Mac Book pro und SSD?
Moderator: Avenger
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
frage:
Wenn ich etz mich em allgemeine Druck i mim Umfeld und minere eigete Technik Geilheit wot büge und es MacBook pro chaufe..., chan ich denn easy eifach e Desktop SSD wie mini Vertex 3 ineschruebe und ab gahts? chame ja bi jedem PC Notebook easy mache...
oder muesi eini über apple chaufe wo öppe 3 mal türer isch???
und hets platz für bedi? aso d'ssd und na die konventionell?
merciiii
Wenn ich etz mich em allgemeine Druck i mim Umfeld und minere eigete Technik Geilheit wot büge und es MacBook pro chaufe..., chan ich denn easy eifach e Desktop SSD wie mini Vertex 3 ineschruebe und ab gahts? chame ja bi jedem PC Notebook easy mache...
oder muesi eini über apple chaufe wo öppe 3 mal türer isch???
und hets platz für bedi? aso d'ssd und na die konventionell?
merciiii

- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
logisch, chasch en normali ssd näh. bays gits numme 1, aber es git adapter wo de chasch d'hdd/ssd mit em dvd-lw ersetze. betr. vertex 3/mb pro gits uff google gnueg läsematerial

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
thank you!!!
bonusfrog: ich wär huere dumm weni e mac würd chaufe und de glich nume win laufe loh oder?
bonusfrog: ich wär huere dumm weni e mac würd chaufe und de glich nume win laufe loh oder?

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Isch kei schwierigi Aaglegeheit gsiTypeJ hat geschrieben:Pandemonium hat geschrieben:ja!![]()
wer wot min pc?

Re: Mac Book pro und SSD?
s OSX regt mi grüsischgt uf, im Windows weissi immerhin amigs wieni d fähler muess behebe. 

I don't believe in orange
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Eigentlich wahr, aber OSX seit nüüt wenns Problem hett und lauft eifach wiiter ohni mich z'informiere. Bescht!O_O hat geschrieben:s OSX regt mi grüsischgt uf, im Windows weissi immerhin amigs wieni d fähler muess behebe.
Ignorance is Bliss

Pferd würded ohni Scheuchlappe au nöd funktioniere

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
du hesch doch es macbook air kauft oder?O_O hat geschrieben:s OSX regt mi grüsischgt uf, im Windows weissi immerhin amigs wieni d fähler muess behebe.
und dert druff lauft etz only windows? lol

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Da bini komplett anderer Aasicht:Supersonic hat geschrieben:Eigentlich wahr, aber OSX seit nüüt wenns Problem hett und lauft eifach wiiter ohni mich z'informiere. Bescht!O_O hat geschrieben:s OSX regt mi grüsischgt uf, im Windows weissi immerhin amigs wieni d fähler muess behebe.
Ds Mac OS lauft wiiter, au wenn es Programm irgend es aproblem het, das stimmt, aber du hesch ds "Console" Programm, wo über alles es Log füehrt. Und denn isches eigentlich nur no e Fraag vo Google Copy Paste.
Wo ich damals mit Mac OS aagfange han, ha ich erscht tscheggt, wie viel Sache wo ich gwüsst han, eigentlich nur Windows spezifisch sind und mit dr Art, we en Computer funktioniert, genau gar nüüt ds tue hend. Daher han ich damals so tue, als öb ich bi 0 müesst aafange (wie funktioniert eigentlich en Systemstart? Was brucht es Peripheriegräät , um ds laufe? Was sind Systemprogramm aka. daemons und was mached die eigentlich?)
Sit due han ich e Vielzahl vo Betriebssystem uusprobiert und verwände au mehreri dihei. Und so trivial es tönt, ich han die jewiils zimli schnäll begriffe. Und was au wenig überraschend isch: für die meischte Lüüt, wo behauptet, sie verstönd was vo PCs und denn allerdings müend iigestaa, dass sie eigentlich nur Windows verwändet, hani nur no es müeds Lächle übrig. V.a. Für die sogenannte Oberfreaks, wo denn an Mac OS und Linux bemänglet, sie chänd d "TCP Maxconnections" nüd modifiziere, und das macht MacOS schlächt wil im Tutorial fu SaugTurbo.de staht das, und me mös doch, und blabla.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
fair, trotzdem hani huerre viil fähler gha, zum biispil hets es ziitli lang gmeint es müess
nur na i dem neue guest mode ufstarte und sobalds dä gstartet het hets uf nüt
me reagiert.
bis ich dä dräck wieder han chönne abstelle
nur na i dem neue guest mode ufstarte und sobalds dä gstartet het hets uf nüt
me reagiert.
bis ich dä dräck wieder han chönne abstelle

I don't believe in orange
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343

ok..ich chauf doch keis!
mi schreckt aktuell halt genau ein punkt total ab: ich müesst vo NULL afange! und ich het glaubs ke nerve...

- swordfish
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
360
mümümümümüüü

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Sonen Scheiss. Wer Windows chan bediene chan das sowieso, vor dem muesch eifach echt kei Angst ha.TypeJ hat geschrieben:
ok..ich chauf doch keis!
mi schreckt aktuell halt genau ein punkt total ab: ich müesst vo NULL afange! und ich het glaubs ke nerve...
S'Einzige was bi mir passiert isch, isch das ich jetzt vo PC, Windows usw. kein Blasse meh han. Es interessiert mich ehrlich gseit au gar nümme.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
so ischs mir o gange. drum hani dennzumal nach eme monet mis macbook wieder verchauftO_O hat geschrieben:s OSX regt mi grüsischgt uf, im Windows weissi immerhin amigs wieni d fähler muess behebe.

und uf dr arbeit isch ebe o praktisch alles nur windows.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ähm das isch absolut NULL problem. und das vo mir! (bin ja würklich kein hirsch in sachä computer)TypeJ hat geschrieben:
ok..ich chauf doch keis!
TypeJ hat geschrieben:
ok..ich chauf doch keis!

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
he chellor, chasch du eigentlich nume smilies zume thema biträgä?Chäller hat geschrieben:TypeJ hat geschrieben:
ok..ich chauf doch keis!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
buzn alte!
@nussli
ok..dis argument isch nid schlecht

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
au mini fründin hät absolut null problem gha und schafft nur no mit em macbook und ihres notebook verstaubt.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
ja wemä nur bits surft, mailt und so het mä logischerwiis kei problem.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ja guät, ich muäss natürlich fairerwies sägä, ich weiss nöd ob sich en mac eignet zum es raketeabwehrsystem z'entwickle. da känni mich bitz zwenig us.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343

de ritschi tuet amel nachli autos konfiguriere, au das würd ich wohl na knapp schaffe

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ja guät es chunnt halt scho bitz druff ah, für was genau dass en bruchsch.
aber nur zum bitz office, internet, föteli, filmli, etc. chasch ohni problem mit em mac ohni dass muäsch gross ahnig ha. das häsch schnell dinne.
aber nur zum bitz office, internet, föteli, filmli, etc. chasch ohni problem mit em mac ohni dass muäsch gross ahnig ha. das häsch schnell dinne.
ritschi hat geschrieben:ja wemä nur bits surft, mailt und so het mä logischerwiis kei problem.
Für das ischer perfekt. Surfe, maile, fotis bearbeite, musig verwalte und filmli/seriene abelade und chli MS Office fürd Schuel. Meh wotti gar nöd mache.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards