Super Mario 3D Land
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Super Mario 3D Land
fair ich find die grüene stärn rächt super will si sind mängisch rächt clever versteckt und nid eifach z hole.
I don't believe in orange
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Geschwindigkeitslauf!
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Vilicht machis mal miteme Guide. wenni weiss wos sind wärs easy..O_O hat geschrieben:fair ich find die grüene stärn rächt super will si sind mängisch rächt clever versteckt und nid eifach z hole.
ich hans ebe geil gfunde will mer suecht und d levels cha bestuune, mer chunt ja es audio feedback über wenn mer i de nöchi isch. ha also nach keim länger gsuecht eher luschtig gsi zum usefinde wie mer döt häre chunt wenn mer en gseht mängisch muess mer na cooli sprüng mache.
s einzig schade isch das mer nid mehreri uf einisch cha go hole, hangt aber au demit zäme da sich d levels ja verändere je nach stern.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
!!!O_O hat geschrieben:s einzig schade isch das mer nid mehreri uf einisch cha go hole, hangt aber au demit zäme da sich d levels ja verändere je nach stern.
aber äbe d welte düe sich ja umforme je nach stern.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Geschter au agfange und, he, das Spieli isch super. Sehr super sogar. E glungeni Mischig us em Gameplay vom NSMB und de 3D-Marios. Dass s'Spieli dezue au no en SMB3-Vibe verströmt isch dänn no s'Tüpfli uf em i 
Nume chum ich für min Gschmack echli sehr schnäll vorwärts, bin scho in Wält 4. Hoffentlich wird's no chli kniffliger.

Nume chum ich für min Gschmack echli sehr schnäll vorwärts, bin scho in Wält 4. Hoffentlich wird's no chli kniffliger.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
welt 8 isch nur d helfti vom game. es git nomal so viel levels
spoiler
spoiler
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50

krass
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hab grad die ersten vier Welten im Zug gezockt. Nicht grad wenig gegrinst dabei habe ich. ^^
Wenn der Zug wackelt wie blöde und man gerade durch das Fernglas schaut, werden quasi auch die Fernglas und der komplette Level durchgeschüttelt.
Wenn der Zug wackelt wie blöde und man gerade durch das Fernglas schaut, werden quasi auch die Fernglas und der komplette Level durchgeschüttelt.

- grappagott
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
2440
definititv s GotY, s neue Mario! 

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Es isch grafisch und spielerisch wunderschön. das chunnt definitiv i mini top3 vo dem jahr
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich find das hochgepitchte Geschrei cool, wenn er klein ist.
^^

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
leider nid...Gurgelhals hat geschrieben:

aber es isch glich es absolut genials game!
Jetz brücht i nur no sneue Rayman uff 3DS und i bi bis luigis Mansion/Paper Mario versorget

5 Sterne ufem save file 100% complete, 1111 läbe
ha aso guet 18-20h gha vowäge schnell düre.
ha aso guet 18-20h gha vowäge schnell düre.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
http://www.gamespot.com/features/ninten ... Btitle%3B1" onclick="window.open(this.href);return false;
guete read
guete read
shubidu
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
krass wie mies das game uf dene screens ugseht und wie gut in echt
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
das isch eigentlich bi allne Mario Games dr fallMoff hat geschrieben:krass wie mies das game uf dene screens ugseht und wie gut in echt

fixedmr.raw hat geschrieben:das isch eigentlich bi allne nintendo Games dr fallMoff hat geschrieben:krass wie mies das game uf dene screens ugseht und wie gut in echt
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
krass es chömed tatsächlich namal 8 offebar vollwertige welte 
das game isch riesig, zu gross fasch, han grad en chline motivationshänger
aber de boss vo de normale 8 welte isch super gsi, ich han glaub nümme so viel spass amene bowser kampf gha sitt ichen zum erschte mal am schwanz packt und mitem analogstick umegwirblet han
au susch es spielerisch fantastischs spiel, meh als ich mer je erhofft hätti, us miner sicht eis vode beschte marios und eis vode beschte spiel vo dem jahr. und ich han wahrschinlich sbescht nanig gseh, iets grad am schluss het de schwierigkeitsgrad agfange sehr agnehm werde (nur de silbrig waschbär findi total blöd, de hättets sölle weglah, ich arschloch benutzen natürlich au na)
seinzig was i ned so super findi isch de soundtrack, es chan reini nostalgie si, aber de vom super mario world isch ebe scho mit abstand de bescht, wenn ame churz tunes vo dem uftauched bini am grad plötzlich total glücklich

das game isch riesig, zu gross fasch, han grad en chline motivationshänger
aber de boss vo de normale 8 welte isch super gsi, ich han glaub nümme so viel spass amene bowser kampf gha sitt ichen zum erschte mal am schwanz packt und mitem analogstick umegwirblet han
au susch es spielerisch fantastischs spiel, meh als ich mer je erhofft hätti, us miner sicht eis vode beschte marios und eis vode beschte spiel vo dem jahr. und ich han wahrschinlich sbescht nanig gseh, iets grad am schluss het de schwierigkeitsgrad agfange sehr agnehm werde (nur de silbrig waschbär findi total blöd, de hättets sölle weglah, ich arschloch benutzen natürlich au na)
seinzig was i ned so super findi isch de soundtrack, es chan reini nostalgie si, aber de vom super mario world isch ebe scho mit abstand de bescht, wenn ame churz tunes vo dem uftauched bini am grad plötzlich total glücklich
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
http://thegnet.ch/article/798/3DS/Super-Mario-3D-Land" onclick="window.open(this.href);return false;

super guet gschirbe!

super guet gschirbe!
shubidu