s'eBook-Reader-Topic
Moderator: Avenger
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
Häsch Erfahrige mit eBook Reader? Scho diversi gseh & brucht, oder bisch mit dim einte zfride? Verzell.
Ich känn mi überhaupt nid us, wet aber eine de Fründin schänke oder ev. au für mich eine chaufe.
Weli Grät sind empfehlenswert? Uf was muäsme achte?
Wichtig schint mer es eInk-Display, wills agnehmer zum läse söll sie, und au de Akku vill länger hebet als bime LCD. Wiä gsehsch du das?
Wiä bringt me d'Büächer druf? Sinds gschlossni System, oder chame au vo eigene Quälle Büächer druflade? Chame zB. en Kindle nur mit Büächer vo Amazon bruche?
Ich känn mi überhaupt nid us, wet aber eine de Fründin schänke oder ev. au für mich eine chaufe.
Weli Grät sind empfehlenswert? Uf was muäsme achte?
Wichtig schint mer es eInk-Display, wills agnehmer zum läse söll sie, und au de Akku vill länger hebet als bime LCD. Wiä gsehsch du das?
Wiä bringt me d'Büächer druf? Sinds gschlossni System, oder chame au vo eigene Quälle Büächer druflade? Chame zB. en Kindle nur mit Büächer vo Amazon bruche?
Re: s'eBook-Reader-Topic
Kindle + Instapaper + Calibre = Win
e book 

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
chaschs no biz erlütere? kindle isch de reader vo amazon, aber was isch de rescht?Astroboy hat geschrieben:Kindle + Instapaper + Calibre = Win
http://www.instapaper.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://calibre-ebook.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kennsch, internetz?
http://calibre-ebook.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kennsch, internetz?
Zuletzt geändert von emP am 26 Jan 2012 10:22, insgesamt 1-mal geändert.
Also:
Mit Instapaper chasch längeri Artikle vo Internetsite fürs speter läse "bookmarke". Bisch also im Gschäft oder daheime, gsehsch es paar längeri Texte zu irgendemne interessante Thema, dueschse mit Instapaper spichere und lisisch se när ungerwegs mit dim Kindle.
Calibre isch d'Software, um Non-Amazonshop-eBooks ufe Kindle z'spitze. Es isch quasi e Buechmanager, wo je nach Bedarf ou no grad ds Format vo de Büecher aapasst (se auso ggf. konvertiert) und wo dini Büecher/Magazinbibliothek organisiert.
Am beschte eifach mau chly google.
Mit Instapaper chasch längeri Artikle vo Internetsite fürs speter läse "bookmarke". Bisch also im Gschäft oder daheime, gsehsch es paar längeri Texte zu irgendemne interessante Thema, dueschse mit Instapaper spichere und lisisch se när ungerwegs mit dim Kindle.
Calibre isch d'Software, um Non-Amazonshop-eBooks ufe Kindle z'spitze. Es isch quasi e Buechmanager, wo je nach Bedarf ou no grad ds Format vo de Büecher aapasst (se auso ggf. konvertiert) und wo dini Büecher/Magazinbibliothek organisiert.
Am beschte eifach mau chly google.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
calibre tönt super. so bringsch also alles uf alli mögliche eReader. instapaper bruchi eher nid.
d'frag isch, wänd mit calibre all büächer uf alli mögliche reader bringsch - warum bisch du denn so kindle fan? wär zB. touchscreen nid eifacher zum bediäne?
isches so, dasme im amazon-shop nur eBooks für de kindle chaufe chan?
d'frag isch, wänd mit calibre all büächer uf alli mögliche reader bringsch - warum bisch du denn so kindle fan? wär zB. touchscreen nid eifacher zum bediäne?
isches so, dasme im amazon-shop nur eBooks für de kindle chaufe chan?
I ha eifach vor knapp 1.5 Jahr dr 3rd gen Kindle kouft und bi immer no zfride. Wuchelang Akku, gratis 3G Internet (mit rudimentärem Browser) und super z'bediene - ha gar nie ds Bedürfnis gha, was angers ds teste. Touch interessiert mi ersch, we es Grät no für bewegti Biuder und fürs Surfe benutzt wird, aber bim Kindle hätti das nie vermisst.
@2. Frag? Wie meinsch? Chasch dr ja dr Amazon Shop mau online ga aaluege.
@2. Frag? Wie meinsch? Chasch dr ja dr Amazon Shop mau online ga aaluege.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
ok. Tastatur findsch guät oder würsch hützutags ehner di kompakter Version näh ohni?Astroboy hat geschrieben:I ha eifach vor knapp 1.5 Jahr dr 3rd gen Kindle kouft und bi immer no zfride. Wuchelang Akku, gratis 3G Internet (mit rudimentärem Browser) und super z'bediene - ha gar nie ds Bedürfnis gha, was angers ds teste. Touch interessiert mi ersch, we es Grät no für bewegti Biuder und fürs Surfe benutzt wird, aber bim Kindle hätti das nie vermisst.
Amazon isch rächt günschtig bi Büächer, drum würdi gern eBooks dete chaufe chöne, au wänni kein Kindle han. Gseht so us als gäng das nid, sind alles Kindle-eBooks dete. Usserd ebe me wandlets dänn um mit Calibre. Was aber müäsam isch, und für mini Fründin sicher z'umständlich.Astroboy hat geschrieben:@2. Frag? Wie meinsch? Chasch dr ja dr Amazon Shop mau online ga aaluege.
Oder gits susch guäti Shops für eBooks? Oder werded au d'Büächer mehrheitlich gröiberlet?
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Nei, zum Glück nid. Was der Kindle aber leider nid frisst isch epub. Die muesch konvertiere mit em Calibre. Und wie der Astroboy scho seit: Calibre = win.Schummelschumi hat geschrieben:Chame zB. en Kindle nur mit Büächer vo Amazon bruche?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
Du würsch demfall au de Kindle empfehle? Wele Kindle gnau?
Ich ha mal die i di änger Uswahl gno:
- Kobo eReader
- Sony PRS T1
- Kindle 4 oder Touch (gits glaub nur als US-Import)
- Nook (au en US-Import?)
Ich ha mal die i di änger Uswahl gno:
- Kobo eReader
- Sony PRS T1
- Kindle 4 oder Touch (gits glaub nur als US-Import)
- Nook (au en US-Import?)
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Ig ha au der 3rd Kindle. Bi zfriede dermit, nume ds Display chönt grösser si. Ha aber nie e andere Ebook-Reader usprobiert, weiss also nid was Vor- und Nachteile vo de Grät us dinere Liste si und ob ig hüt öppis anders würd choufe. Ig ha der 3er damals eifach kouft will er neu isch usecho unds prislich passt het.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Kindle.
Sind zimli günschtig, leider hends es proprietärs Format.
Was mich a de Reader ärgered, sind 3 Sache
1. sie sind zimli langsam
2. ds Layout chunnt direkt us dr Höll. Ich han ken Fetisch, aber geg eBooks würked Reclam Uusgabe wie die elaboriertischte mittelalterliche Codizes. Es isch grausam.
3. Bim Kindle Touch isch d Taschtatur oberfail.
Wenns dr nur ums läse gaht, isch alles bis uf Punkt 2 relativ egal.
Sind zimli günschtig, leider hends es proprietärs Format.
Was mich a de Reader ärgered, sind 3 Sache
1. sie sind zimli langsam
2. ds Layout chunnt direkt us dr Höll. Ich han ken Fetisch, aber geg eBooks würked Reclam Uusgabe wie die elaboriertischte mittelalterliche Codizes. Es isch grausam.
3. Bim Kindle Touch isch d Taschtatur oberfail.
Wenns dr nur ums läse gaht, isch alles bis uf Punkt 2 relativ egal.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
Frag a diä wo en Kindle händ:
chaufed iär hauptsächlich direkt bi amazon oder au öfters bi andere Abüter und tüänd dänn umwandle?
Ha schnell gluäget, bi exlibris (PDF so wiäs usgseht) sind d'büächer meistens billiger als über amazon.de... und wäme tests list seg grad s'PDF läse uf de kindles nid so super, will d'Schriftgrössi nid chan apasst wärde. I dem Fall seg de Sony PRS T1 dütlich besser, er chan au i PDF-file d'Schrift apasse und sogar neu aordne, damit de screen besser usgnützt wird. Oder sind so kaufti eBook-PDF sowieso scho so formatiert, dass si uf some Reader guät usgsehnd?
Also nomal - chaufed iär hauptsächlich im proprietäre Shop oder benutzed er au alternativi Quälle für eBooks?
chaufed iär hauptsächlich direkt bi amazon oder au öfters bi andere Abüter und tüänd dänn umwandle?
Ha schnell gluäget, bi exlibris (PDF so wiäs usgseht) sind d'büächer meistens billiger als über amazon.de... und wäme tests list seg grad s'PDF läse uf de kindles nid so super, will d'Schriftgrössi nid chan apasst wärde. I dem Fall seg de Sony PRS T1 dütlich besser, er chan au i PDF-file d'Schrift apasse und sogar neu aordne, damit de screen besser usgnützt wird. Oder sind so kaufti eBook-PDF sowieso scho so formatiert, dass si uf some Reader guät usgsehnd?
Also nomal - chaufed iär hauptsächlich im proprietäre Shop oder benutzed er au alternativi Quälle für eBooks?
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Ich han nu nie es eBook im exlibris kauft, wil die irgend en «Adobe Digital Edition» Schutz verwändet. Link.
Deshalb würd ich dervoo usgaa, dass nur mit em ne Konvertierigsvorgang uf dr Kindle bringsch.
Ds iPad chan ja epubs läse, aber au mit dem chasch d exlibris eBooks nüd läse.
Du bruchsch es speziells App derfür. link
exlibris isch daher füf mich gstorbe.
Ich verwänd sust no Büecher vo O'Reilly. Ungschützti PDFs und epub, alles super. Aber det handelt es sich halt um Fachliteratur.
Deshalb würd ich dervoo usgaa, dass nur mit em ne Konvertierigsvorgang uf dr Kindle bringsch.
Ds iPad chan ja epubs läse, aber au mit dem chasch d exlibris eBooks nüd läse.
Du bruchsch es speziells App derfür. link
exlibris isch daher füf mich gstorbe.
Ich verwänd sust no Büecher vo O'Reilly. Ungschützti PDFs und epub, alles super. Aber det handelt es sich halt um Fachliteratur.
In my dream, I am the president.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
zämefassig:
mit keim wirsch würklech glücklech

ritschi hat geschrieben:zämefassig:
no chürzer:
e Books

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Ebooks si geil, muesch di eifach dra gwöhne.
Es 800 Site dicks Buech mit Mikroskop-Schrift <<<< Der flach Kindle mit verstellbarer Schriftgrössi
Aber natürlich isch d Technik no verbesserigsfähig.
- PDFs uf em 3rd Kindle lese chasch vergesse (Schriftgrössi nid verstellbar, Screen isch ds chliin für d Azeig vor ganze PDF-Site.
- Uf em Ipad würd ig keini 3 Site lese (E-Ink bruchts also scho, süsch machsch dini Auge kaputt)
Ideal wär e Ipad mit farbiger E-Ink. Aber das wird wohl no es paar Johr duure bis es sowit isch.
Es 800 Site dicks Buech mit Mikroskop-Schrift <<<< Der flach Kindle mit verstellbarer Schriftgrössi
- PDFs uf em 3rd Kindle lese chasch vergesse (Schriftgrössi nid verstellbar, Screen isch ds chliin für d Azeig vor ganze PDF-Site.
- Uf em Ipad würd ig keini 3 Site lese (E-Ink bruchts also scho, süsch machsch dini Auge kaputt)
Ideal wär e Ipad mit farbiger E-Ink. Aber das wird wohl no es paar Johr duure bis es sowit isch.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
wänd id feriä gahsch chani mir also scho vorstelle dasses einiges agnehmer isch es ebook mitzneh als x dicki schinke. zum teil würs gar nid gah, vo wäge gwichtsbeschränkige im flugi usw.emP hat geschrieben:e Books
au bim pendle gsehni kein nachteil.
was isch denn de vorteil vom buäch, dass dich nur scho de gedanke anes eBook erschaudere laht?
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich han aber absolut kei problem zum uf em ipad z'läsä. han zwar erscht 2 büecher gläsä, aber isch ohni problem gange.Avenger hat geschrieben:Ebooks si geil, muesch di eifach dra gwöhne.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
am pc list me ja o die ganz ziit.
Schummelschumi hat geschrieben:wänd id feriä gahsch chani mir also scho vorstelle dasses einiges agnehmer isch es ebook mitzneh als x dicki schinke. zum teil würs gar nid gah, vo wäge gwichtsbeschränkige im flugi usw.emP hat geschrieben:e Books
au bim pendle gsehni kein nachteil.
was isch denn de vorteil vom buäch, dass dich nur scho de gedanke anes eBook erschaudere laht?
für dokus, files, texte ussem internetz, manuals etc. super. kes thema.
aber es längeres buech, d.h. e roman etc macht eifach kei spass. Haptik, Gruch, und ungschlageni usability vomne buech si da eifach massgebend. IMO.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
buech schnüffler!
findi au, es buech chaufe und erhalte isch au irgendwie no es geils gfüehl. aber wenn mer eh scho 5 büecher mit sich muess umeschleppe bini amigs na froh um de platzsparrendi kindle.emP hat geschrieben:für dokus, files, texte ussem internetz, manuals etc. super. kes thema.
aber es längeres buech, d.h. e roman etc macht eifach kei spass. Haptik, Gruch, und ungschlageni usability vomne buech si da eifach massgebend. IMO.
I don't believe in orange