World of Warcraft
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: World of Warcraft
i kaufs mer wohl nur wegem pokemon feature. pokemon isch nach zelda s zweit beschte wos jehmols in dr elektronische unterhaltigswält geh het.
he chli nachsichtig miteme so alte titel. immerhin haet er doch für grösti ufruehr gsorgt.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
blizzard chönd mache was wänd iets gahts nur na bergab, es git au nüt wo sie mache chönnted, sie mached au nüt falsch findi. aber irgendwenn ischs eifach verbi, mer hets gseh und wett was neus. aber isch ja eh egal, bis TITAN chunnt und na lang dernah wärdeds na einig milliarde mit wow verdiene, vo dem her.
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Mal luege ob die das dänn au machedSylvara hat geschrieben:Sylvara hat geschrieben:
o e fette panda wird nüt dra ändere, dass wow dr bach abgeit.
blizzard mit ihrne 'gschänkli'; es wird immer lächerlicher. aber eigentlich chönnts ja nüt derfür, isch alles ersch mitem merger eso e werbeagentur worde.
LOL hüt zwei emails vo ex-guildies becho -
Best news btw from last few weeks: pandas in WoW! I am so very sure that I will not return to that game now and evermorejede schriibt genau ds gliicheI saw the plans for the next expansion, and i can happily say my WoW days are well and truly over. Don't miss it at all, Pokemon Pets and Pandas aren't going to get me back involved in it.![]()

Ich finds en Witz vu de lüt, öppis so vorab go z verurteile bevors es überhaupt sälber gseh/gspillt händ. D Lüt springed halt uf de "OMG LOL PANDAS CYA" wage uf und meined sie sege die coolere.
Au die wo go SWOTR spile gönd, die chöme zu 90% wieder zrugg bi MoP, spilet en monet, und mached wieder was anders - und was ergit das? Win für Blizzard.
wenn öper sini brands dörf usschlachte isches blizz. schliesslich isch jedes spiel vo ihne suprig.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
absolut. het keis anders spiel i de letze 7 jahr d'gamewelt eso bewegt und o veränderet wie wow, da chönnd no soviel konsole- und süsch fans säge, was wännd. es git garnüt vergliichbars, im online bereich sowieso nid. MMOs sind kurligi nische gsi, bis blizzard cho isch.thaeye hat geschrieben:he chli nachsichtig miteme so alte titel. immerhin haet er doch für grösti ufruehr gsorgt.
@asskicker
bi dene lüüt ischs scho so... die sind o scho länger weg und hei wow i jeder mögliche facette gseh. i ha o nomal driiluegt uus neugier, aber d'luft isch eifach irgendwenn dusse. und es isch inzwüsche klar es anders game, als früener, dr main focus isch scho länger uf andere projekt und dr goodies-wahn het zuegno. a MoP zieht mich bisher garnüt, wo ich gläse ha. es isch immer wiiter entfernt vo dem, was ich möcht.
aber isch natürlich legitim e cash-cow z'ha. wie dr Moff gseit het, es het weniger was mit schlecht z'tüe als 'verbii' für vieli. aber ganz grossi erinnerige, ganz gross.

Titan....i ha fast chli angst dervor

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
also t level gebiet vo pandad ingens wirdi garantiert durespile!
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
nur die dümmste nid.evo hat geschrieben:also t level gebiet vo pandad ingens wirdi garantiert durespile!
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ritschi hat geschrieben:nur die dümmste nid.evo hat geschrieben:also t level gebiet vo pandad ingens wirdi garantiert durespile!
LOL vor 2 siite hesch no alles bashed als gäbs kei morn?

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
ha scho immer gseit, dass i die neue gebiet und quests wirde aluege. find aber pandas nachwievor scheisse. aber quests und gebiet si halt meistens mega.Sylvara hat geschrieben:ritschi hat geschrieben:nur die dümmste nid.evo hat geschrieben:also t level gebiet vo pandad ingens wirdi garantiert durespile!
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
isch aber o immer weniger worde...Cata isch e grossi enttüschig gsi nach WotLK. wenns so wiitergeit, wirds in MoP no weniger ghalt ha und chliineri gebiet.ritschi hat geschrieben:ha scho immer gseit, dass i die neue gebiet und quests wirde aluege. find aber pandas nachwievor scheisse. aber quests und gebiet si halt meistens mega.Sylvara hat geschrieben:ritschi hat geschrieben:nur die dümmste nid.evo hat geschrieben:also t level gebiet vo pandad ingens wirdi garantiert durespile!
musig het o so extrem aabghä in Cataclysm. alles was schön isch, bleh.
mir het s queste in cata also enorm viel spass bereitet. vashjir zb. isch MEGA gsi. hani an eim stuck duregamed. wirklich sehr guet gfalle hets mer. au die andere gebiet... ha überall s quest achievment becho wili alles glöst ha woni gfunde ha.Sylvara hat geschrieben: isch aber o immer weniger worde...Cata isch e grossi enttüschig gsi nach WotLK.
das muesch jetzt aber erlüütere. de gröscht game markt isch de uf de konsole und es git döt kei MMORPG also hets de gröscht markt scho mal nid starch beiflusst. au gits nid viel me MMORPG alses früecher gä het (jedefalls erfolgrichi im weschte). au chunt mer kei Spielmechanik i sinn wo gross in anderi spili wär igflosse.Sylvara hat geschrieben:absolut. het keis anders spiel i de letze 7 jahr d'gamewelt eso bewegt und o veränderet wie wow, da chönnd no soviel konsole- und süsch fans säge, was wännd. es git garnüt vergliichbars
scho nur CoD4 het en grössere ifluss gha, me gamer als WoW je gha het (und das jährlich ufs neue also ähnlich wie subscriptions) und jedes zweite game gseht exakt us wie CoD. ego shooter sind DAS Genre sit jahre.
riisigi spili momentan
- Dudebro Shooter
- Dota Clones
- Starcraft und co.
I don't believe in orange
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ich säg nid, dass keini vo de zones spass het gmacht - vashjr isch ja o sehr speziell vo dem her. hani toll gfunde.evo hat geschrieben:mir het s queste in cata also enorm viel spass bereitet. vashjir zb. isch MEGA gsi. hani an eim stuck duregamed. wirklich sehr guet gfalle hets mer. au die andere gebiet... ha überall s quest achievment becho wili alles glöst ha woni gfunde ha.Sylvara hat geschrieben: isch aber o immer weniger worde...Cata isch e grossi enttüschig gsi nach WotLK.
aber tatsach, dass lüüt zum teil in 1-2 tag zone 'düregmacht' hei, seit scho einiges. nid wenigi, hei i dr erste wuche scho e grossteil gmacht und gseh gha, es isch alles sehr schnell gange. WotLK isch bedütend länger gsi und faktisch grösser, meh zones (8) usw.
was isch aakündet für MoP, 4 oder 5 ?
d'expansions werde eifach immer chliiner. vanilla/Azeroth isch riesig gsi, TBC sehr lang, WotLK lang......schaad.
für das muesi nid e account refreshe, aber die neue zones sind sicher schön zum aaluege.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
ritschi hat geschrieben:nur die dümmste nid.evo hat geschrieben:also t level gebiet vo pandad ingens wirdi garantiert durespile!

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
wahr cata isch vo de spezielle quests nomal e stufe besser als wotlk. vash und uldum si mega.evo hat geschrieben:mir het s queste in cata also enorm viel spass bereitet. vashjir zb. isch MEGA gsi. hani an eim stuck duregamed. wirklich sehr guet gfalle hets mer. au die andere gebiet... ha überall s quest achievment becho wili alles glöst ha woni gfunde ha.Sylvara hat geschrieben: isch aber o immer weniger worde...Cata isch e grossi enttüschig gsi nach WotLK.
wotlk het defür im umfang d'nase vore... da merkt mä, dass blizzard viel ziit mit de alte zone verbrucht het.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
ja guet du bisch glaub dä gsi wo am liebste grindet anstatt queste. für di ischs natürlech nid interessantThe Sheep hat geschrieben:ritschi hat geschrieben:nur die dümmste nid.evo hat geschrieben:also t level gebiet vo pandad ingens wirdi garantiert durespile!

s spiel isch hat es total anders worde im lauf vo dr ziit. t quests sin so designed dass mers schnel schafft. drzue die 479324 features wo früener höchstens durch addons becho hesch aber mitlerwiile vo bizz selber ins spiel ihbaut worde sin. da ich aber bi cata releas eh nur no casual unterwegs si bi isch mer das eigentlich zimli rächt gsi. würdi jez no so intensiv wow spile wie zu classic und TBC wäri glaub zimi hässig überd entwicklig vom gameSylvara hat geschrieben: dass lüüt zum teil in 1-2 tag zone 'düregmacht' hei, seit scho einiges.

@pönen: es het uf jede fall e neue märt erschlosse, chli wie dr wii.
was sin so verkaufszahle vo COD? kammer nit vorstelle dass COD nur en bruchtei vo dem geld umgsetzt het was wow gmacht het/immer no macht.
und jedes, absolut jedes MMO orientiert sich an wow. teils wird richtig dreist klaut.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
quests sind ali immer besser wurde im verlauf vode addons, da chamer nüt säge. die überarbeitete alte regione hani phänomenal gfunde, UD vor allem.
aber ebe, mini richtig raidkarriere het mit black temple ufghört gha, sit do hani eifach die beide folgende addons rasch durequestet, paar wuchene graidet und wieder ufghört.
bi MoP wirdi das garantiert nüm mache, es het nüt wo mich interessiert, pandare interessiered mich nöd, de monk interessiert mich nöd und asiatischs setting stosst mich na bsunders ab.
aber ebe, mini richtig raidkarriere het mit black temple ufghört gha, sit do hani eifach die beide folgende addons rasch durequestet, paar wuchene graidet und wieder ufghört.
bi MoP wirdi das garantiert nüm mache, es het nüt wo mich interessiert, pandare interessiered mich nöd, de monk interessiert mich nöd und asiatischs setting stosst mich na bsunders ab.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
geit mir eigentlech glichMoff hat geschrieben:
es het nüt wo mich interessiert, pandare interessiered mich nöd, de monk interessiert mich nöd und asiatischs setting stosst mich na bsunders ab.

aber wird mir trotzdem spass mache. halt eifach no weniger lang als bi de andere expansions. mues es eifach gseh ha. so chli wie en serie wo fertig luegsch obwohls nüm z'gliche isch wie am afang, aber halt glich möchtsch wüsse wies wiiter geit.
wenn mit bruchteil "mehr" meinsch denn hesch recht.evo hat geschrieben:@pönen: es het uf jede fall e neue märt erschlosse, chli wie dr wii.
was sin so verkaufszahle vo COD? kammer nit vorstelle dass COD nur en bruchtei vo dem geld umgsetzt het was wow gmacht het/immer no macht.
und jedes, absolut jedes MMO orientiert sich an wow. teils wird richtig dreist klaut.
CoD MW3 in füf täg $775 millione umsatz gmacht. I FÜÜF TÄG.
WoW het um die 10 millione aktivi users gha, CoD 25-30 Millione wo Map Packs chaufe und jedes jahr es neus update.
+
ja MMO kopiere vo WoW aber welli MMO si würkli relevant füre markt? keis.
+
League of Legends het me spiler als WoW.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ja guet, mit de 'zahle' isches eh sone sach; wie vergliicht me es MMO zb. miteme konsole game, oder o emne non-subs online game, usw. usf.
wemmer grosszügig vo 12mio spieler uusgeit, sind das allei 120mio$ subs pro monet. und das lauft jetz 7 jahr, okay jetz sicher nümm soviel subscribers wie damals. aber e extrem langi zyt. und das isch ohni expansion all 2 jahr und vorallem ohni die ganze real-money transfers UND merchandise, wo sit TBC e riese iinahmequelle isch zuesätzlich.
wenn mer WoW als 'spiel' aaluegt, isch das sit 7 jahr es zimlichs phänomen - wer spielt scho solang 'ds gliiche game' und zahlt jede monet derfür. chamer so aber o nid vergliiche, logisch
genau so chamers o nid mitem ganze konsole-markt vergliiche, wo's um eigeti system und hardware geit zuesätzlich.
aber nur zahle hani nidmal gmeint; WoW isch e totale genre-durchbruch gsi für MMORPGs, das isch e tatsach. vorallem im weste, was hets vorher ghä; vilicht 3 MMOs mit lächerlich chliine player bases im vergliich (UO, EQ, DAoC und paar zerquetschti). WoW hets genre zumne mainstream gmacht - sit denn sind MMORPGs exponentiell meh produziert worde und o erfolgriicher (es git hüt wesentlich meh 'gueti'). es wird dank WoW's bispil wesentlich eifacher sii hüt investore für sowas zfinde...plötzlich sind MMOs multi-billion dollar business.
o in punkto fanbase/community iifluss find ich WoW unerreicht; wennd luegsch was sit 7 jahr ablauft und was für kreativi uswüchs das game het gschaffe, find ich scho zimli 'wow'.
solang vo sich rede mache söll zersch mal öppert. blizzard het ganz klar es neus, kommerziellers zytalter iiglütet für MMORPGs und zudem qualitäts-standards gsetzt, nid nur technisch und in polish/package, sondern o business model; wie schafft mer consumer loyalty i somne riese stil, wie verbindet mer so erfolgriich subs PLUS services/rmt (meistens trennt gsi) usw. (und wie mer d'konkurrenz erfolgriich uusticht, bis uf F2P umstiige.
)
es het sicher nid jedes genre gliich beeiflusst, oder online games (FPS usw.), aber mer cha wohl chuum abschätze wie sehr WoW i gwüsse punkt vorbild isch sowohl für PC- wie konsolegame development (o wenns em konsolegamer insofern egal wird sii).
für das gits jensti artikel und o developer interviews, wo immer wieder WoW/blizzard gnennt wird, chamer simpel selber google. ono interessant ha ich dä artikel gfunde, o wenn bitz kurz - http://interpretllc.com/_downloads/MMO_ ... _Paper.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
summa summarum: mindestens eis vo de 'most influental games' i dr letzte dekade und kommerziell e durchbruch i sim genre.
wemmer grosszügig vo 12mio spieler uusgeit, sind das allei 120mio$ subs pro monet. und das lauft jetz 7 jahr, okay jetz sicher nümm soviel subscribers wie damals. aber e extrem langi zyt. und das isch ohni expansion all 2 jahr und vorallem ohni die ganze real-money transfers UND merchandise, wo sit TBC e riese iinahmequelle isch zuesätzlich.

aber nur zahle hani nidmal gmeint; WoW isch e totale genre-durchbruch gsi für MMORPGs, das isch e tatsach. vorallem im weste, was hets vorher ghä; vilicht 3 MMOs mit lächerlich chliine player bases im vergliich (UO, EQ, DAoC und paar zerquetschti). WoW hets genre zumne mainstream gmacht - sit denn sind MMORPGs exponentiell meh produziert worde und o erfolgriicher (es git hüt wesentlich meh 'gueti'). es wird dank WoW's bispil wesentlich eifacher sii hüt investore für sowas zfinde...plötzlich sind MMOs multi-billion dollar business.
o in punkto fanbase/community iifluss find ich WoW unerreicht; wennd luegsch was sit 7 jahr ablauft und was für kreativi uswüchs das game het gschaffe, find ich scho zimli 'wow'.

solang vo sich rede mache söll zersch mal öppert. blizzard het ganz klar es neus, kommerziellers zytalter iiglütet für MMORPGs und zudem qualitäts-standards gsetzt, nid nur technisch und in polish/package, sondern o business model; wie schafft mer consumer loyalty i somne riese stil, wie verbindet mer so erfolgriich subs PLUS services/rmt (meistens trennt gsi) usw. (und wie mer d'konkurrenz erfolgriich uusticht, bis uf F2P umstiige.

es het sicher nid jedes genre gliich beeiflusst, oder online games (FPS usw.), aber mer cha wohl chuum abschätze wie sehr WoW i gwüsse punkt vorbild isch sowohl für PC- wie konsolegame development (o wenns em konsolegamer insofern egal wird sii).
für das gits jensti artikel und o developer interviews, wo immer wieder WoW/blizzard gnennt wird, chamer simpel selber google. ono interessant ha ich dä artikel gfunde, o wenn bitz kurz - http://interpretllc.com/_downloads/MMO_ ... _Paper.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
summa summarum: mindestens eis vo de 'most influental games' i dr letzte dekade und kommerziell e durchbruch i sim genre.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
läck wieviel wettsch no schriibe :typej:
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Sylvara hat geschrieben:läck wieviel wettsch no schriibe :typej:

Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
ob jetzt WoW mit sine addons als eis game aluegsch oder CoD wo jedes jahr es update usechunt als 1 oder 5 isch also au aher asichtssach. trotzdem de hauptpunkt, wow isch s einzige würklich erfolgriche MMO im weschte wärend jedes zweite spil CoD nochemacht. und Activision het i de letschte 10 jahr sicher me geld mit CoD verdient als mit WoW
s game ansich isch sicher iflussriich gsi, ich mein es hend sehr viel gspielt aber fürd industrie? nä-äh, s genre existiert näbe WoW chum und au chäm mir wie vorher scho erwähnt nüt i sinn wo vo WoW kopiert wär worde.
League of Legends het jetzt meh spiler als WoW je gha het und es revolutioniert ds F2P konzept das und Dota wärde in zuekunft einiges grösser wärde als WoW.
s game ansich isch sicher iflussriich gsi, ich mein es hend sehr viel gspielt aber fürd industrie? nä-äh, s genre existiert näbe WoW chum und au chäm mir wie vorher scho erwähnt nüt i sinn wo vo WoW kopiert wär worde.
League of Legends het jetzt meh spiler als WoW je gha het und es revolutioniert ds F2P konzept das und Dota wärde in zuekunft einiges grösser wärde als WoW.