Tee isch scho was schöns.
Sigs am Morge zum ufstah en starke Schwarztee mit viel Zitrone, ame chalte Winterabig nachem spörtlere uf de Piste en fine Grünetee, eventuell mid chli Honig oder eifach en Wiss tee für zwüschedure. Ich trinke "relativ" hüfig Tee, bin aber kein Känner oder gar en Tee-Gourmed.
Ganz gärn hani die verschiedene Sencha Grüentees (z.B. Sencha-Fuji), de wissi Oolong, en guet änglische Schwarztee und sit neustem bini uf Matcha gstosse. Für mich isch Matcha gschmacklich nomal en ganz anderi Ebeni. Was wahrschindli drah lit, dass mer s ganze Teeblatt in Pulverform amacht. Somit trinkt mer s ganez Teeblatt und dueds nid eifach is Wasser dünkle, lah zieh und wieder usenäh. Han zwei verschiedeni Sorte Matcha probiert und bin hin und wäg.
Da ich de Tee so bombastisch finde, möcht ich de Konsum au chli zelebriere und wird mir entsprächendi utensilie aschaffe. Sone Gusskanne gseht halt schono très chik us! Vorallem chan mer dete au gad en Liter inejage und de blibt schön lang warm und wenn das nid langed, eifach es Röschocherzli une anestelle.
Trinke au sehr gärn Kaffi, aber de hed i dem Fred inne nüt verlore

Was für Tee muess mer umbedingt probiert ha? Chli öppis speziells wie z.B. de Oolong oder Matcha wür mi no interessiere oder kennt öpper sogar es spezial "Tee-Rezäpt". Ich haue gärn en Löffel Honig ine wells en feini Süessi isch und gschmacklich es Träumli.
Sobald mini Matcha Lieferig chunnd, wird ich mini Idrück, Gschmackserläbnis etc. kund tue.
Grunz
Pirat