was hesch für game-hardware/konsole dihei ?
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Re: was hesch für game-hardware/konsole dihei ?
3x Arcade mit ca. 200 Platine
eventuell no irgendwo en verstaubte Saturn und en Dreamcast
eventuell no irgendwo en verstaubte Saturn und en Dreamcast
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Wiso MD bhalte ? Wänn ich scho Snes und PCE han...mh...mh...muess ich weder gründ sueche won ich nie wird finde.m.o.terra kaesi hat geschrieben:wieso mumer jedi konsole mind. 2x ha statt es MD oder NG meh?Genfer hat geschrieben:Ungefär...
2 Blast City
6 Snes
3 PCE
5 PSX
2 PS 2
2 360er
4 GBA SP
2 DS
NG, isch wor, han ich mer scho paar mol überleit und sogar mol uf d'lischte gno. Isch mir aber ztür für das wos büte würd. Sicher au us dem grund, well ich
ned so uf Prügler schton, dass heisst ich hät niemmert wo mit mir würd schpiele

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
da mal ein grund: de MD het z.b. sicher gnueg exklusivi und superigi shooter, das sich en ahfschaffig meh als nur lohnt.Genfer hat geschrieben: Wiso MD bhalte ? Wänn ich scho Snes und PCE han...mh...mh...muess ich weder gründ sueche won ich nie wird finde.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Aber du häsch jo gar nüt zum jamma abschpiele! Häsch ned gern oder han ich mich so verlueget ?Tatsujin hat geschrieben:ich han eifach fascht alles, damit ich au die beschte (respektive au die schlächtischte) spiel vo de jewilige systems chan spiele.
wasi mal na bruuche isch en normali Marty, en x68k, Super Cassette Vision Lady's Set und wieder en vectrex sowie VB.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich han i de 90er 3 cabs und ein mak mit ca. 50 pcbs gha. leider hani etz kei platz meh für sertigs und konzentrier mich nur na uf konsole. wenni wot arcadle chani eh in d HEY arcade gah. dert hets schier jede shooter wo gizGenfer hat geschrieben:Aber du häsch jo gar nüt zum jamma abschpiele! Häsch ned gern oder han ich mich so verlueget ?Tatsujin hat geschrieben:ich han eifach fascht alles, damit ich au die beschte (respektive au die schlächtischte) spiel vo de jewilige systems chan spiele.
wasi mal na bruuche isch en normali Marty, en x68k, Super Cassette Vision Lady's Set und wieder en vectrex sowie VB.

ah ja en wonderswan hani au
aber nur s judgement silversword zum spile

aber nur s judgement silversword zum spile

Ich han uf MD:Tatsujin hat geschrieben:da mal ein grund: de MD het z.b. sicher gnueg exklusivi und superigi shooter, das sich en ahfschaffig meh als nur lohnt.Genfer hat geschrieben: Wiso MD bhalte ? Wänn ich scho Snes und PCE han...mh...mh...muess ich weder gründ sueche won ich nie wird finde.
Gleylancer: nid schlecht
Aleste: nid schlecht
Thunder Force 3: sehr gut
Thunder force 4: sehr gut
Gynoug: naja
und dän süscht no es paar shooter wo au so im naja berich sind
(ich han das nid uf mini lischte gno, well alles scho parat zum verchaufe isch, dass heisst zur zyt han ich nochli MD sache + konsole)
Und jetzt zu miner überlegig: wiso sell ich die viele sache bhalte wänn ich däfur 1-2 super schpiel uf Jamma bechom !
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
immerhin eis guets spiel.evo hat geschrieben: aber nur s judgement silversword zum spile

Wänd es paar konsole verchaufe würtsch und ar stell en mini cute platziere würsch wärs doch gebongt!Tatsujin hat geschrieben:ich han i de 90er 3 cabs und ein mak mit ca. 50 pcbs gha. leider hani etz kei platz meh für sertigs und konzentrier mich nur na uf konsole. wenni wot arcadle chani eh in d HEY arcade gah. dert hets schier jede shooter wo gizGenfer hat geschrieben:Aber du häsch jo gar nüt zum jamma abschpiele! Häsch ned gern oder han ich mich so verlueget ?Tatsujin hat geschrieben:ich han eifach fascht alles, damit ich au die beschte (respektive au die schlächtischte) spiel vo de jewilige systems chan spiele.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
guet wer amene musha aleste es lediglichs "nid schlächt" git, het de MD eventuell würkli nöd unbedingt nötig.Genfer hat geschrieben:Ich han uf MD:Tatsujin hat geschrieben:da mal ein grund: de MD het z.b. sicher gnueg exklusivi und superigi shooter, das sich en ahfschaffig meh als nur lohnt.Genfer hat geschrieben: Wiso MD bhalte ? Wänn ich scho Snes und PCE han...mh...mh...muess ich weder gründ sueche won ich nie wird finde.
Gleylancer: nid schlecht
Thunder Force 3: sehr gut
Thunder force 4: sehr gut
und dän süscht no es paar shooter wo au so im naja berich sind
(ich han das nid uf mini lischte gno, well alles scho parat zum verchaufe isch, dass heisst zur zyt han ich nochli MD sache + konsole)
Und jetzt zu miner überlegig: wiso sell ich die viele sache bhalte wänn ich däfur 1-2 super schpiel uf Jamma bechom !

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
nümme i mim hütige läbe.Genfer hat geschrieben:Wänd es paar konsole verchaufe würtsch und ar stell en mini cute platziere würsch wärs doch gebongt!Tatsujin hat geschrieben:ich han i de 90er 3 cabs und ein mak mit ca. 50 pcbs gha. leider hani etz kei platz meh für sertigs und konzentrier mich nur na uf konsole. wenni wot arcadle chani eh in d HEY arcade gah. dert hets schier jede shooter wo gizGenfer hat geschrieben:Aber du häsch jo gar nüt zum jamma abschpiele! Häsch ned gern oder han ich mich so verlueget ?Tatsujin hat geschrieben:ich han eifach fascht alles, damit ich au die beschte (respektive au die schlächtischte) spiel vo de jewilige systems chan spiele.

Wiso nümme? Häsch au scho mol alles verchauft und nochher beräut hi,hi,hi. Irgendeinisch verchaufsch scho weder, ganz bestimmt. Velich erscht wännd
so erlüchtet bisch win ichs bin he,he,he.
Well irgendeinisch wersch eh kei platz meh ha, sägemor wänd die nächschte 40 johr no sammlisch
Well irgendeinisch wersch eh kei platz meh ha, sägemor wänd die nächschte 40 johr no sammlisch

Öpis wo mich scho immer gnerft häd isch:geosnow hat geschrieben:lol, ich bruche eifach nur 1 konsole aber 1000 games.Genfer hat geschrieben:Ich bruch ned viel verschideni konsolene aber die won ich super finde muess ich unbedingt 2x, 3x, awas soviel wie möglichscht ha. Eifach als reserve...isch rein psychologisch!
Drum wot ich nämlich gar ned viel verschiedeni konsolene
Wiso muesses so viel verschiedeni konsole gä mit all däne käbeli und verschiden joypad und dänn bruchsch nochli ersatz!
Schtell dir mol vor, du als filmfründ brüchtisch für jedes grössers filmstudio es eignitz filmabschpiel grät, mit eigen käbeli und immer no es chäschtli zum drucke.
Wär doch idiotisch oder :typej:
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ja ich find dich au luschtig.Genfer hat geschrieben:Wiso nümme? Häsch au scho mol alles verchauft und nochher beräut hi,hi,hi. Irgendeinisch verchaufsch scho weder, ganz bestimmt. Velich erscht wännd

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Auweia!Genfer hat geschrieben:Gleylancer: nid schlecht

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
lol
s einzig, was ich bereu, isch dass ich em tatsu mis RR verchauft han.
wobi ich ja kein SFC fanboy bin. drum hannis gmacht. er hät au gjammerd bis ichs gäh han.
s einzig, was ich bereu, isch dass ich em tatsu mis RR verchauft han.

wobi ich ja kein SFC fanboy bin. drum hannis gmacht. er hät au gjammerd bis ichs gäh han.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
das esch so. s'einzig manko esch, dass es nor 1 melodie häd, aber emerhin esch diä super!turntablism hat geschrieben:und s beschti golf game neo turf masters (ich chans immer und immerwider spiele & de sound verleidet mer nie)

s'esch wörkli eis vo dä beschte golf games ever

HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
bisch nöd du dä wo en megadrive als platzverschwendig bezeichnet hät?Genfer hat geschrieben:Ich bruch ned viel verschideni konsolene aber die won ich super finde muess ich unbedingt 2x, 3x, awas soviel wie möglichscht ha. Eifach als reserve...isch rein psychologisch!
Drum wot ich nämlich gar ned viel verschiedeni konsolene

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
di einzig konsole wo's mir i 30 johr video-game bisher potzt häd es s'mega-cd gsi ond met däm hani im vorus scho dörfe rächneGenfer hat geschrieben:Ich bruch ned viel verschideni konsolene aber die won ich super finde muess ich unbedingt 2x, 3x, awas soviel wie möglichscht ha. Eifach als reserve...isch rein psychologisch!

(osserdem wersch dank ebay au i 10 johr no locker jedi retro-konsole finde)
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Haters will always hate.
Ebay isch tür und dänn chunt no porto derzue. Wänn ich uf em märt es Snes gseh mit paar games für es 20er nötli...jo, dän nemis!
Ich han tip top platz für 10x Snes, 10x PSX etc...aber im chäller und nid dr wohnig. Es würd mich aschisse wän ich immer in chäller abe
säckle müesst zum ä konsole go hole.
Ich han im Zimmer:
2x Blast City
1x Snes
1x PCE
1x PS 2
1x 360er
nochli handhelde und dän han ich kei platz meh. Ich muess jo au no platz ha für d'games.
Ich wörd jo scho nur MD schpieli, eifach wenn die obeschtehnde konsole nid exischtiere wördet
Ich han tip top platz für 10x Snes, 10x PSX etc...aber im chäller und nid dr wohnig. Es würd mich aschisse wän ich immer in chäller abe
säckle müesst zum ä konsole go hole.
Ich han im Zimmer:
2x Blast City
1x Snes
1x PCE
1x PS 2
1x 360er
nochli handhelde und dän han ich kei platz meh. Ich muess jo au no platz ha für d'games.
Ich wörd jo scho nur MD schpieli, eifach wenn die obeschtehnde konsole nid exischtiere wördet

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
du, ich han au kein nes. weiss au nöd wieso, han eifach keine.
Bruchsch au nöd, die meischte games sind eh sau schwierig und bis dä siech amigs lauft muesch jo 20x go blose.
1x DreamCast
1x Saturn
1x MegaDrive
1x GameGear
1x Nes
1x famicom
1x sfc
1x snes pal
1x GB
1x GB Transparent
1x GB Pocket
1x GB Color
1x GB Color Lime Green
1x GB Light
1x GBA
1x GBA SP Zelda Triforce gold edischön
1x GBA Micro Famicom edischön
1x XBOX 360
1x PS3
1x Wii
1x NeoGeo Pocket
1x NeoGeo Pocket Color
1x Wonderswan PfinalPfantasy irgendwas edischön
1x iPäd
1x PSone mit modchip
1x DS
1x PSP
1x Vectrex..
1x DragonQuest speciäl konsolä mit schwärt
1x N64 Pikatschu edischön
1x GaymeKube
z meischte wot i loswärde, im pfall
1x Saturn
1x MegaDrive
1x GameGear
1x Nes
1x famicom
1x sfc
1x snes pal
1x GB
1x GB Transparent
1x GB Pocket
1x GB Color
1x GB Color Lime Green
1x GB Light
1x GBA
1x GBA SP Zelda Triforce gold edischön
1x GBA Micro Famicom edischön
1x XBOX 360
1x PS3
1x Wii
1x NeoGeo Pocket
1x NeoGeo Pocket Color
1x Wonderswan PfinalPfantasy irgendwas edischön
1x iPäd
1x PSone mit modchip
1x DS
1x PSP
1x Vectrex..
1x DragonQuest speciäl konsolä mit schwärt
1x N64 Pikatschu edischön
1x GaymeKube
z meischte wot i loswärde, im pfall
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
dä sound erinneret mega a metal slug. ok isch au gliichi firma...turntablism hat geschrieben:und s beschti golf game neo turf masters (ich chans immer und immerwider spiele & de sound verleidet mer nie)
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch