Kuba, ah sali fidel!
Moderator: Avenger
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ja und. interessiert mich das. wenn s land offe isch, gangi wieder dete anne. ich chan eifach nüt mit em kommunismus afange.
wenn nur chli reise wotsch und umme bümsle, denn gits gnueg alternative.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
tönt superthaeye hat geschrieben:ah ja und lahn dich nöd abschrecke vo de z.t halt scho sehr kaputte stadt...habana isches schwierigs pflaster. git sehr schöni ort aber halt au vill abgfuckti baute. haet aber irgendswie au sin reiz. isch halt aber eher gföhrlich den meistens lebet nah lüüt i so löcher, da han ich sache gse, unglaublich.
ah ja und stinke tuets au, lool, aber a das gwönsch dich. unbedingt de morge miteme café cubano afange. git nix bessers.
schönst strand in cuba isch cayo coco (region camaguey), für de scheissinsel haends extra en riesestrass vom festland uus baut nur für touris. mit riesebarriere. wunderschön, wiisere sand gits nömm und kristallklars wasser und vill tier, aber ebe. das isch nöd s einzige a cuba. es sind d lüüt, die alltägliche situatione wo plötzlich usartet uf positiv oder negativi wiis, s emotionelle, wo cuba usmacht. du wirsch d ferie hasse und liebe, aber um so vill erinnerige riicher sii. aber halt nur wenn ebe chli offe umereisisch in cuba. ansonste ja halt badeferie.

shubidu
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
geosnow hat geschrieben:wenn s land offe isch, gangi wieder dete anne. ich chan eifach nüt mit em kommunismus afange.

gg du geile!
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
https://www.mycasaparticular.com/ge/pro ... php?id=110" onclick="window.open(this.href);return false;

shubidu
Re: Kuba, ah sali fidel!
es urteil nachemen varadero urlaubgeosnow hat geschrieben:ja und. interessiert mich das. wenn s land offe isch, gangi wieder dete anne. ich chan eifach nüt mit em kommunismus afange.

8ung8ung sidu...haet sich scho veränderet. jetzt gilt nur nah de cuc. dollar chunsch nirgends meh ane. klär das aber besser namal ab, de fidel haet glaubs mal us trotz de dollar lah ablöse. so wien ich vo mim bekannte (isch mitere cubanerin ghürate und isch vill döt) erfahre han, isch jetzt au alles chli tüürer worde. leider.thaeye hat geschrieben:du chasch nur in dollar zahle. peso cubano isch nur für die iheimische. taxis findsch überall, am schnelllste vorem capitolio. döt drin haets au en internetzuegang. won ich gsi bin, eine vo de wenige in ganz kuba.sidusson hat geschrieben:geile bricht oug! merci! hiuft eim scho sehr witer! u hei ig aus aute hehler u teppichhändler wirde mi sicher ds schlag finge, fleischen vom feinsten
was chost so taxi? 20$ u söttme überhoupt dollärs mitnäh oder hassesis?
u würklech sehr e guete tipp dasme dfrou söu useschmeisse nachem öglä
30min weg vo habana findsch d playas del este. schöne strand aber natürlich nöd verglichbar mit varadero etc.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
hmm ok, kläri dämfau mau ab.. wär nid so jut! mir hei jetz en apartment für paar täg in havanna gmietet! 100m2 2 bedrooms, 30$ dnachtthaeye hat geschrieben:8ung8ung sidu...haet sich scho veränderet. jetzt gilt nur nah de cuc. dollar chunsch nirgends meh ane. klär das aber besser namal ab, de fidel haet glaubs mal us trotz de dollar lah ablöse. so wien ich vo mim bekannte (isch mitere cubanerin ghürate und isch vill döt) erfahre han, isch jetzt au alles chli tüürer worde. leider.thaeye hat geschrieben:du chasch nur in dollar zahle. peso cubano isch nur für die iheimische. taxis findsch überall, am schnelllste vorem capitolio. döt drin haets au en internetzuegang. won ich gsi bin, eine vo de wenige in ganz kuba.sidusson hat geschrieben:geile bricht oug! merci! hiuft eim scho sehr witer! u hei ig aus aute hehler u teppichhändler wirde mi sicher ds schlag finge, fleischen vom feinsten
was chost so taxi? 20$ u söttme überhoupt dollärs mitnäh oder hassesis?
u würklech sehr e guete tipp dasme dfrou söu useschmeisse nachem öglä
30min weg vo habana findsch d playas del este. schöne strand aber natürlich nöd verglichbar mit varadero etc.

shubidu
de fidel. super isch er logsich.Castro erklärte daraufhin in den Staatsmedien, der republikanische Kampf um die Präsidentschaftskandidatur sei der «grösste Wettstreit in Dummheit und Ignoranz, von dem ich jemals gehört habe». Da er andere Dinge zu tun habe, werde er sich nicht weiter damit befassen.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
geil jetz darfi no sones besuchervisum uf die kubanischi botschaft ga holä.. si schaffe zum glück nume vo 9-12i 
siesta!

siesta!
shubidu
isch glaub bi hufe botschafte/konsulat so. bir spanische isches gliech ..guet siesta gits det au. 

lol vill spass uf de kubanische botschaft
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
en berechnende vollidiot isch er, will er alli Kubaner imene gfängnis haltet und ja kei wahle hat wett. will mit wahle chan er sini lüt nümme wiä tierlis oder sklave halte, wo für ihn schaffed, damit er nutte bumse und zigarre rauche chan.Overdose hat geschrieben:de fidel. super isch er logsich.Castro erklärte daraufhin in den Staatsmedien, der republikanische Kampf um die Präsidentschaftskandidatur sei der «grösste Wettstreit in Dummheit und Ignoranz, von dem ich jemals gehört habe». Da er andere Dinge zu tun habe, werde er sich nicht weiter damit befassen.

de fidl und bumse im rollstuehl
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Aber wo er Rächt hätt hätt er Rächtgeosnow hat geschrieben:en berechnende vollidiot isch er, will er alli Kubaner imene gfängnis haltet und ja kei wahle hat wett. will mit wahle chan er sini lüt nümme wiä tierlis oder sklave halte, wo für ihn schaffed, damit er nutte bumse und zigarre rauche chan.Overdose hat geschrieben:de fidel. super isch er logsich.Castro erklärte daraufhin in den Staatsmedien, der republikanische Kampf um die Präsidentschaftskandidatur sei der «grösste Wettstreit in Dummheit und Ignoranz, von dem ich jemals gehört habe». Da er andere Dinge zu tun habe, werde er sich nicht weiter damit befassen.

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz