SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22724
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Reinforced »

bad joke!
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7734
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von m.o.terra kaesi »

dä hanf seid eigentli genau sglich win ech, eifach met andere wort: sfc = langsam = för chinderauge :mrgreen:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Tatsujin »

Immerhin het es ganzes arcade r-type inkl. Extraboss uf dene 4mbits platz gfunde.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22724
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Reinforced »

Tatsujin hat geschrieben:Immerhin het es ganzes arcade r-type inkl. Extraboss uf dene 4mbits platz gfunde.
gnau und uf cd gitts sprite flackere
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25643
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von damian »

so chammer das nöd säge. er hät defür meh farbnuance und ebene. isch halt eher für sensibli mensche wo so nuance wahrnehmet... ich mein ich han am liebste di 64 farbe vom megadrive. das hät so richtig viel kontrast. aber d'säge dass 64 farbe besser als 32000 sind wär etz chli behinderet. nöd?
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25643
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von damian »

Tatsujin hat geschrieben:Immerhin het es ganzes arcade r-type inkl. Extraboss uf dene 4mbits platz gfunde.
r type isch au vo 1987. bi dä neuere spiel händ die 4mb meistens ebä nümm glanget... (ps. gäll r-type isch jewils 2mb was zäme 4mb macht?)
es megadrive spiel isch mit 4, 8 und 16 mb halt durschnittlich dopplet so gross wie es pce spiel...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Tatsujin »

hanf hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:Immerhin het es ganzes arcade r-type inkl. Extraboss uf dene 4mbits platz gfunde.
r type isch au vo 1987. bi dä neuere spiel händ die 4mb meistens ebä nümm glanget... (ps. gäll r-type isch jewils 2mb was zäme 4mb macht?)
es megadrive spiel isch mit 4, 8 und 16 mb halt durschnittlich dopplet so gross wie es pce spiel...

1. JAP ja, US isch als complete uf 4mbit usecho.

2. PCE het au 20mbit huey gha^^

schlussäntli isch au alles en frag vom platziiteile/komprimiere etc. so chasch na mängisch mit nur halb so viel gard doppelt so viel a usehole.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25643
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von damian »

also ich gseh dä meiste md spiel aa wie gross dass si sind wänni si duregspielt han...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Tatsujin »

hanf hat geschrieben:also ich gseh dä meiste md spiel aa wie gross dass si sind wänni si duregspielt han...
ja wiels uf m megadrive laufed.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25643
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von damian »

ich mein dänk, es macht scho öppis us öb es spiel 16 oder 8 mb gross isch. zaubere chönd programmierer au nöd...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Tatsujin »

es baari chönd das aber ganz guet und es isch ebe au hardware/sprach/code abhängig. lueg mal was es r-type uf arcade brucht het. und pce isch ca. gliichs baujar wie d arcade plattform wos druffe lauft.

drum findis ebe chli dernäbe es spieli als schlächts biespiel ds darstelle nur wiels vo 1987 isch. mängs spieli bis id na nach d 90er ini hend uf konsole nöd würkli meh details botte wien z.b. ebe es r-type.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25643
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von damian »

r-type gseht aber au schöner us i de arcade! me farbe und weniger repetitione i de muster...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Tatsujin »

nur minim besser. repetition sind ca. giich nur het de arcade halt hardware parallax.

sisch scho en uusgezeichneti umsetzig für die ziit gsi. ds erschtmal wo eigentlich en konsole (vor em DC) sprichwörtlich d arcade schier 1:1 zu dier hei bracht het.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25643
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von damian »

also dä nes hät donkey kong und mario bros. au ziemli 1:1 heibracht... oder s'sms wonderboy...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Tatsujin »

kei seich verzelle jetzt.dert sgeht mer de nterschied zu de arcade also meh als dütlich.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25643
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von damian »

Bild
Bild
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25643
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von damian »

Bild
Bild
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25643
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von damian »

ich würd mal behaupte es isch ähnlich 1:1 umgsetzt.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Genfer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 980
Registriert: 09 Okt 2010 08:11
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Genfer »

Ich sägs mol so:
s'einzige trurige für mich isch, dasses kei neue spieli uf däre edelschte aller konsole meh git, und nur us dem grund han ich leider no anderi konsolene.
D'technik oder leischtig isch mir so was vo glich...wän ich Dune (Film) luege und dän öpis moderners wie Avatar dän isch hüt no Dune kilometerweitvoraus, ned vor technik aber...aber...aber...jawohl jetzt chont'smer...es häd ä Seel!

Supernintendo häd ä Seel!!!
Benutzeravatar
Genfer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 980
Registriert: 09 Okt 2010 08:11
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Genfer »

Vom sammle här, das muess ich also jetzt au no schriebe, häd natürlich dä supernintendo au en mehrwert. Zum einte händ box wunderschöni, liebvolli illustratione (vor allem Superfamicom) und dur das dass sie us fragilerem, sogar nochli natürlichem matrial hergstellt sind muess mer viel meh sorg gä, jo sogar behutsam schütze.
S'sammle werd dor das nochli ufwändiger well mer länger muess sueche bis mer je nach dem ä box imene guete zueschtand findet und dor das isch d'freud au grösser wän mer dän der zueschtand findet wo mer wot.
Zu dere zyt händ alli andere Marke scho lang nur no uf 100% plastik gsätzt usser glaubs Atari hät au no karton brucht für Jaguar boxene.
Leider isch dän Nintendo ab Cube und Ds au dä andere plastik boxe nogloffe...

sogar box häd ä Seel !!!
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Tatsujin »

hanf hat geschrieben:ich würd mal behaupte es isch ähnlich 1:1 umgsetzt.
lueg die spiel mal in ächt ah (oder zminscht in gueter qualy uf yuotube) und nöd so fark screenshots in grüüsigschter uflösig und mit kompressionsfähler, und den gsehsch au, dass de unterschied doch chli grösser isch als bim R-Type.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Tatsujin »

Genfer hat geschrieben: Supernintendo häd ä Seel!!!
sogar box häd ä Seel !!!
ROLFE!!!!
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14839
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von evo »

da ka dini pc engine grad mal trürigscht go abstinke!
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von Tatsujin »

evo hat geschrieben:da ka dini pc engine grad mal trürigscht go abstinke!
erm wo? bi de seel gschicht? eher weniger. pce = seele pur!! i dem segment chunt ihre grad mal gar nüüt drahere.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25643
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: SNES/SFC: S'best, wo's je gäh het

Beitrag von damian »

:tumble:
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 7 Gäste