Zoll / Mehrwährtstüür
Moderator: Avenger
Re: Zoll / Mehrwährtstüür
Isch fangs hässlich überal mit däne verschtäckte gebühre aber so wird mer riech und dini chatze händ es wihnacht's ässe.
- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
isch uf em lieferschi oder paket au de betrag vo 44.90 GBP??Acid hat geschrieben:chöntsch si jo mol sälber frögä, diä wüsset das am beschtä... villicht händs eifach au e Fehler gmacht.randy hat geschrieben:okay, ich wieder
han uff amazon uk öbbis bschtellt . het en total value vo GBP 44.90 kha (stoht so uff em sticker wo vorne uff em päckli chläbt). zoll het en "Bemessungsgrundlage MWST" vo CHF 84.00 (!!!) aagäh, also 6.70 mwst.
Frage: Wie chunt d'poscht (bzw. d'zollverwaltig, who cares) uff dä absurdi betrag vo 84 ? + no 18 "Dienstleistungen"FUCK YOU
![]()
![]()
mwst wird wohl eh druff cho. han de brunz bschtellt wo de £ no tief gsi isch und nümm dra dänkt, aber wie sie das rächne nimmt mi also schono wunder-
ich han au eimal bi amazon öpis kauft im wert vo ca. 40 GBP. uf em lieferschi isch aber irgendwie 80 EURO gsi. und drum het mir de dhl oder post au zoll und gebühre verrechnet. amazon het mer nach 5min im support chat de betrag denn zrug überwisä.
allgemein en tipp vo mir zu amazon bzw. allgemein. wenn de betrag sowiso über denä 62.50 CHF isch denn wähled am beschtä immer en kurier dienst us. bi amazon isch de amigs ca 12.50 GBP. ich han diä letschtä drü mal gar nie zoll zahlt. und wenn zahle muesch denn isch es bim kurier weniger als wenns über scheiss schwizer post gaht. zudem hesch es au viel schneller...
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
huere halungge sinds....
han grad es päckli vo england berchoo, 92.- wahrewert 8% mwst = chf 7.35 - das gaht ja no....
verzollung zone 2 chf 18.75 !
total fr. 26.10 für es päckli vo 92.-
heiligi eselschuä das tätscht mer de bluetdruck in grind
han grad es päckli vo england berchoo, 92.- wahrewert 8% mwst = chf 7.35 - das gaht ja no....

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Tja, siit 27.02.2012 gältet neui Verzolligsreglä.. Und die sind alles anderä als Chundäfründlich wie Poscht so vo si ghitturntablism hat geschrieben:huere halungge sinds....
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Normal. Muess ich scho sitt Jahre so berappe. Mehrmals pro Monet. :bitchpls:turntablism hat geschrieben:huere halungge sinds....
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
Ich han e frag zu Zollgebühre:
Wänn ich us japan/korea also 10 verschiedeni artikel chaufe will, dänn tueni im onlineshop am beschte 10 separati bschtellige ufgäh? ich würd nämli gern verschiedeni sache im wert vo je 30-100 CHF chaufe.
Wänni eu richtig verschtahn, tuen ich am beschte druff luege, dass jedi einzelbschtellig de warewert vo 62.50 CHF nöd überschtiigt. Sowiit so guet.
Wänn de warewert 62.50 CHF aber *definitiv* überschtiige wird..lohnt's sich i settig fäll villicht, däre bschtellig grad no anderi tüüri artikel hinzuezfüege, also 1 bschtellig mit vielne artikel z'mache?
Biischpil:
Agnoh ich will 3 verschiedeni artikel (3 chleidigsschtuck => chleidigsschtuck händ glaubs 8% mwst) im wert vo je 70 CHF, 90 CHF und 100 CHF importiere. chum ich besser wäg, wänni die 3 artikel separat bschtelle tuen oder eher nöd? chammer das verallgemeinere? schpilt das überhaupt e rolle i de praxis? wie isch da eui erfahrig?
Wänn ich us japan/korea also 10 verschiedeni artikel chaufe will, dänn tueni im onlineshop am beschte 10 separati bschtellige ufgäh? ich würd nämli gern verschiedeni sache im wert vo je 30-100 CHF chaufe.
Wänni eu richtig verschtahn, tuen ich am beschte druff luege, dass jedi einzelbschtellig de warewert vo 62.50 CHF nöd überschtiigt. Sowiit so guet.
Wänn de warewert 62.50 CHF aber *definitiv* überschtiige wird..lohnt's sich i settig fäll villicht, däre bschtellig grad no anderi tüüri artikel hinzuezfüege, also 1 bschtellig mit vielne artikel z'mache?
Biischpil:
Agnoh ich will 3 verschiedeni artikel (3 chleidigsschtuck => chleidigsschtuck händ glaubs 8% mwst) im wert vo je 70 CHF, 90 CHF und 100 CHF importiere. chum ich besser wäg, wänni die 3 artikel separat bschtelle tuen oder eher nöd? chammer das verallgemeinere? schpilt das überhaupt e rolle i de praxis? wie isch da eui erfahrig?
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
muesch eifach usrechne. aber wenn für 1000chf chaufsch, häsch 100chf gebüre. wenn 10 games a 60chf chaufsch häsch kei gebühre.chind hat geschrieben:Ich han e frag zu Zollgebühre:
Biischpil:
muesch aber luege: nach em MwSt Gsetz chan d Post au uf em Porto MwSt verlange.
- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
also ich würd säge wenns eh nöd schaffsch under 62.50 einzel öpis bstellä denn isch alles zäme meh besser. will denn zahlsch nur eimal grundgebür wo irgendwo über 20.- liit, plus denn 8% mwst. bi 3 päckli zahlsch jedesmal grundgebühr...geosnow hat geschrieben:muesch eifach usrechne. aber wenn für 1000chf chaufsch, häsch 100chf gebüre. wenn 10 games a 60chf chaufsch häsch kei gebühre.chind hat geschrieben:Ich han e frag zu Zollgebühre:
Biischpil:
muesch aber luege: nach em MwSt Gsetz chan d Post au uf em Porto MwSt verlange.
Re: Zoll / Mehrwährtstüür
Logisch.... alles wo d Grenzä Überschrittet i ei Bstellig, alles wosi nid überschritet einzeln.
Han aber au schomol willsmi Agschissä hed alles i eini to (ä Mängi BluRays), und bin de Erstunt gsie dass de Ladä, will eigentlich vor allem au Grossbuechhandlig, prinzipiel Books deklariert, au wenn gar kei Büecher drin sind. Mini Fuulheit isch also nid mol bestroft wordä.
Han aber au schomol willsmi Agschissä hed alles i eini to (ä Mängi BluRays), und bin de Erstunt gsie dass de Ladä, will eigentlich vor allem au Grossbuechhandlig, prinzipiel Books deklariert, au wenn gar kei Büecher drin sind. Mini Fuulheit isch also nid mol bestroft wordä.
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
merci geosnow, Sale und Acid, ich hau i dem fall alles inen grossen beschtellaung!