FIFA 12
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
es isch krass, wiä hässig diä sportspieli chönnt machä 

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
unsäglich ischesSkeletor hat geschrieben:es isch krass, wiä hässig diä sportspieli chönnt machä
- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
!!!! Sie chünd sogar unglaublich hässig machä. S'Spiel mi gester so hässig gmacht, dass i gschworä ha, dass i ä paar Tag kei FIFA meh spiel. Es isch eifach unglaublich, i mach Postenschüsse und Lattentreffer im Übermaß und dä Gegner cha bi mir einfach durä dribbeln und bechunt än Elfmeter.Skeletor hat geschrieben:es isch krass, wiä hässig diä sportspieli chönnt machä
Re: FIFA 12
Ich finds geil...die eher defensivi Art vor Verteidigung machi scho sit immer...drum isch d'Umstellig relativ eifach gsi.
Nur im 1 vs. 1 gäg de Goalie triffi fast nie...verzwiifle amigs schier.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
rb drucke bim schüsse. 8 vo 10 gönd dänn inne.Chäller hat geschrieben:Ich finds geil...die eher defensivi Art vor Verteidigung machi scho sit immer...drum isch d'Umstellig relativ eifach gsi.
machi meistens...eifach um en um de Goalie umezschlenze. Schüssisch dänn tüüf oder mit Schmackes? Und häsch d'Schusshilf dine oder uf Semi?
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
schusshilf hani uf semi (nöd manuell und nöd auto!). und schüsse nur wenig, nöd zfescht.Chäller hat geschrieben:machi meistens...eifach um en um de Goalie umezschlenze. Schüssisch dänn tüüf oder mit Schmackes? Und häsch d'Schusshilf dine oder uf Semi?
mängisch bini aber frustriert und schüsse eifach nur scharf ohni rb. klappet au no oft

häsch s'game kauft? oder nur demo?
ah, thx fürd Info. Ich spieles mitm Kolleg bi ihm dihei uf de PS3. Ab morn hanis dänn für e Wuche dihei...er gaht id Ferie und git mers für es Six-Pack Lägerebräu. WIN! 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich hans leider für d'box 

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
was leider? ich has au für d'xbox genau wie de maru, de ham, de drew, de röné und all andere.Skeletor hat geschrieben:ich hans leider für d'box
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
anzahl matchs geg euch bis jetzt: 0
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
krass. ich gang hüt zum hamed hei, det spielemer fifa.Skeletor hat geschrieben:anzahl matchs geg euch bis jetzt: 0
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
rofl, über de Mittag rasch es FIFA gmacht, fantastisch.
e interessanti 3-4-2-1 Ufstellig hani jetzt gnah und gäg en richtig starche FC Barcelona 2-1 gwunnä.
idä erschte 5 Minutä s'1-0 gschossä, nachher isch de ander 80 Minutä agrännt und macht s-1-1. idä 90schte
chumi no zume Eckball und de Badstuber macht s'2-1, de Barcelona-Idiot hed grad s'Spiel abbroche
e interessanti 3-4-2-1 Ufstellig hani jetzt gnah und gäg en richtig starche FC Barcelona 2-1 gwunnä.
idä erschte 5 Minutä s'1-0 gschossä, nachher isch de ander 80 Minutä agrännt und macht s-1-1. idä 90schte
chumi no zume Eckball und de Badstuber macht s'2-1, de Barcelona-Idiot hed grad s'Spiel abbroche

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich han geschter au es spiel gmacht, wiä immer mit em bvb.
als gägner hani dä fc barcelona becho. wieso jetzt das? s'erschtmal isch es passiert.
2:0 isch er ih füehrig gsi, han ih dä 88. und 90. minute no uf 2:2 chönne usgliche.
als gägner hani dä fc barcelona becho. wieso jetzt das? s'erschtmal isch es passiert.
2:0 isch er ih füehrig gsi, han ih dä 88. und 90. minute no uf 2:2 chönne usgliche.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
evtl. isches de glich gägner gsii?Skeletor hat geschrieben:ich han geschter au es spiel gmacht, wiä immer mit em bvb.
witzig: wenn ich mit 3 verteidiger spielä, isches nöd schwieriger als mit 4, defür hani im MF meh Spieler.
trotzdem hed mich de rächt ad wand gspielt über 80 minutä - was machi denn falsch? er isch immer am
richtige ort gstande und hed enorm viel vo minä päss abgfange

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
spielsch immer no manuell? ich han müesse bitz umstelle, bi fascht verzwieflet.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich mach au wieder mit hilf, es macht mich wahnsinnig. es isch eifach unfassbar asträngend, meh muss wüki grad ufm sofa sitze, pad schräg hebe gad mir scho nödSkeletor hat geschrieben:spielsch immer no manuell? ich han müesse bitz umstelle, bi fascht verzwieflet.

nene, mit hilf und so, super. was mich grad dra erinneret, dass ich glaub bim kolleg schuss: mit hilfe dine gha han, drum heder letschtmal immer troffe, die fläsche!

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
was häsch alles für hilfe dinne?
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
du fragsch mich züügSkeletor hat geschrieben:was häsch alles für hilfe dinne?

mussi nahluege dihei

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ENTSCHULDIGUNG DASS ICH MICH FÜR DICH INTERESSIERE!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
de marcel isch besser wurdä, uf eimal. ich han eifach nöd gern, wenn mich öper stetig mit pressing vom zweite spieler under druck setztSkeletor hat geschrieben:ENTSCHULDIGUNG DASS ICH MICH FÜR DICH INTERESSIERE!

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich weiss. ich mach das gern. letschtmal wo mier gspielt händ, häts rächt guät klappet.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
was machsch degäge, wenn das öper macht?Skeletor hat geschrieben:ich weiss. ich mach das gern. letschtmal wo mier gspielt händ, häts rächt guät klappet.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
du fragsch mich züg 

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
one touch!
@Meier wennd aber mit 3 Verteidiger spielsch ischs scho es rechts Risiko. Sobald schnelli Flügel als Gegner häsch renneds der um d Ohre da nützt de Ma meh i de Mitti au nüme viel.
Ich ha letschti au wiedermal Online gspielt und würkli nur no gäg besseri verlore, nöd gäg so dummi Vollidiote wo am Ronaldo de Ball gänd und Goal schüssed. Aber mer spielt NUR gäg Man City, Barca und Real!
@Meier wennd aber mit 3 Verteidiger spielsch ischs scho es rechts Risiko. Sobald schnelli Flügel als Gegner häsch renneds der um d Ohre da nützt de Ma meh i de Mitti au nüme viel.
Ich ha letschti au wiedermal Online gspielt und würkli nur no gäg besseri verlore, nöd gäg so dummi Vollidiote wo am Ronaldo de Ball gänd und Goal schüssed. Aber mer spielt NUR gäg Man City, Barca und Real!