Kuba, ah sali fidel!

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kuba, ah sali fidel!

Beitrag von sidusson »

isch öpper scho mau gsi? was chöiter so empfähle?

usgang? party? location?

insider tipps? :)
shubidu
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: Kuba, ah sali fidel!

Beitrag von thaeye »

CUBA super, bin 4 mal gsi.

gang havanna und den selber reise in kuba. isch völlig ungfährlich!

gang casa particulares. gang wenn achunt mit 2-3 jintereos go appartements aluege den entscheidisch dich. so lebsch bi iheimische und lernsch cuba au würkli kenne.

must see: havanna alles, boca de guama, die ganze zuckerrohr felder, playa esmeralda, guardalavaca, wenn nah chli meh ziit häsch, chasch vo havana uus nach cancun mexico flüge, en halb stund und chostet nöd alli welt.

nimm chli schissipapier und chli wc züügs mit und verschenksch de kubaner, die sind super froh um so schnizl.

cuba isch prädistiniert für individualreise.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Jan 2012 10:49, insgesamt 1-mal geändert.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

en stummpe aazünde.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

nei nix kaufe auf gasse, alles abfall vo de fabrik. nur in tiendas chaufe. cohiba esplendido. sehr geil.
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1

Beitrag von sidusson »

auso i ha mau dr flug buechet, si 5täg dört. ändi märz. dämfau eher kes hotel bueche?
shubidu
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

was nur 5 täg in kuba? odr havana? nei keis hotel uusert bisch halt de wo kei abentüür will erlebe. in kuba luuurt a jedem egge irgendes abentüür wenn dich druf ilasch. au chli schräg z.t. aber sehr geil.

nöd unebdingt im BARRIO CHINO wohne loooool. ich han mal döt en casa particular gha bimene wiise magier wo nah zuehälter gsi isch, ischs nutte und drogeviertel vo habana, aber halt au sehenswert.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben: ischs nutte und drogeviertel vo habana,
das isch genau das wo dr sidu suecht :happy:
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1

Beitrag von sidusson »

thaeye hat geschrieben:was nur 5 täg in kuba? odr havana? nei keis hotel uusert bisch halt de wo kei abentüür will erlebe. in kuba luuurt a jedem egge irgendes abentüür wenn dich druf ilasch. au chli schräg z.t. aber sehr geil.

nöd unebdingt im BARRIO CHINO wohne loooool. ich han mal döt en casa particular gha bimene wiise magier wo nah zuehälter gsi isch, ischs nutte und drogeviertel vo habana, aber halt au sehenswert.
guet füre erst abe heimer mau gluegt, da mir rächt spot achöme.

aber was si jintereos ?
shubidu
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

uf kuba hanni mini langwiligste ferie gmacht. aber jedem das seine. isch vor 15 jahr gxi und alles uf de insle isch verloge gxi. ussert die normale lüt natürlich. uf de halb insle varadero häts nur weschtler und die lokale dörfed dete nur schaffe. alles isch mega dumm dete. d lüt suffed nur, will die meischte hotels all-inclusiv isch. die paar usflüg uf de insle sind tot langwilig. vode havanna gsehsch nur die "schön" renovierte hüser. alles andere isch absolute bruch ala nord korea.

guet, jetzt isch kuba scho chli offener, aber denn gahsch lieber uf barbados oder antigua oder quadeloup. Puerto Rico isch au no iisi. oder denn halt santa domingo.

wenn spanisch chasch und es auto mietisch, chasch aber scho uf kuba dini abentür erlebe.

quantanamo isch no en bsuech wert.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Guet.. Cuba z beurteilä wemer uf Varadero gsi isch, und eis zwei vo det organisierti Usflüg gmacht hed isch natürlich scho bitz hert... Varadero hed mitem Rescht vo Cuba jo nid grad viel ztuä, und wiä det d Lüt inä und usägflogä werded ohni dassi überhaupt öpis vo Cuba gseh händ isch rächt hertä Schizl. Aber ebä... i andernä Länder isches oft au nid andersch, au wenn nid offiziell so igrichtet. Hed hald au mit de Klientel ztuä.

Ich bin au gsie vor es paar Johrä... mir händ so es Mittelding gmacht, Auto gmietet, aber Übernachtigä scho buecht (meischtens i Hotel oder Hotel ähnlichä Sachä) (Also ussert am Afang z Havanna überal nur 1 Nacht). Chamer aber vorstellä dass das vo de Aug gmacht hed no viel besser isch.

Was s Schlimmschtä gsie isch isch s Ässä... mir händ üs denn eifach 1.5 Wuchä meh oder weniger vo Olivä und Brot ernährt, will oft heds nid grad viel z chaufä geh. Vo dem her sind denn diä zwei drü Tag im All Ink. z Varadero am Schluss nid so dumm gsie, de ganz Tag umäliggä und sich vom Buffet und de Bar z bediänä isch nach derä Diet no luschtig gsie. Aber länger hettis det au nid guet gfundä. Wo d Russä cho sind heds denn nid mol meh Alk geh a de Bar wills alles leer gsüfflet händ.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

geosnow hat geschrieben:uf kuba hanni mini langwiligste ferie gmacht. aber jedem das seine. isch vor 15 jahr gxi und alles uf de insle isch verloge gxi. ussert die normale lüt natürlich. uf de halb insle varadero häts nur weschtler und die lokale dörfed dete nur schaffe. alles isch mega dumm dete. d lüt suffed nur, will die meischte hotels all-inclusiv isch. die paar usflüg uf de insle sind tot langwilig. vode havanna gsehsch nur die "schön" renovierte hüser. alles andere isch absolute bruch ala nord korea.

guet, jetzt isch kuba scho chli offener, aber denn gahsch lieber uf barbados oder antigua oder quadeloup. Puerto Rico isch au no iisi. oder denn halt santa domingo.

wenn spanisch chasch und es auto mietisch, chasch aber scho uf kuba dini abentür erlebe.

quantanamo isch no en bsuech wert.
pauschaltourist. halt au en mega liberale mitem iphone navi, die neuste in/szene beize zeigts dir grad uf dim neue app a. das alles haet nüt mit offe ztue. wenn wottsch s richtige KUBA gseh, muesch ebe gnau jetzt nah gah. das isch müll, natürlich muesch en dicki huut ha in kuba als individualtourist. aber das isch abentüür mann.varadero machsch denk au grad nach habana. muesch gar nöd döt wohne. und ja isch en abgspertti zone. nur kubaner mit uuswiis dörfet sich in varadero ufhalte.

arroz con pollo, mach dich druff gfasst. jede tag wenn glück häsch nah chli bohne. aber kuba rockt. jinteros sind so type wo dir casa particulares zeiget, chömet en provision über vom vermieter fürs vermittle. uuserdem kennets die geile schlampe lol und droge und alles was du bruchsch chönd die dir bsorge. nur leider gits halt vill arschlöcher, usgnoh wirsch eh, muesch eifach luege dases für dich stimmt. nur so erlebsch kuba, laufsch eifach mal chli in habana ume und a jedem egge erlebsch irgendwas ob positiv oder negativ. es pulsiert wie min schwanz.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Jan 2012 17:18, insgesamt 2-mal geändert.
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1

Beitrag von sidusson »

lulz:

http://www.kuba-guide.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

es gseht aber scho wunderschön us :sabber:

Bild

Bild
shubidu
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das isch abr grad de fark da wo du postisch wo nur für touris isch. ganzi insle nur mit touris, wunderschön zwar, aber ebe....mir sind den schnell go luege und am gliche tag widr weg. übrigens isch santa clara au superschön. isch zwar chli wiiter weg vo habana. wenn chasch gang nah so en voodoo zeremonie go aluege (santeros etc.)

unbedingt boca de guama. so 2 nächt oder so. isch en suesswassersee mit ganz seltene tier (so nilpferd mässig) und vill krocos. chasch döt so pfahlbauhüüser miete zum penne und am abig laufsch ufeme steg weg de krokos. sehr sehr sehr geil.

hoff mal gasch mit öppertem wo italienisch oder spanisch red, sust isches halt scho recht blöd. findi guet das gasch, jetzt erlebsch nah s richtige kuba. in 50 jahr isches miami 2.

AH TIP: DE JINTERO EURES VERTRAUE MÖGLICHST NÖD IMMER ILADE ETC. SIE CHÖMET DEN JEDE TAG BI DIR VERBII UND WAEND FÜR DICH ÖPIS ERLEDIGE. CHAN RECHT MUEHSAM SII. ALS IMMER SCHÖN WÜSSE WAS DU WILLSCH, DAS BI IHM LIEFERE LA. ISCH HALT EINI VO DE WENIGE VERDIENSTMÖGLICHKEITE. MUEME VERSTAH DAS MIR I IHRE AUGE DIE WANDELND DOLLARPRINTMASCHINE SIND.

gueti location füren casa particular isch z.b habana vieja, s alti habana. nöch vom capitolio und el malecon (fuessweg am meer entlang mit muure, alli kubaner wanderet de ganz tag döt ue und abe). alles in fast fuessmarschnöchi erreichbar. isch au sehr schön döt.
PS: Übrigens isch de hundepfiff wos machet, es ufmerksamkeitszeiche. den waends öpis vo dir. de ton wirsch bis endi ferie immer ghöre. lol. und glaub mir in habana wott jede öpis vo dir laul. irgendwaen ghörsch de scheiss gar nömm.

fruehner haets nah paladares geh, privati restaurant wos au sehr guet chochet (hummer etc.) aber die findsch hüt au nur nah mit jinteros oder gar nömm. de fidel haet da chli ufgruumt. aber das isch mega. für 10 dollar feinste food frisch zuebereitet.

ebe wenn chli ufgschlosse ihne gegenüber bisch, trotzdem härt i verhandlige chunts guet. sust wirsch halt abzockt bis an bach abe oder bringsch sie nömm los. cuba isch für lüüt wo gern abentüür erlebet. alli andere muend ebe all inkl. nach varadero. döt häsch dini entspannig. söll nöd heisse als individualtourist chasch nöd entspanne, en geile strand z.b findsch grad 30 min. vo habana weg. eifach taxi neh und anefahre und chill. den widr zrugg is ghetto habana=geil. de priis und d ziit fürd rückfahrt eifach au grad abmache ansonste bisch de verarscht.

usgang isch halt au eher was für insider. git scho die touri parties i de hoteldiscos (chasch den en kubanerin ineneh als begleitig, die stönd schlange und chömet nöd ine laul). aber am beste ischen abgfuckti kubanischi disco oder en revue wos nah alte kubanische sound laufe lönd. ah ja musig isch natürli allgegewärtig in habana vorallem.

rum, rauch, musig und abentür, das isch kuba. vill spass. vergiss am beste all die reisefüehrer und lahn dich uf s abentüür kuba ii. chunt am beste. am schluss gsesch ob de typ bisch dezue oder halt nöd. ja es git lüüt dene seit sowas gar nix und die waend halt eifach nur abschalte i de ferie. ich bin ja au länger gsi. kuba isch extrem speziell.

am 1. tag es hotel isch super, den würd ich chli habana uschecke und den lernsch ja schnell es paar lüüt kenne lauuuul. meh als dir lieb isch. lasch dir den ebe 2-3 particulares vo somene typ zeige und nimmsch den eis. habana vieja ebe guete standort. de rest chunt vo allei. VILL SPASS!

ah ja unbedingt fraue useknalle waen eini häsch dört nachem "rede", sie chlauet dir sust im schlaf dini sache. :groel:
ah ja und oldsmobile halt, da mir das aber nix seit, nöd so spannend gsi für mich. fahret villi schön renovierti chläpf ume. wenn glück häsch, chasch mal miteme illegale taxi (privats taxi dörfet kei touriste mitneh, für das bruchets lizenz, machets aber glich aber muesch dich den halt chli verstecke im charre) umefahre, die fahret all so alti chärre.

vorallem habana ischen hassliebi, nachere gwüssi ziit hasst meh d stadt aber trotzdem isch meh in löve will meh so vill drin erlebt haet.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Jan 2012 21:01, insgesamt 1-mal geändert.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

geosnow hat geschrieben:varadero
NEI NEI!

:groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ah ja casa particulares sind in habana ja eh meistens gar nöd bi de iheimische, die gönd den meistens zu de grosseltere oder chind go wohne i dere ziit vo dem her chasch ganz geili appartements verwütsche. mir haend z.b würkli eis imene alte hochhuus gha, zoberst mit meersicht und zwei stöck...isch aber vomene doktor gsi oder sowas.

i de ländliche regione lebsch den meistens mit de iheimische under eim dach. aber isch easy, uusert ab und zue nacheme chleidigsstuck frage, tuends nix.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Geile Bricht! Kuba wär glaubs voll öppis für mich und guet erwähnsch das mit dä Kubenerinne nach äre Liebesnacht: Ich, wo doch gärn es Käffeli und en Zmorge offeriere, so eine würeds bestimmt uusraube :lol:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ah ja natürli im el floridita en mojito go neh, halt wie jede macht. gute sache.

variete tropicana isch nah guet, halt chli weg mit em taxi vo habana aber sehr schöni show in sehr gediegener aber tüürer für kubaner sehr exklusiver atmospähre. schöni fraue en masse döt.

aber das züügs isch halt scho fast standart touriste züüügs. aber sicherlich au sehenswert wenn chli chohle vorig häsch.

region um habana isch halt eher "karibischer" natur. in pinar del rio isches den schön gruen und villi tabakplantage. au sehr lustig dene chli zuezluege.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Jan 2012 21:02, insgesamt 2-mal geändert.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Ds Aug chunt drus. Aber ebe, do isch de spanisch vo Vorteil.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

gang glaubs au grad widr:) hehehe

es isch eifach unglaublich zwiespältig, ich han so sauvill über habana gfluecht won ich döt gsi bin, jetzt verzell ich all die saugschichte lol und wotts nöd misse. aber ebe muesch halt chli dich druf ilah, sust erlebsch nix.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

guet, de sidu will eifach chli jetski fahre und suufe. denn no e norwegerin bümsle und denn isch guet. 0% vom komunismus mitübercho.

was natürlich au völlig okay isch.
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1

Beitrag von sidusson »

geile bricht oug! merci! hiuft eim scho sehr witer! u hei ig aus aute hehler u teppichhändler wirde mi sicher ds schlag finge, fleischen vom feinsten :)

was chost so taxi? 20$ u söttme überhoupt dollärs mitnäh oder hassesis?

u würklech sehr e guete tipp dasme dfrou söu useschmeisse nachem öglä :idea:
shubidu
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1

Beitrag von sidusson »

http://www.cubaccommodation.com/propert ... _hotel=429" onclick="window.open(this.href);return false;

:shock:
shubidu
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

sidusson hat geschrieben:geile bricht oug! merci! hiuft eim scho sehr witer! u hei ig aus aute hehler u teppichhändler wirde mi sicher ds schlag finge, fleischen vom feinsten :)

was chost so taxi? 20$ u söttme überhoupt dollärs mitnäh oder hassesis?

u würklech sehr e guete tipp dasme dfrou söu useschmeisse nachem öglä :idea:
du chasch nur in dollar zahle. peso cubano isch nur für die iheimische. taxis findsch überall, am schnelllste vorem capitolio. döt drin haets au en internetzuegang. won ich gsi bin, eine vo de wenige in ganz kuba.

30min weg vo habana findsch d playas del este. schöne strand aber natürlich nöd verglichbar mit varadero etc.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ah ja und lahn dich nöd abschrecke vo de z.t halt scho sehr kaputte stadt...habana isches schwierigs pflaster. git sehr schöni ort aber halt au vill abgfuckti baute. haet aber irgendswie au sin reiz. isch halt aber eher gföhrlich den meistens lebet nah lüüt i so löcher, da han ich sache gse, unglaublich.

ah ja und stinke tuets au, lool, aber a das gwönsch dich. unbedingt de morge miteme café cubano afange. git nix bessers.

schönst strand in cuba isch cayo coco (region camaguey), für de scheissinsel haends extra en riesestrass vom festland uus baut nur für touris. mit riesebarriere. wunderschön, wiisere sand gits nömm und kristallklars wasser und vill tier, aber ebe. das isch nöd s einzige a cuba. es sind d lüüt, die alltägliche situatione wo plötzlich usartet uf positiv oder negativi wiis, s emotionelle, wo cuba usmacht. du wirsch d ferie hasse und liebe, aber um so vill erinnerige riicher sii. aber halt nur wenn ebe chli offe umereisisch in cuba. ansonste ja halt badeferie.
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

geosnow hat geschrieben:und alles uf de insle isch verloge gxi. ussert die normale lüt natürlich. .
das isch ja zimmlich das was dä aug grad gseit hät.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Antworten