Chopfhörer / Headset-Splitter
Moderator: Avenger
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Bitz en abstruusi technischi Frog:
Gits e Möglechkeit (gäh tuets sicher, aber kennt öpper) zwöi Headsets a die gliichi Receiver-Buchse z schliesse, so dass beidi de Sound vomene Film/Musig etc. bechöme (sowit so guet), glichzitig aber au no übers Headset mitnand chönd kommuniziere?
D.h. beidi sötted de gliich Sound ha, aber glichzitig sött s Mikrofon am Headset jewils no mitem angere Headset chönne kommuniziere.
Gits e Möglechkeit (gäh tuets sicher, aber kennt öpper) zwöi Headsets a die gliichi Receiver-Buchse z schliesse, so dass beidi de Sound vomene Film/Musig etc. bechöme (sowit so guet), glichzitig aber au no übers Headset mitnand chönd kommuniziere?
D.h. beidi sötted de gliich Sound ha, aber glichzitig sött s Mikrofon am Headset jewils no mitem angere Headset chönne kommuniziere.
Re: Chopfhörer / Headset-Splitter
lol schöni neui welt uöe hs fcnzzr haq ovf ra yvror! - Uriel
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
was hast du vor 

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
I däm digitale Zitalter ischsmer wichtig nümme vo Agsicht zu Agsicht müesse mit dene Lüt z rede wo näb mir ufem Sofa hocke und en Film mitluege! Drum, glichzitig de Sound vom Film übere Chopfhörer lose und per Mikrofon rede.BrainBug hat geschrieben:was hast du vor
Chömet, kennt niemer e Lösig?
Sephi hat geschrieben:I däm digitale Zitalter ischsmer wichtig nümme vo Agsicht zu Agsicht müesse mit dene Lüt z rede wo näb mir ufem Sofa hocke und en Film mitluege! Drum, glichzitig de Sound vom Film übere Chopfhörer lose und per Mikrofon rede.BrainBug hat geschrieben:was hast du vor
Chömet, kennt niemer e Lösig?
ich habe gelulzt! Allefalls müesstisch selber chli löte. Zwei Headsets a eim Stecker Isch kes Problem, aber das mittem intenre Sprechverchehr sich chli schwierig (numme ig kenne mi da würklich nid us). Aberwosch das würklich?

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Löte muesch genau gar nüt:
Klick
Was d Idee derhinder wär:
Receiver----Mixer mit Mics draa---chopfhörer.
So mischisch d Mics i de Sound vom Chopfhörer. Min Vorschlag wärs, sonen Billig Mixer ds chaufe. Falls nüd klar isch, seisch nomal, und ich frag numal i mim Umfäld umme.
@emp: Isch dr es chliines Detail a mim letschte Edit ufgfalle? Isch öppis für den lulz. Sött dich gemäss mine Berechnige es paar Minute vom sinnlos i das Forum spamme abhalte
Klick
Was d Idee derhinder wär:
Receiver----Mixer mit Mics draa---chopfhörer.
So mischisch d Mics i de Sound vom Chopfhörer. Min Vorschlag wärs, sonen Billig Mixer ds chaufe. Falls nüd klar isch, seisch nomal, und ich frag numal i mim Umfäld umme.
@emp: Isch dr es chliines Detail a mim letschte Edit ufgfalle? Isch öppis für den lulz. Sött dich gemäss mine Berechnige es paar Minute vom sinnlos i das Forum spamme abhalte

In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Oha, merci Uriel!
Ja so öppis sötts tue, aber hie churz de check zum luege obi di richtig verstoh. Wennmer das Grät wo du postet hesch als Usgangslag näh:

I würd denn vor Chopfhörerbuchse vom Receiver miteme Kabel zum Bispil uf CH1 goh. Denn mitem Mikrofonkabel vom einte Headset uf CH2 und mitem Mikrofonkabel vom andere Headset uf CH3. Und denn en 3.5mm Splitter uf d "Out"-Buchse und die beide Chopfhörerkabel vo de Headsets ufe Splitter? Hani das richtig verstange?
Und nur no zum ganz sicher goh: Ir Produktbeschribig steit: "The Azden CAM-3 3-Channel Mic Mixer allows you to add and mix sound from three Azden wireless or hard wired microphone sources simultaneously". Das schribeds will si eifach ihri Mikros bitz wennd promote oder? Sind standard 3.5er Aschlüss?
Ahjo und meinsch dä do würds ou tue?:
http://www.amazon.co.uk/G105DA-Soundlab ... 942&sr=8-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja so öppis sötts tue, aber hie churz de check zum luege obi di richtig verstoh. Wennmer das Grät wo du postet hesch als Usgangslag näh:

I würd denn vor Chopfhörerbuchse vom Receiver miteme Kabel zum Bispil uf CH1 goh. Denn mitem Mikrofonkabel vom einte Headset uf CH2 und mitem Mikrofonkabel vom andere Headset uf CH3. Und denn en 3.5mm Splitter uf d "Out"-Buchse und die beide Chopfhörerkabel vo de Headsets ufe Splitter? Hani das richtig verstange?
Und nur no zum ganz sicher goh: Ir Produktbeschribig steit: "The Azden CAM-3 3-Channel Mic Mixer allows you to add and mix sound from three Azden wireless or hard wired microphone sources simultaneously". Das schribeds will si eifach ihri Mikros bitz wennd promote oder? Sind standard 3.5er Aschlüss?
Ahjo und meinsch dä do würds ou tue?:
http://www.amazon.co.uk/G105DA-Soundlab ... 942&sr=8-1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Ds Amazon Ding würd vermuetli gaa. Allerdings glaub ich, dass bi dem Ganze d Soundqualität zimli wird liide.
Ich frag numal naa weg em Amazon Mixer, verstande hettsch mi sust richtig.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Super, merci viumou! De bini gspannt was dini Quelle verzöue!Uriel hat geschrieben:Ds Amazon Ding würd vermuetli gaa. Allerdings glaub ich, dass bi dem Ganze d Soundqualität zimli wird liide.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Sie meined, dr Mixer vo Amazon seg au ok. Aber müesstisch det glaubs nu en Stromadapter derzue chaufe («Requires 12 volt power supply» gem. Amazon)
Der Mixer, woni als erschts postet han, chunnt ohni Strom uus, was ev, nüd so toll isch, weg de Mics.
Bevord öppis chaufsch: e sone Mixer sött ja eigentlich i jedem Bandroom stuu. Filicht verchauft der öpper e alts Gräät oder lahts dich mal usteschte. Ich bi mr ehrlich gseid nüd so sicher, öb denn das Ganz so suprig wird töne.
Der Mixer, woni als erschts postet han, chunnt ohni Strom uus, was ev, nüd so toll isch, weg de Mics.
Bevord öppis chaufsch: e sone Mixer sött ja eigentlich i jedem Bandroom stuu. Filicht verchauft der öpper e alts Gräät oder lahts dich mal usteschte. Ich bi mr ehrlich gseid nüd so sicher, öb denn das Ganz so suprig wird töne.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Ok, super isch. Merci viumou für d Tipps!Uriel hat geschrieben:Sie meined, dr Mixer vo Amazon seg au ok. Aber müesstisch det glaubs nu en Stromadapter derzue chaufe («Requires 12 volt power supply» gem. Amazon)