O_O hat geschrieben:jede mit verstand. lüüt wos guet finde si sörrigi wo starfox adventures guet finde.
Ich han Starfox Adventures extrem unterhaltsam gfunde au wenn gar nüüt a dem Spiel originell gsi isch.
Es hett schön uusgseh und s'Gameplay hett verhebed. Fair!
Isch öppe s'gliiche wie das huere Spiel mit dem Riiter vo de Apokalypse woni de Name vergesse han wili für
so Popcorn-Games kei Platz im Hirn han. Zelda-Klon, schlechter, dünkler, chunnt jetzt denn en Nachfolger über.
Ihr wüssed scho weles! Uuf jede Fall hends da ine huere viel guet gfunde und es hett Null neus drin gha.
Ich find eifach das guet g'chlaut besser isch als schlecht erfunde. Ziemlich es härts Statement gäge d'Originalität,
aber ich han kei Bock zum Scheiss Gameplay-Decisions müese z'spiele wil d'Entwickler gfunde hend "nei, de GTA Radar chömer nöd chlaue,
mir mached öppis anders". Wie bi vielne Sache isches memal eifach besser ä Idee z'überneh wo sit Jahre gformt worde isch anstatt
es viereggigs Rad z'erfinde
Und das isch Starfox Adventures gsi. Ich weiss nume no das de Andross de Engegner gsi isch und dases null Sinn gmacht hett wils im ganze Spiel Dinosaurier geh hett.
Aber damals hetts mich guet underhalte.