TV On Demand
Moderator: Avenger
TV On Demand
Ah Sali.
Mal en Frag zum Fernseh. Nid d Hardware (also de Schirm) sondern zum Fernsehen an sich. Ig ha chli de Überblick verlore.
-Cablecom: Digital gitts au Filme on Demand, aber glaubs über Telifon, korrekt? Si die HD, wie gsehts us mit Sprache und Ton? Kei Spocht, oder?
- Swisscom: Über Bluwin TV, teils in HD, wie gsehts us mit Sprache? Guet: Spocht on Demand!
- XBOX Live zune: HD Filme, komisch gwähltes Agebot, kei Originalsprach
Was gitts süsch no? Intressiere tüe mi Filme.
Apple TV?
PS3?
Süschtigi abieter?
Jedes "OLOLOL", "u suck black cock", und "dis mami im rollstuehl ar langstrass" herzlich willkomme!
Mal en Frag zum Fernseh. Nid d Hardware (also de Schirm) sondern zum Fernsehen an sich. Ig ha chli de Überblick verlore.
-Cablecom: Digital gitts au Filme on Demand, aber glaubs über Telifon, korrekt? Si die HD, wie gsehts us mit Sprache und Ton? Kei Spocht, oder?
- Swisscom: Über Bluwin TV, teils in HD, wie gsehts us mit Sprache? Guet: Spocht on Demand!
- XBOX Live zune: HD Filme, komisch gwähltes Agebot, kei Originalsprach
Was gitts süsch no? Intressiere tüe mi Filme.
Apple TV?
PS3?
Süschtigi abieter?
Jedes "OLOLOL", "u suck black cock", und "dis mami im rollstuehl ar langstrass" herzlich willkomme!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
"dis mami im rollstuehl ar langstrass"
super oder?
i ha swisscom will de spocht on demand super isch und s'Filmagebot wie au d'Sender au passt!
super oder?
i ha swisscom will de spocht on demand super isch und s'Filmagebot wie au d'Sender au passt!

Re: TV On Demand
ich ha cablecom. nüt telefon, alles im mönü vom cablecom chischtli. hd film häts. schprach und ton weissi nid - has no nie usprobiert. schpocht hanimi nonig gachtet. wänni dradänk luegi mal dehei.
wenn die kacke dampft... ist es kalt
han swisscom tv, bruchs aber siit ich nömm döt schaff eigentlich nöd gross. nur nah für sport uf abruef.
swisscom wird halt i dem bereich nah vill meh zuelege, drum denk ich das bi ihne am beste ufghobe bisch. cablecom haet natürli grösseri erfahrig.
swisscom wird halt i dem bereich nah vill meh zuelege, drum denk ich das bi ihne am beste ufghobe bisch. cablecom haet natürli grösseri erfahrig.
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Sport hämmer keine, wird warschinli au schwierig mit de Schwizer Lizänz Landschaft.putzfrau hat geschrieben:ich ha cablecom. nüt telefon, alles im mönü vom cablecom chischtli. hd film häts. schprach und ton weissi nid - has no nie usprobiert. schpocht hanimi nonig gachtet. wänni dradänk luegi mal dehei.
Ton isch meinschtens Dütsch und Änglisch - wobi s mittlerwili meh dütsch als dual language git. Staht aber immer wännt uf de film gahsch (OK Button uf em Titel).
http://www.upc-cablecom.ch/b2c/tv/vod.htm" onclick="window.open(this.href);return false; ganz unne chasch luege ob d VoD Tauglich bisch.
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
Apple TV ir schwiiz suged extrem langi schwänz.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
swisscom tv isch mit englisch. aber nöd alli film chasch uf dütsch, franz oder italienisch ha.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Sport = Swisscom TV, jede wo was anders behauptet isch en Volltrottel.
- blackraini
- Mungg
- TRADINGPOINTS:
-
730
laulen, jedi "Videothek" het meh Uswahllakritz hat geschrieben:Apple TV ir schwiiz suged extrem langi schwänz.

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Ich bi vo Cablecom uff SwisscomTV umgstiege und sitt denne bikunnsch mi nümmi zrugg... Filmagebot isch sehr guet...praktisch immer mehreri Sproche wählbar (englich zu 90% drbii - also bi US/UK produktione).
Vieli Filme sinn au in HD erhältlich.
Sunnscht gitts natürlich no http://www.acetrax.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ...die neuschte TVs hend das im Agebot. Langsam interessant, da gwüssi Filme zum teil günschtiger sinn als bi dr Swisscom....
Vieli Filme sinn au in HD erhältlich.
Sunnscht gitts natürlich no http://www.acetrax.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ...die neuschte TVs hend das im Agebot. Langsam interessant, da gwüssi Filme zum teil günschtiger sinn als bi dr Swisscom....
Fazit: für Filme on demand isch Schwiz Entwickligsland. Einzig swisscom TV isch annähernd bruchbar...
Guet, danke Jungs fürs Feedback!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
apple tv isch äigentli au US nix. Ich lueg wenns höch chund 1 Film pro MonätemP hat geschrieben:Fazit: für Filme on demand isch Schwiz Entwickligsland. Einzig swisscom TV isch annähernd bruchbar...

möglicherwiis die sinnlosischt investition aller ziite gsii
wieso isch us o schlecht? wie chunsch zumne US Account? geit das ir schwiz?
Cool wär scho mol es guets Agebot vo Film oder au TV on Demand über s Internetz womer würklich nur dänn zahlt wemers brucht, und nid wiä bi Swisscom, Cablecom oder suscht öpis womer mues Grundgebührä zahlä mues. Also bi Apple isches so nimi ah, aber ich mein natürlich öpis wo super isch mit super Agebot und allem.
abo immer gut. isch berechebar für business case weisch.
Scho klar, aber für Lüt wo nur öpädiä öpis wänd luege halt nid würklich so das.
Apple Tv mit Us account isch uhuere mega super! Neui film 3 dollar oder 4, hd, alles wo willsch! Ich lueg huere viel!
Swisscom mit Teleclub hani au no, wäge dä Buli Konferänz! Geil! Chunt ab und zu au en segsfilm
Swisscom mit Teleclub hani au no, wäge dä Buli Konferänz! Geil! Chunt ab und zu au en segsfilm
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
wüki? ich nöd, was mich interessiert hani meischtens scho gseh.Trunks hat geschrieben:Apple Tv mit Us account isch uhuere mega super! Neui film 3 dollar oder 4, hd, alles wo willsch! Ich lueg huere viel!
no ~200$ Guethabe LOL.
emp: Charte ide Staate poschte und US Account erstelle
Trunks hat geschrieben:Apple Tv mit Us account isch uhuere mega super! Neui film 3 dollar oder 4, hd, alles wo willsch! Ich lueg huere viel!
si di film hohe dimension 1080 Penis in 24 p mit Dolby Hohe Dimesion Ton?
Rede mer da vo Blaustrahlqualität?
Zuletzt geändert von emP am 20 Jan 2012 08:21, insgesamt 1-mal geändert.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
vergisses! da luäg, wikipedia:
AppleTV's video output can be set to either 1080i or 1080p; however, this resolution is limited to the user interface and the viewing of photographs - all other content is simply upscaled to those resolutions. Apple TV cannot play 1080i or 1080p video content (e.g., HD camera video).
Apple offers 4 Mbit/s H.264 720p movies and video podcasts on iTunes.[45] In comparison, Blu-ray movies are 1080p H.264 or VC-1 video encoded at rates up to 40 Mbit/s.
Apple TV's audio chip supports 7.1 surround sound,[47] and some high definition rentals from iTunes are offered with Dolby Digital 5.1 surround sound
ok. also müll.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
yep
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
netflix wär glaubs no super. wenns es bi üs würd gä. 

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ritschi hat geschrieben:netflix wär glaubs no super. wenns es bi üs würd gä.