elnino hat geschrieben:Aber na muule, wenn Müettere aalüüted
Etz weisch werumMaster(G) hat geschrieben:isch absicht!Tatsujin hat geschrieben:aber jede dörf gseh, das es das git?ab 18 Jahren
Top Secret.

Moderator: Avenger
elnino hat geschrieben:Aber na muule, wenn Müettere aalüüted
Etz weisch werumMaster(G) hat geschrieben:isch absicht!Tatsujin hat geschrieben:aber jede dörf gseh, das es das git?ab 18 Jahren
Top Secret.
vor allem aber sinds Top Secret forene. aber hey, jede dörfi gseh was er will, wiel jede staht de zue was er gseht aka isch absicht.Skeletor hat geschrieben:absicht?? wie saublöd isch dänn das? wieso muäss mä forene gseh wo mä kei zuegriff hät? was söll das bringe?
elnino hat geschrieben:Müend d Fore für alli sichtbar sii?
Chamär d Fore, womär kei Berechtigung druf hed, usblende?
Jones hat geschrieben:mann wieso öffne d'links immer no nid ime neue tab oder fänschter??? huere müehsam! chame das nid apasse??
für was isch das topic, wenn mä nöd mal ä antwort bechunnt?elnino hat geschrieben:elnino hat geschrieben:Müend d Fore für alli sichtbar sii?
Mier chönd eifach nid richtig priorisiere, drum isch us üs au kein (guete) Admin wordeSkeletor hat geschrieben:aber hey, wenn irgend än dumme neue status oder symbol willsch, dänn gahts dänn schnell
ich bin nöd umeelnino hat geschrieben:Mier chönd eifach nid richtig priorisiere, drum isch us üs au kein (guete) Admin wordeSkeletor hat geschrieben:aber hey, wenn irgend än dumme neue status oder symbol willsch, dänn gahts dänn schnell
Es geit tatsächlich nid. Muesch irgend e dumme Mod installiere oder a der Struktur umebastle.Shadow hat geschrieben:wegem link öffne... ähm... hani nüt gfunde, chans würklich sii dass meh das nöd im Admin Panel chan istelle?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
da dä gnet üs ja eifach tuät ignoriere: wieso wott er das? was söll das dänä lüt bringe, wo kei zuegriff uf diä fore händ?Shadow hat geschrieben: wege dä Fore luegi denn mal, aber dä master wots jetzt no dass alli gsehnd... finded eu demit doch ab für es paar täg/wuche.
ich finde das en bodelosi gemeinheit. die dümmschte sinds. unfassbar.Jones hat geschrieben:unfassbar dass das nid geit!
Chamär d Smilies alli i eim Fenschter aazeige?
findsch no geil ignoriere?TypeJ hat geschrieben:tip: quotes namal, viellicht sieht ers denn
Für de Jelnino hat geschrieben:Müend d Fore für alli sichtbar sii?
Chamär d Smilies alli i eim Fenschter aazeige?
Bisch meini neu hieAstroboy hat geschrieben:Punkt 1 + 2 si demnächst glöst
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] und 4 Gäste