meier: über wertige striite? würkli?

Moderator: Avenger
er kennt ämmel dr agestuffer. so viel staht fescht.Master(G) hat geschrieben:arthur isch!
Master(G) hat geschrieben:es heisst 'auF' und nöd 'auS'...
guet, das isch schomal es plus!evo hat geschrieben:er kennt ämmel dr agestuffer. so viel staht fescht.Master(G) hat geschrieben:arthur isch!
Master(G) hat geschrieben:
sorry dass dis lieblingsspiel in dere copy paste lischte gsi isch.zeromeier hat geschrieben: vielleicht wemer völlig verblödet isch, isch das en fehler.
RDR isch warschiinlich s'beschte Spiel aller Ziitäevo hat geschrieben:sorry dass dis lieblingsspiel in dere copy paste lischte gsi isch.zeromeier hat geschrieben: vielleicht wemer völlig verblödet isch, isch das en fehler.
wieso wirds überhaupt published, bevor du das hesch chönne mache?Astroboy hat geschrieben:Wart mal bis ig die letschte paar Reviews korrekturgläse ha, emP, de rede mr witer.
besser wie mario world?zeromeier hat geschrieben:RDR isch warschiinlich s'beschte Spiel aller Ziitäevo hat geschrieben:sorry dass dis lieblingsspiel in dere copy paste lischte gsi isch.zeromeier hat geschrieben: vielleicht wemer völlig verblödet isch, isch das en fehler.
schwierig, ich wür säge red dead redemption find ich hüt besser als mario world. aber ob ich rdr i 10 jahr no so guet find, wie mario world warschiinlich immer no isch - das isch e anderi frag...evo hat geschrieben:besser wie mario world?zeromeier hat geschrieben:RDR isch warschiinlich s'beschte Spiel aller Ziitäevo hat geschrieben:sorry dass dis lieblingsspiel in dere copy paste lischte gsi isch.zeromeier hat geschrieben: vielleicht wemer völlig verblödet isch, isch das en fehler.
aber isch frisch dass das feeling ershct grad letshct jahr hesch könne ha. bi mir isches scho eeeeewigs her woni s gfühl gha ha dasi s bescht spiel aller zite spiele.
jez bim zeldler isch aber au scho fren. 25-30h playtime in weniger als ere wuche hets bi mir also scho sehr lang nüm geh.
ja die nerved nöd nur dich. aber was willsch mache? änderet ja nöd wenn di ufregschzeromeier hat geschrieben:Master(G) hat geschrieben:
(1x meh, mich nerved die ewige "nur nintendo macht gueti spiel und susch niemerd" sautummä dräcks ussage)
gad nur um das.
schlussendlich chunnt da au dezue. wie überall wird alles de doofe aapasstemP hat geschrieben:http://www.duden.de/rechtschreibung/ein ... ch#block_4
isch neu im Duden, fürecher hetts gheisse 's gäbs numme ide schwiz. frag mal de harrier und de Bög. Kenne das sicher nid.
das seid ja de richtigMaster(G) hat geschrieben: änderet ja nöd wenn di ufregsch![]()
ich ha die phase hinder mir. nonig ufgfalle?zeromeier hat geschrieben:das seid ja de richtigMaster(G) hat geschrieben: änderet ja nöd wenn di ufregsch![]()
ja wahr, i letschter ziit lasch dich nümä so provozieräMaster(G) hat geschrieben:ich ha die phase hinder mir. nonig ufgfalle?zeromeier hat geschrieben:das seid ja de richtigMaster(G) hat geschrieben: änderet ja nöd wenn di ufregsch![]()
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
evo hat geschrieben:er kennt ämmel dr agestuffer. so viel staht fescht.Master(G) hat geschrieben:arthur isch!
Master(G) hat geschrieben:das isch en wunschvorstellig...
stimmt ja gar nöd, blizzard und valve mache au nur gueti spili, alli andere lande villicht mal e glückstreffer. leider hemer bioware die generation verlorezeromeier hat geschrieben: (1x meh, mich nerved die ewige "nur nintendo macht gueti spiel und susch niemerd" sautummä dräcks ussage)
gad nur um das.
+1Chäller hat geschrieben:ich find en bisher aso rächt frisch
der k(r)ampf der deutschen.Master(G) hat geschrieben:@emp: lies nomal was du gschrieben hesch!
Turn 10 sind Entwickler also Programmierer... mer rede nur vo Programmierer
und es heisst 'auF' und nöd 'auS'...
eindrücklich sehr wohl im hochdütsche...
wenn scho kritik, de bitte richtig
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 6 Gäste