1 Monat USA - wie wohne?
Moderator: Avenger
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Ich will im Juni 1 Monat uf San Diego. Vo dört us den ev. au no wiiter uf Venice Beach California. Iz d Frog: Wie am beschte wohne? Hotel chönt wohl chli tüür wärde für 4 Wuche, wie gsets mit so Feriewohnige us? Kennt öber e gueti Adrässe bzw. e Internetsiite wo so Agebot hed?
Was denked ihr im allgemeine für en längere Ufenthalt ide USA? I han kei Füehrerschiin und stelle mrs vo dem her nid gad beruschend vor dert umedsfahre mit ÖV...Erfahrigsbricht?
Was denked ihr im allgemeine für en längere Ufenthalt ide USA? I han kei Füehrerschiin und stelle mrs vo dem her nid gad beruschend vor dert umedsfahre mit ÖV...Erfahrigsbricht?
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
Re: 1 Monat USA - wie wohne?
also für dütshclang gits e super site für so züg. http://www.wg-gesucht.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
ha dort e super 1z wohnig gfunde für 2 monet. dürfts sicher au für USA geh denki. google mousch halt scho selber
ha dort e super 1z wohnig gfunde für 2 monet. dürfts sicher au für USA geh denki. google mousch halt scho selber
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
sorry nöd gseh das kein brief hesch, wär aber coolturntablism hat geschrieben:motohome

- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
evo hat geschrieben:also für dütshclang gits e super site für so züg. http://www.wg-gesucht.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bi google findsch meischtens 1000i sache, und meischtens si die erschte paar Iträg genau die Firmene wo am meischte ins Marketing und Werbig stecke und daher vil türer/schlechter sind als chlineri Sache wome vomne Bekannte empfole bechunnt, aber merci schomau

NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
wosch dim mekka en bsuech ga abstatte?mousch hat geschrieben:uf Venice Beach California.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ohni auto isch es en riise gaggi. grad LA etc. chasch jetzt total vergesse. wenn jetzt eine öpis anders seit, hät er en knall. klar, San Diego gaht ohni auto knapp. isch aber glich nöd luschtig.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
san francisco würd au gah ohni eiges auto, hät no rächt guäti ÖV dete.
In LA fahrt eigentlich niemer Auto.

Zuletzt geändert von emP am 17 Jan 2012 13:44, insgesamt 1-mal geändert.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Schummelschumi hat geschrieben:san francisco würd au gah ohni eiges auto, hät no rächt guäti ÖV dete.
au recht intressants Volch triffsch dört im ÖV.

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Solang ir grosse Stadt bisch isch keis Problem, ÖV si zuverlässig.mousch hat geschrieben:I han kei Füehrerschiin und stelle mrs vo dem her nid gad beruschend vor dert umedsfahre mit ÖV...Erfahrigsbricht?
Aber sobald irgendwo usserhalb bisch chasch der d Kugle geh ohni Auto. De hesch nid reduzierte ÖV wie hie, sondern überhaupt nüt meh. Höchstens no Taxi, 1 pro 5000 Iwohner. Trottoir hets meistens au keini.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
vergiss es ohni auto. das isch nöd so wie da. chasch dich verschüsse ohni fahruswiis. mach^s billet und denn gasch übere.mousch hat geschrieben:Ich will im Juni 1 Monat uf San Diego. Vo dört us den ev. au no wiiter uf Venice Beach California. Iz d Frog: Wie am beschte wohne? Hotel chönt wohl chli tüür wärde für 4 Wuche, wie gsets mit so Feriewohnige us? Kennt öber e gueti Adrässe bzw. e Internetsiite wo so Agebot hed?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
salem millet wer het kes billet?
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
Genau das hani mir ebe denkt gha...
Leider hei aui Kollege mit Fahruswiis kei Ziit, das wär am praktischte gsi...naja mau luege. Vom Greyhound hani ou scho ghört, mini Fründin will schiins mit dem düre Käffli reise...kei gueti Idee demfall? ^^

Leider hei aui Kollege mit Fahruswiis kei Ziit, das wär am praktischte gsi...naja mau luege. Vom Greyhound hani ou scho ghört, mini Fründin will schiins mit dem düre Käffli reise...kei gueti Idee demfall? ^^
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
es isch januar. mach de scheiss uswiis bis denn. bescht wo chasch mache. mit dire wiuenschraft hesch dä nöchst wuche.
I don't believe in orange
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
pha..Wiuenschraft hani ebe nur bi sache womi interessiere. Auto fahre isch öbe uf Platz 12940940 vo de Sache woni no wod chönne...^^
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
ich hab da arnie getroffen ^^Tatsujin hat geschrieben:wosch dim mekka en bsuech ga abstatte?mousch hat geschrieben:uf Venice Beach California.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
ja, aus LA zentrum mit bus nach venice beach dauert ewig...bahn fährt nicht hingeosnow hat geschrieben:ohni auto isch es en riise gaggi. grad LA etc. chasch jetzt total vergesse. wenn jetzt eine öpis anders seit, hät er en knall. klar, San Diego gaht ohni auto knapp. isch aber glich nöd luschtig.
ich würde die fläche auch nicht unterschätzen. weil die wegen erdbebengefahr flach bauen und durch die breiten straßen zieht sich da alles lang hin und man sollte für trips genug zeit einplanen. die stadt allein hat mehr als zehn mal so viel fläche wie zürich, das county mehr als hundert mal so viel. auto ist also sinnvoll und auch recht günstig im verleih. also jetzt alles auf la bezogen.
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 17 Jan 2012 23:32, insgesamt 3-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
lueg, de greyhound isch iisi. hani au scho gmacht vo Ventura nach SF. guet, das isch öppe 21 jahr gxi, aber trotzdem völlig problemlos. nei, würklich komischi gstalte häts dete nöd. eigentlich isch es wiä da. diä paar penner wos hät, gits doch bi eus vor em hb und bim stadelhofe au. venice beach isch aber no iisi, wiä au alli chline "städtlis" wiä Huntington Beach, New Port, Encinitas, etc. ganz geil isch La jolla.
denn söll dini fründin fahre. du weisch au, dass es auto miete unter 25i doch recht tür sii cha.
denn söll dini fründin fahre. du weisch au, dass es auto miete unter 25i doch recht tür sii cha.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
scho? kein witz?PlanetHarrieR hat geschrieben:ich hab da arnie getroffen ^^Tatsujin hat geschrieben:wosch dim mekka en bsuech ga abstatte?mousch hat geschrieben:uf Venice Beach California.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
s'problem hani au gha. bis ich es auto gseh ha, wo ich unbedingt ha wöllemousch hat geschrieben:pha..Wiuenschraft hani ebe nur bi sache womi interessiere. Auto fahre isch öbe uf Platz 12940940 vo de Sache woni no wod chönne...^^

- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
die stadt allein hat mehr als zehn mal so viel fläche wie zürich, das county mehr als hundert mal so viel. auto ist also sinnvoll und auch recht günstig im verleih. also jetzt alles auf la bezogen.[/quote]
Ig denke das isch sogar sehr defensiv gschätzt.
Ig denke das isch sogar sehr defensiv gschätzt.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Rofl, Amerika oni Auto isch wie e Xbox oni Fernseh.
ich mach e Zeichnig defür, so laufts:

alles andere isch falsch.
bonusinfo: ich find san diego tumm.
ich mach e Zeichnig defür, so laufts:

alles andere isch falsch.
bonusinfo: ich find san diego tumm.