thaeye hat geschrieben:lauf amigs eifach chli ume ohni ziel und lueg chli züügs aa, so chundsch eifach nirgends ane.
macht doch nüüt!
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07
alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Verdammt. Unglaublich wie viel Stunde ich i dem Spiel scho vertubled han. Aber es isch sooooo schön.
Endlich Entchantment uf 100. Bruche aber no einiges meh Entchantments für mini Rüstig. Was haued ihr so druff? Fortify Heavy Armor isch grandios. Hani uf Boots und de Rüstig druff. Heavy Armor Skill uf 75 aber mit dene Enchantments und no eim ufere Halschetti hani jetzt Heavy Armor Skill uf 130 und bin unkaputtbar.
Mages haued sicher viel Mana Regeneration druff. Was wär no guet für en Chrieger? Ich finde Entchantments nur dur disenchante vo Waffe. chammer au irgendwo was chaufe? Han zwar scho Rüstigsteili tür kauft wo es Enchtanchment druffegha hend und denn hani eifach ds zerstört.
increase damage isch no geil. wenn din zweihänder weiss gott wieviel meh dmg macht. und denn no alchemie ufe, damit chasch enchanter potions mache, bevor enchantments uf usrüschtig leisch.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
alles was irgendwia damage macht.
han daedric full armor, bruucha kei armor enchs. nur dmg.
letschthin so a standard drache 3 shotted mitem einhänder. dä huara noobdrache!
Chasch meh DMG auf uf Rüstigsteili tue? Han gmeint nur uf d waffe sälber. Uf de Waffe hani momentan eifach zwei Entchantments: Fürschade und Seelefänger zum Seelestei fülle.
Shit, jetzt muess i doch no Alchemy afa skille... Die Tränkli wäred scho güt. Mer chönnt iau mit Rüstig d Deadric Armor no es zweitsmal verbessere oder so.
aber chasch ufen bereits gueti rüstig aunah verzauberige drufhaue? oder uf waffe? ich han en stab vomene tote magier aber döt druf chan ich nix haue. es zeigt mir bi de waffeuswahl zum chante nur die "normale" waffe aa.
Zuletzt geändert von thaeye am 23 Dez 2011 09:36, insgesamt 1-mal geändert.
Buccaneer hat geschrieben:Chasch meh DMG auf uf Rüstigsteili tue?
i weisses nit grad uuswendig aber isch eifach mini prio gsi. ench fasziniert mi nit würklich, isch eifach mittel zum zweck.