Arrietty - Jetz uf Blu-Ray

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Re: Arrietty - Jetz uf Blu-Ray

Beitrag von Tatsujin »

The Sheep hat geschrieben: isch au wieder schöner zeichnet als Ponyo
rolf :typej:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Tatsujin hat geschrieben:
vergiss es. ich stig nüm druf i
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

The Sheep hat geschrieben:
Besser für dich! Es stimmt nämlech so eifach nid. Isch e grobi Vereifachig!

PS: Fahred alli zur Höll wo de Film nid kauft hei :herzli:
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

The Sheep hat geschrieben:
LOL :P

Ponyo isch eifach wahnsinnig guet gmacht. Gseht uf de erscht blick eventuell chli eifach und grob uus, aber es isch de aniamtorisch wahnsinn.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
kraut
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitrag von kraut »

so, bi grad am umesörfle gsi u ha grad gseh dass arrietty uf dütsch am 7. oktober uf br/dvd usechunnt. lueg da: http://www.amazon.de/Arrietty-wundersam ... 613&sr=8-2

isch i dämfau abgseh vor romandie nid ir CH gloffe, oder hani öpis verpasst? in DE ischer schiinbar ou nume i indy-chinos cho... :typej:
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

kraut hat geschrieben:so, bi grad am umesörfle gsi u ha grad gseh dass arrietty uf dütsch am 7. oktober uf br/dvd usechunnt. lueg da: http://www.amazon.de/Arrietty-wundersam ... 613&sr=8-2

isch i dämfau abgseh vor romandie nid ir CH gloffe, oder hani öpis verpasst? in DE ischer schiinbar ou nume i indy-chinos cho... :typej:
Jo, isch ca. 2 Wuche bevor är hät söue starte no i de Chinoheftli gsi und denn het Frenetic entschide dasses ken Release git. Peinlich.

http://www.animationsfilme.ch/2011/05/2 ... -arrietty/

Är wird derfür am Fantoche es paarmou zeigt, aber mittlerwile isch das definitiv zspät.
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

Joar lief hier glaub auch net im Kino; hab jetzt mal die deutsche Blu-Ray bestellt. Vom Trailer her sieht's richtig gut aus... DIe Meinungen im Netz sind ja so grundverschieden; einer lobt's in den Himmel ein anderer wieder Flucht den Film in die Tonne... Selbst eine Meinung bilden ist glaub das einzig Wahre. :o
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

LeviathanX hat geschrieben:Joar lief hier glaub auch net im Kino; hab jetzt mal die deutsche Blu-Ray bestellt. Vom Trailer her sieht's richtig gut aus... DIe Meinungen im Netz sind ja so grundverschieden; einer lobt's in den Himmel ein anderer wieder Flucht den Film in die Tonne... Selbst eine Meinung bilden ist glaub das einzig Wahre. :o

:idea: Bi gspannt was meinsch! Kenne eigentlech niemer wone schlächt gfunge het - das im Netz dörft es Symptom vo dene Lüt si wo Ghibli halt nöd richtig kenne und denn s Gfüehl hend wo "Miyazaki" druffe stoht mues episch-effektgladnigs Chino à la Mononoke oder Chihiro dinne si. Däm isch äbe grad nid so - die chline, bodeständig-härzige Ghibli Fiume si scho immer für d Viusitigkeit vom Studio gstange. Whisper of the Heart :herzli:

Ich han übrigens insgeheim d Hoffnig, dass am Takahata sin Tale of the Bamboo Cutter (Taketori Monogatari) im Johr 2012 usechunnt, als Überbrüggig zum neue Miyazaki. Söll schiins en extrem experimentelli Adaption vo Kaguya-hime (e bekannti japanischi Legände) wärde.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Sephi hat geschrieben:. Söll schiins en extrem experimentelli Adaption vo Kaguya-hime (e bekannti japanischi Legände) wärde.
Was für en witzige Zuefall: grad geschter hani us irgemene Grund mich gfraged, was das füres asiatisches Märli gsi isch, wo offebar sehr alt (>500 Jahr) söll sii und öpper zum Mond flüügt.

Kaguya Hime heisst das Ding!
tnx.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Uriel hat geschrieben:
Sephi hat geschrieben:. Söll schiins en extrem experimentelli Adaption vo Kaguya-hime (e bekannti japanischi Legände) wärde.
Was für en witzige Zuefall: grad geschter hani us irgemene Grund mich gfraged, was das füres asiatisches Märli gsi isch, wo offebar sehr alt (>500 Jahr) söll sii und öpper zum Mond flüügt.

Kaguya Hime heisst das Ding!
tnx.
:-D
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

Sephi hat geschrieben: :idea: Bi gspannt was meinsch! Kenne eigentlech niemer wone schlächt gfunge het - das im Netz dörft es Symptom vo dene Lüt si wo Ghibli halt nöd richtig kenne und denn s Gfüehl hend wo "Miyazaki" druffe stoht mues episch-effektgladnigs Chino à la Mononoke oder Chihiro dinne si. Däm isch äbe grad nid so - die chline, bodeständig-härzige Ghibli Fiume si scho immer für d Viusitigkeit vom Studio gstange. Whisper of the Heart :herzli:
Keine Frage, 千と千尋の神隠しund もののけ姫 sind wirklich ausgezeichnet, aber man sollte doch nicht jeden Film der rauskommt an irgendwelchen "Maßstäben" vergleichen (generelle Aussage für alles). Das kann doch nur nach hinten losgehen..."Whisper of the Heart" fand ich auch super. Jetzt muss ich aber erstmal bis Dezember warten, da ich noch etwas anderes mitbestellt habe, das erst am 2ten Dezember erscheint. Der Soundtrack von dem Film den ich bis jetzt in Teilen gehört habe klingt auf jedenfall gut stimmig :)

(Also bis auf Erdsee han ich bis jetzt alle geschaut; Erdsee wollt ich jetzt nicht kaufen, da den ein Kumpel hat - aber der weigert sich vehement den nochmal in den Player zu legen :lol: )
Ich han übrigens insgeheim d Hoffnig, dass am Takahata sin Tale of the Bamboo Cutter (Taketori Monogatari) im Johr 2012 usechunnt, als Überbrüggig zum neue Miyazaki. Söll schiins en extrem experimentelli Adaption vo Kaguya-hime (e bekannti japanischi Legände) wärde.
Bei so vielen Animes die ich schon geschaut habe sind mir 竹取物語 und かぐや姫 nicht unbekannt ;). Bin auch auf die Umsetzung gespannt :-D
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

So ich weiß net was für Probleme manche Leute haben; ich fand den Film jedenfalls super.

"Kitschig" und "Happy End" muss doch nicht immer sein?! Kernaussage liegt hier eher auf "Was der Mensch nicht kennt wird ausgerottet, gefangen oder vertrieben".. so in der Art.

Was das offene Ende betrifft, das find ich ganz gut. Man braucht doch den Film ja nicht unnötig in die Länge zu ziehen, nur um zu zeigen ob er die OP überlebt oder stirbt bzw. ob Arrietty und ihre Familie jetzt ein neues Heim finden.
Die Geschichte spielt zwischen Arrietty und Shu; sie lebt quasi von den Beiden.

Ein Ending á la "Hey ich hab überlebt" und "Hey wir haben ein neues Heim" hätte den Film meiner Meinung nach abgewertet. Aber so kann sich auch jeder selbst ausmalen was mit den beiden passiert.

Alles in allem war das wieder ein echt guter Ghibli :1thumb:
Antworten