zudem müesst ich pro tag öppe 100mal vom zug überfahre, erschosse und erhänkt werde, eso wie ich mini mitmensche schätze

HASSSSSsssss - die waffe des kleinen bürgers

Moderator: Avenger
du bisch gar nüm zuelässig für de award und gstorbe bisch au nid.emP hat geschrieben:...voher grad zwei Finger zämeklebt mit Seku
darwin award of the day geit a mi
O_O hat geschrieben: du bisch gar nüm zuelässig für de award
derinderinderinderin hat geschrieben:Was? Du hesch di Seku mit 2 Finger zämekläbt?
:schwert:
Bi Amazon bisch aber nonig glischtät!Spaghetti hat geschrieben:Mis Buch uf dä Markt gebracht
doch, es ist druf, aber unter äm falschä Titel :typej: Sie hend verfassungsrechtlichi Rechtskontrollä anstatt verfassungsgerichtlichi Rechtskontrollä gnoBlack Isle hat geschrieben:Bi Amazon bisch aber nonig glischtät!Spaghetti hat geschrieben:Mis Buch uf dä Markt gebracht![]()
Gratuliere, jetzt häsch es definitiv abgschlossä.
Skeletor hat geschrieben:was für eis?
Stimmt, won ich vorher unter dä ISBN gsucht han, isch äs Buäch vo 1997 cho.Spaghetti hat geschrieben:doch, es ist druf, aber unter äm falschä Titel :typej: Sie hend verfassungsrechtlichi Rechtskontrollä anstatt verfassungsgerichtlichi Rechtskontrollä gnoBlack Isle hat geschrieben:Bi Amazon bisch aber nonig glischtät!Spaghetti hat geschrieben:Mis Buch uf dä Markt gebracht![]()
Gratuliere, jetzt häsch es definitiv abgschlossä.
guete läs für strandferie?Spaghetti hat geschrieben:Skeletor hat geschrieben:was für eis?
verfassungsgerichtlichi Rechtskontrollä gäg schwizerischi Bundesgesetz
Definitiv, isch au nur 1400 Seiten dick!O_O hat geschrieben:guete läs für strandferie?Spaghetti hat geschrieben:Skeletor hat geschrieben:was für eis?
verfassungsgerichtlichi Rechtskontrollä gäg schwizerischi Bundesgesetz
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: derinderinderinderin und 3 Gäste