TypeJ hat geschrieben:lulz
ohni abs spiel i nid! vo dem her, viel spass ihr schwule

Moderatoren: Master(G), zeromeier
TypeJ hat geschrieben:lulz
ohni abs spiel i nid! vo dem her, viel spass ihr schwule
http://tinyurl.com/692vjn6" onclick="window.open(this.href);return false;lakritz hat geschrieben:werum nöd?
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
willslakritz hat geschrieben:werum nöd?TypeJ hat geschrieben:ohni abs spiel i nid!
Chäller hat geschrieben:Ich spiel imfall au nümm, wänn ich mini Hilfene nöd frei chan wähle :lolz:
Ischmer sust zdumm...aber easy. Ihr sind au voll die härte RennProfis. Alles klar
info: rivalerenne chasch trotzdem no mache. findi super dass das au mit silber gaht!Chäller hat geschrieben:Mir isch sowieso grad in Sinn cho, dass ja gester mis Gold-Abo abgloffe isch:typej:
bisch du das irgendwo?emP hat geschrieben:Chäller hat geschrieben:Ich spiel imfall au nümm, wänn ich mini Hilfene nöd frei chan wähle :lolz:
Ischmer sust zdumm...aber easy. Ihr sind au voll die härte RennProfis. Alles klar
Wenn de ire Ranglischte mit 120'000 Iträg ide Top 100 bisch, denn chasch nid ganz schlecht si, oder?
emP hat geschrieben:Chäller hat geschrieben:Ich spiel imfall au nümm, wänn ich mini Hilfene nöd frei chan wähle :lolz:
Wenn de ire Ranglischte mit 120'000 Iträg ide Top 100 bisch, denn chasch nid ganz schlecht si, oder?
Schummelschumi hat geschrieben:bisch du das irgendwo?emP hat geschrieben:Chäller hat geschrieben:Ich spiel imfall au nümm, wänn ich mini Hilfene nöd frei chan wähle :lolz:
logisch!emP hat geschrieben:lol. 163'772 sinds. Ja Roli. lueg mal S-klass Infineon. Di Name isch logischerwis au ide Top 100.
Schummelschumi hat geschrieben: fahrhilfene sind mer no egal, bremsliniä findi gaht gar nid. schad gseht me i de leaderboards nümä wer diä dinä hät![]()
du häsch nid verstande was ich gmeint han. aber easy.TypeJ hat geschrieben:ich spiele immer ohni auto aim wills das ufem pc nid git!
und ich bin trotzdem guet...aso wayne!
ich bi däbi, meh oder weniger vo 18-23...TypeJ hat geschrieben:aso gits es race hüt obed?
ich fahre eigentli au meischtens mit jedefalls so lang bis ich d strecki kenne.Skeletor hat geschrieben:lol ohni bremslinie ufzwinge wölle? ohne mich.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
ich han alli hilfe abgschalte, ussert d'bremslinie. ich fahr sogar mit simulationslenkig.lakritz hat geschrieben:ich fahre eigentli au meischtens mit jedefalls so lang bis ich d strecki kenne.
aber was ihr für es scheiss theater abziehed wenn ier jezt mal imne online game nöd chönd die hilfene oder linie benütze isch mier es rätsel. umgekehrt ischs natürli au doof. isch klar das denn na besseri chance händ wenn die wo normalerwiis hifene dine händ nume id wand fahred.
ich fahre au nöd gern ohni TCS mit Chärre ab S klass.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste