Musig bstelle
Musig bstelle
Hoi,
Wo tüend ihr amigs Musig bstelle? Möcht mir paar CDs bsorge. Us Finnland, Schwede, USA, Schwiiz etc...
http://www.cede.ch" onclick="window.open(this.href);return false; findi einersits nid guet und anderersits viel z tür. amazon.co.uk hed lang nid alles und d WebShops vode Bands sälber sind oft so verschisse, dasses Schmärze verursacht, wenn mer sich dete muess dur d Menüs klicke und en Bstellig plaztiere. Vorallem wür i halt am liebste alles uf einer Page igäh und alles uf einisch becho. Oder wenns im Usland isch je nach Betrag halt zwe drü Bstellige platziere zum de Zoll umgah.
Wo würed ihr euri Mucke chaufe?
Wo tüend ihr amigs Musig bstelle? Möcht mir paar CDs bsorge. Us Finnland, Schwede, USA, Schwiiz etc...
http://www.cede.ch" onclick="window.open(this.href);return false; findi einersits nid guet und anderersits viel z tür. amazon.co.uk hed lang nid alles und d WebShops vode Bands sälber sind oft so verschisse, dasses Schmärze verursacht, wenn mer sich dete muess dur d Menüs klicke und en Bstellig plaztiere. Vorallem wür i halt am liebste alles uf einer Page igäh und alles uf einisch becho. Oder wenns im Usland isch je nach Betrag halt zwe drü Bstellige platziere zum de Zoll umgah.
Wo würed ihr euri Mucke chaufe?

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
direkt vom künschtler natürlich.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Re: Musig bstelle
Aber die meiste Künstler hend ja denn en "WebShop". Aber denn wirsch ja nur witergleited in irgend ein WebShop wo meistens vonere ganz andere Firma betriebe wird!gandalf hat geschrieben:direkt vom künschtler natürlich.
Oder em Künstler es Mail mache und fröge öb di mir all ihri Albe schicked? Wär no früsch

Aber weisch, sone Site wos eifach ALLES gid wär scho no gmüetlich.

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
ja würd au gern unbegrenzt geld ha, frässa könna ohni fett zwerda, überall zschnell fahra und jedem ins gsicht schisse womer nit passt.Buccaneer hat geschrieben:Aber weisch, sone Site wos eifach ALLES gid wär scho no gmüetlich.
life's a bitch and then you die.
finds gliich cooler wenn a handgschribne zettel dr CD biiliit mit em dankeschön dass ma dmusik lost oder ma sogar die erscht CD us dr schachtle vu dr press direkt in d'hand druggt kriagt vom drömmer.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
Doch no n guet Tipp gsi. Bin jetzt gad mit de Emmi vo Ensiferum am umeschriebe. hehe de gitts au uf alles druff no Signatures.

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
was suechsch denn gnau ?
für secondhand würdi de silverdisc empfehle, dä lade het mich mal uhhuere happy gmacht - han mal e cd gsuecht und de silverdisc agfrögt, leider het er mir nöd grad chöne wiiterhelfe aber (ohni seich) nach 2 Jahr het er mir es mail gmacht ob ich die gsuechti cd immerno will, er hegi si berchoo
(nach 2 jahr no dra erinnert!!!)
de zerozero in züri hinterm volkshuus isch mer au immer en sympatische musiglade gsi
für secondhand würdi de silverdisc empfehle, dä lade het mich mal uhhuere happy gmacht - han mal e cd gsuecht und de silverdisc agfrögt, leider het er mir nöd grad chöne wiiterhelfe aber (ohni seich) nach 2 Jahr het er mir es mail gmacht ob ich die gsuechti cd immerno will, er hegi si berchoo

de zerozero in züri hinterm volkshuus isch mer au immer en sympatische musiglade gsi

Sueche momentan verschiedeni Sache usem Metall Bereich.Je nach dem wirds denn aunders Züg gäh. Silverdisc wirdi mir gad mal aluege, suche nämli genau au en CD wos mometan nüme gid... viellicht hend ja die no was ume
Thx für de Tipp.
In Zug woni schaffe heds mal n super CD shop gäh. Gions Musiglade oder so. Die hend es sehr breits Agebot gha und vieles chönne organisiere. Und vorallem isch die persönlich Beratig super gsi. Hesch chönne säge: Lose das das udn das, hesch was ähnlichs und meistens hed eine im Lade was schlaus chönne dezue empfehle...
Super isches gsi...

Thx für de Tipp.
In Zug woni schaffe heds mal n super CD shop gäh. Gions Musiglade oder so. Die hend es sehr breits Agebot gha und vieles chönne organisiere. Und vorallem isch die persönlich Beratig super gsi. Hesch chönne säge: Lose das das udn das, hesch was ähnlichs und meistens hed eine im Lade was schlaus chönne dezue empfehle...
Super isches gsi...

cdwow, cdbaby, discogs, labels direkt aaschribe, choprecords, recrec
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
aber hallo. isch ja au vom gandalf! aso bitte!Buccaneer hat geschrieben:Doch no n guet Tipp gsi.
gandalf hat geschrieben:aber hallo. isch ja au vom gandalf! aso bitte!Buccaneer hat geschrieben:Doch no n guet Tipp gsi.
Hehe han au no Eluveitie agschriebe. Dete chummi jetzt au all CD's signiert über! Shit isch wie Geburtstag und Neujahr glichzitig!

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
und jungs hend no bitz froid am fanboi. win - win
Boy isch guet... das bi minere Glatze und em Bierbüchli...
Ja aber bin momentan scho rächt am hype...

Ja aber bin momentan scho rächt am hype...

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130