Ich han grad vorher viel Intressants gläse drüber aber weiss nüme wo... Jedefalls cha me d'Klass nöd fu Afang ah uswähle will woher will me wüsse wie spiele wemme's ja gar noni gspielt hett. Und no paar anderi RPG-Reglebrächer.
Infos rar Isch z London detailliert vorgfüehrt worde voreme Monet, Brichterstattig all over the place. Chönnt spilerisch guet wärde aber es het jetz noni gad beruuschend usgseh. Schöni Landschafte aber leider bitz läblos.
Angeri Frog: Was macht das hie inne? Isch Single-Player only! Edit: Ahja, s RPG-Forum, ok!
ich ha sganze weekend gspielt. findes huere super! vorallem die geil stürig unds schnälle gameplay gfallt mer. wirsch zwar grad erschlage in sache möglichkeite und quests
es ross wär au kein seich gsi, mer isch huere viel zfuess underwägs. zum glück rännt mer rächt schnell. main- und fraktione-quests sind guet. side-quests sind bitz langwiilig, viel fetch-quests... grafik isch hübsch. erinneret a fable. lauft schön flüssig und ladeziite sind agnehm churz (hd-installation uf de xbox). mir gfallt das game besser als skyrim. jaja ich weiss. aber skyrim isch bruun-grau. das da isch hübsch-bunt. unds ufsammle vo items gaht sauschnell vergliche zum skyrim. usserdem hani bi so games die 3rd person asicht lieber. toll findi au sinventarsystem. übersichtlich und schnell zbediene. und dwält isch riiiisig. nöd so riesig wie skyrim, aber au megagross. nach rund 16 stund bini bi 23%. mer hett also sicher 40-50 stund zum durespiele...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
ich finde es gseht us wie wow offline, eifach nöd ganz so schön. dass d'hauptfigur nöd gsproche isch irritiert mich ohni end (nach Old Republic) und d'stürig mit muus/keyboard findi obermüehsam. hänk glaubs mal s'pad a.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Hatte beim Demo das Gefül, es spielt sich wie zig LIVE Massenware... aber hab auch aufgehört, als ich an die Oberwelt kam... bei all den positiven Internetz-Eindrücken, muss ich dem Spiel glaub aber nochmals eine Chance geben
h4xX0r hat geschrieben:mit gamepad isch es effektiv dopplet so guet. was für arschlöcher.
s'spiel isch scho no fönny. wie mmo eifach ohni arschlöcher und nerv-chat
Warum gamesch Du scho, isch gar nonig dussä!!
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
gaaah das chunnt ja au für pc! ha mich demfall grad vergäblich dür 360er demo kämpft. meinegüte, 3D schtüüre mit dual analog isch en wagglige gugus. sit pc und wiimote chunnt mir das sowas vo altertümlich gschtabig vor. ok es isch au e bsunders nervösi kamera und schtüürig da.
hübsch isch es und chönnt sich dur s'bräche mit de übliche rpg klasse standards als originell usestelle. chardesign isch top, han en weimarer nobelherr mit aständigem türfalleschnuuz chöne mache. genau was ich vermisse bi skyrim und swtor. fum style zwar echli gar fable.
welli klassische rpg standards bricht das spiel? es gitt magier chrieger und diebe. es gitt brüefli, quests mit uusruefe und fragezeiche, es isch bunt wie en cheutschgi, es gitt skillpünkt und skillbäumli. klassischer chan es rpg chum sii als das.
und muus/keyboard chasch de hase ge bi dem spiel. das isch e katastrophe.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
ja oberflächlich agluegt gitts die klasse aber offebar leit me sich nöd vo vornherein fescht. me chan vielmeh alli skillz und böimli und waffe querbeet nutze. vilech spezialisiert me sich früehner oder spöter, öb dur wahl oder zwang wäg limitiert erwerbbare freischaltpünkt. so wirds vo de macher au beschriebe und sowiit han ichs i de demo au gseh.