Homeland (Showtime - Season 2)
Re: Homeland (Showtime)
geile siech! Isch würklich super!
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
alles gluegt und nach American horror story die best neui serie. claire danes isch phantastisch.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich fang au a luege, möglicherwiis s'bescht woni chan machä 

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
es isch super 

zeromeier hat geschrieben:es isch super

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Min Liebligsmoment bis jitze (ep 9):
Brody: Hey, Carrie, Fuck you.
Brody: Hey, Carrie, Fuck you.
Han mer vor Wiähnachtä au gschnäll alli 12 Episodä geh. Isch scho no schpanend. Und für US Mainstream TV wohl sogar sehr kritisch. Und irgendwiä au zimlich deprimierend diä ganz Zit.
Super Sach, si ou grad dranne, hüt no die 2 letschte Folge. D'Danes überzügt mi nid vollends, dr Lewis natürlech scho. Krass unfähig isch die Alti vom Brody, dere möchti mängisch dr Hals umdräihe wöu sie so scheisse spiut. Schad eifach, we sie so Sidestorys wie die mitm Issa eifach i 3 Szene abhandle. Ha grad chly müesse facepalme, es isch so unfassbar typisch/huschhuschinszeniert gsi, schad. Chunnt für mi nid a Mad Men häre, isch aber definitiv grosse Klasse.
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
I der letschte Folg hetts öppis wo a de Haar zoge isch: Der Saul verzellt der Carrie (im Spital) vom Sohn vom Nazir (er seit kei Name, da sies ja nid wüsse) und vo dem schliesst d'Carrie, dass der Issa (wo der Brody im Schlaf erwähnt hett) der Sohn vom Nazir muess si. WTF?
ha jetzt au foh luege (ep 1 & 2 hani gseh bis jetzt). super isch's!
d show isch jo vo dene wo 24 gmacht händ und isch sozsage d entschuldigung für, dass 24 so abstunke het nach de erschte paar stafflene
d show isch jo vo dene wo 24 gmacht händ und isch sozsage d entschuldigung für, dass 24 so abstunke het nach de erschte paar stafflene
Gamertag / PSN: alphawezen
numme so näbebi bi de golden globes:
Best Television Series - Drama: Homeland
Best Television Series - Drama: Homeland
Gamertag / PSN: alphawezen
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
logo, isch mit abschtand bescht neu serie i dere season, wobi au vu dä letschte season lol
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
läck, das isch ja wohl ds deprimierenste season finale JEMALS gsi :typej:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
es gad wiiter!Chäller hat geschrieben:Es isch mit Abstand die best aktuell Serie.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
hüt gaht JEDE SERIE WIITER WOS GITT
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
nei, walking dead am 15.10.h4xX0r hat geschrieben:hüt gaht JEDE SERIE WIITER WOS GITT
Re: Homeland (Showtime - Season 2)
Weder Suits, no Mad Men, Game Of Thrones oder Shameless gö witer. Aber immerhin Homeland, rächt guet isch die ersti Staffle gsi.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
häsch mini spoilertrailer gluegt? es wird recht superzeromeier hat geschrieben:nei, walking dead am 15.10.h4xX0r hat geschrieben:hüt gaht JEDE SERIE WIITER WOS GITT
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich han nöd so gern spoilertrailerh4xX0r hat geschrieben:häsch mini spoilertrailer gluegt? es wird recht superzeromeier hat geschrieben:nei, walking dead am 15.10.h4xX0r hat geschrieben:hüt gaht JEDE SERIE WIITER WOS GITT

alli tv shows fönd wieder ahAstroboy hat geschrieben:Weder Suits, no Mad Men, Game Of Thrones oder Shameless gö witer. Aber immerhin Homeland, rächt guet isch die ersti Staffle gsi.
*ussert cable.
I don't believe in orange
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
bin ich de einzig wos totla a 24 erinnert? ich hans fasch ned chönne luege, dauernd twists, moles, hintermänner vo nome hintermänner, politiker morde, war on terror, en agent wo uf sich selbst gstellt was unternimmt. velleicht bin ich eifach zu sehr 24 gschädigt, aber ich han mich überhaupt nöd chönne derfür begeistere, au d'emmy fluet findi übertriebe und ungrechtfertigt gmesse a dem wo suscht so lauft. einzig d'claire danes hetmer guet gfalle.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
leider isch d'season 2 scho um einiges dümmer und schlechter als d'season 1. das fiine, kritische wo immer mitgschwumme isch, isch praktisch weg und leider eimal meh purer zionischte propaganda gege de iran gwiche.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
This!h4xX0r hat geschrieben:leider isch d'season 2 scho um einiges dümmer und schlechter als d'season 1. das fiine, kritische wo immer mitgschwumme isch, isch praktisch weg und leider eimal meh purer zionischte propaganda gege de iran gwiche.
würd nah chli warte miteme überschnelle fazit
Ich ghei ines Loch.
Da wird scho ide zweite Episode vo S2 die grösstmöglichi Bombe droppt wommer sich nur chan wünsche und da wird devo gschnorrt, dass es schlechter wird. Was ganz klar isch (und GOTT bin ich froh drum): Homeland spillt nöd d'Safe-Season, wo vill nach S1 befürchtet händ.
Ich bin vom ferkling Sofa ufgstande wo de Abu Nazir usgstiege isch...

Da wird scho ide zweite Episode vo S2 die grösstmöglichi Bombe droppt wommer sich nur chan wünsche und da wird devo gschnorrt, dass es schlechter wird. Was ganz klar isch (und GOTT bin ich froh drum): Homeland spillt nöd d'Safe-Season, wo vill nach S1 befürchtet händ.
Ich bin vom ferkling Sofa ufgstande wo de Abu Nazir usgstiege isch...

So what's your best guess as to the name of the video file on the flash card? I'm going with "brody.mov"
gingermuslim.mpeg