Supersonic hat geschrieben:Ich check eifach nöd wiemer Xenoblade oder Zelda chan vor dem Spiel nominiere wenn mers nonig mal fertig hett. WACHED MAL UUF LÜÜT!
Ich machs Xenoblade no dure nachem grosse November Rush, han erst öppe 15h ufem Buckel, aber Portal 2 han ich scho zwei Mal duregspielt und wirds wohl au no es dritts Mal mache...
Wenn es Erdbeer Cornet es 80-90er Game wär und die rot Füllig ide Mitti de best Teil vom Spiel wär, wär Portal 2 nur uus dem rote Teil ide Mitti gmacht worde
ich dänk, ich ka behaupte dass mit zelda SS besser gfallt wie portal 2 nachdem ich portal 1 öppe 2 stund lang gspielt ha. so viel stoht fest.
ich ka au sage dass mer zelda SS besser gfallt wie battlefield 3 nachdem ich öppe 5 minute videomaterial gluegt ha.
Logisch chasch du das. Im Unterschied zu anderne weiss ich das nöd jede die gliich Meinig ha mues.
Ich duen nume chli blöd wil mir momentan extremst langwiilig isch i de Schuel. Ich han glaub vor länger als me Jahr s'letschtmal sone starchi Forepräsenz gha :roffel:
Supersonic hat geschrieben:Ich duen nume chli blöd
jede macht das. allemein funktioniert so kommunikation im internet.
entweder mer jublet sich gegesitig zue wemme glicher meinig isch und gege alles andere wird gstichlet
Supersonic hat geschrieben:Ich check eifach nöd wiemer Xenoblade oder Zelda chan vor dem Spiel nominiere wenn mers nonig mal fertig hett. WACHED MAL UUF LÜÜT!
Ich machs Xenoblade no dure nachem grosse November Rush, han erst öppe 15h ufem Buckel, aber Portal 2 han ich scho zwei Mal duregspielt und wirds wohl au no es dritts Mal mache...
Wenn es Erdbeer Cornet es 80-90er Game wär und die rot Füllig ide Mitti de best Teil vom Spiel wär, wär Portal 2 nur uus dem rote Teil ide Mitti gmacht worde
ebe falsch, portal 1 isch nur us dem roote teil i de mitti gmacht worde. portal 2 het z viil anders.
Chan ich so nöd understriiche
Bi im Zelda no überhaupt nid wiit, (ca. 6-7h) mues aso gar nüt heisse. Bis jetz isches grandios, aber es gwünnt biswile no de Portler Ich glaub ich chum id Höll. Ahja, und Portal 2 isch logischermiis näbscht em roote Äbbeerichärn vo mehrere Cornets ou no s Schoggi-Reservoir unge im Cornet gsi. Ou vo däm wos meh gha het aus s Original isch ke einzige Teil qualitativ abgfalle minere Meinig noh.
35h total play time... aber nid aui sidequests gha..
WICHTIG, minimale Spoiler:
Vorem letschte Kampf unbedingt spichere und es 2. FILE ALEGGE!!!!!!!!!när überschribts eim dr aktuell spicherstang u me faht vo vorne, bi 0 a!!! hero mode!!!!