Uuusgstüürt
Moderator: Avenger
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Isch geil, will die Agentur wo ich gschafft han zuegmacht hät am 31.12.2011, bin ich wieder i mini alti Rahmefrischt inecho. Mini Taggäder endet Endi Februar, mini Rahmefrischt endet im Juli. Das heisst, ab em 1. März chunnt kein Franke meh uf mis Konto.
Was würsch mache? (Usserd Prostitution)
Was würsch mache? (Usserd Prostitution)
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Re: Uuusgstüürt
fuuuu, was füren drecksagentur den gsi?
ja isch scheisse, muesch halt temporär. ich han nah es paar täg.
ja isch scheisse, muesch halt temporär. ich han nah es paar täg.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
bini mal gange, die händ mir 20 Böge zum uusfülle geh. In Fislisbach isch Sozialamt es Darlehe. Musch jede Frengg zruggzahle. Isch wie wenn vom Groosi Gäld uuslehnsch.Vyse hat geschrieben:Sozialamt
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
ja isch allgemein so das es en kredit isch, sobald widr verdiensch nehmets dir das weg, au vorschüss etc. uuserdem chönt sie dir z.b sege das en chlinere wohnig muesch ha. etc. etc. würs unbedingt vermiede wens gaht.
Mach was. Isch besser fürs Selbschtwertgfüehl.
De Lohn hesch aber no becho? Süsch isch scheisse. Hani mal us Student gah. Isch e Werbeagentur gsi. Isch zuegange, näbebi hett de Gründer scho ne neui ufbaut. "Ds Geld bechömi denn vom RAV" hetter gmeint. "Hesch Luscht ir neue Agentur für mi ds schaffe, also für weniger Geld natürlich?", hetter gfragt... Ja, isch luschtig de Kapitalismus.
De Lohn hesch aber no becho? Süsch isch scheisse. Hani mal us Student gah. Isch e Werbeagentur gsi. Isch zuegange, näbebi hett de Gründer scho ne neui ufbaut. "Ds Geld bechömi denn vom RAV" hetter gmeint. "Hesch Luscht ir neue Agentur für mi ds schaffe, also für weniger Geld natürlich?", hetter gfragt... Ja, isch luschtig de Kapitalismus.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Ich mach mal temporärbüro. kennsch es guets?
sind eigentilch alli scheisse, aber gang halt adecco und all die wueste.
meld mich au grad aaaa! lol.
super, han en mega text gschriebe und de hauts mi use und muess wieder ilogge. scheisse....
Chruzfassig:
Gang nid zu eim Jobvermittligsbüro sondern gad zu zwei drüne odr meh. Chasch ja immer die gliche Underlage ireiche, isch ja nid en Mehrufwand! ACHTUNG: Jede Horscht schickt dene Züg. Lüt zerst a und mach en Termin für es Gspräch us, zeig di vo dinere beste Site und dases ernst meinsch.
Glich no sälber suche!
Kopf hoch mir läbed ide Schwiiz. Da muess niemmer wo biz was ide Bire hed, sich Müeh gid länger als 3 Mönet arbetlos si!
Chruzfassig:
Gang nid zu eim Jobvermittligsbüro sondern gad zu zwei drüne odr meh. Chasch ja immer die gliche Underlage ireiche, isch ja nid en Mehrufwand! ACHTUNG: Jede Horscht schickt dene Züg. Lüt zerst a und mach en Termin für es Gspräch us, zeig di vo dinere beste Site und dases ernst meinsch.
Glich no sälber suche!
Kopf hoch mir läbed ide Schwiiz. Da muess niemmer wo biz was ide Bire hed, sich Müeh gid länger als 3 Mönet arbetlos si!

loool seriös bimene temporär stellevermittligsbüro. chasch ja grad allne in arsch chrüche. mir redet da nöd vo arbetslosigkeit vo 3monet oder so sondern 2 jahr. er wird ja wohl während de normale frist sis dossier a "normali" stellevermittler/Headhunter gschickt ha. bi de normale laufts halt so, das wenn sie nach 1-2 versuech dich nöd schaffet z platziere, bisch en karteiliche und chunsch den uf de geburtag amigs es chärtli vo ihne über. sobald du dene lölis s dossier gschickt häsch, lüütets dir eh a, wieso in arsch chrüche? für en temporärjob muesch dich sicher nöd in schale werfe und en termin mit adecco abmache lol.
und das mit de 3 monet isch en illusion wenn nöd grad 3000 frank wottsch weniger verdiene. da muess niemert wo chli was i de bire haet länger als 3 monet arbetslos sii, loool. wo lebsch den du, durchschnittlich ziit vo arbetslose isch 6-8 monet.
haxx: häsch hoffmann und partner scho probiert? sind die beste im PR/Marketing Bereich. Sind in Zürich. D Frau Wieser isch en mega schuss. ihne ghört au http://www.jobsource.ch" onclick="window.open(this.href);return false;
LOS Hax, zeig DICH VO DE BESTE SIITE; WIRF DICH I SCHALE UND GANG ZU ADECCO!
und das mit de 3 monet isch en illusion wenn nöd grad 3000 frank wottsch weniger verdiene. da muess niemert wo chli was i de bire haet länger als 3 monet arbetslos sii, loool. wo lebsch den du, durchschnittlich ziit vo arbetslose isch 6-8 monet.
haxx: häsch hoffmann und partner scho probiert? sind die beste im PR/Marketing Bereich. Sind in Zürich. D Frau Wieser isch en mega schuss. ihne ghört au http://www.jobsource.ch" onclick="window.open(this.href);return false;
LOS Hax, zeig DICH VO DE BESTE SIITE; WIRF DICH I SCHALE UND GANG ZU ADECCO!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
das isch so en klassische lol:
Voraussetzung für diesen anforderungsreichen und interessanten Job ist ein Fach-oder Hochschulabschluss in Kommunikation/Marketing oder eine vergleichbare Ausbildung. Gute Französischkenntnisse sind von Vorteil, weitere Sprachkenntnisse ein Plus. Sie verfügen über mehrjährige Berufserfahrung auf Agentur- oder Kundenseite im Bereich Marketing oder Kommunikation und haben bereits selbstständig Kommunikationsprojekte betreut. Wir suchen eine jüngere Persönlichkeit zwischen 25 und 30 Jahren.
ja im pr/marketing suechets villfach die alleslegende wollmilchsau. jung, gstudiert und nix verdiene.
ich gsehs ja au momentan, am letschte vorstelligsgpröch bimene arschloch dütsche in zug (er tuet de dütsche chli helfe stüüre z" optimiere")haet er mich tatsächlich welle mit 5000 frank abspiese und ich haet ihm die ganz online vermarktig muesse mache und er haet dezue nah kei ahnig gha. am afang vom gspräch haet er mir sis iphone zeigt und es app und mich gfrögt ob ich ihm es app chan programmiere loooooool. bin ich programmierer oder was???? häsch mis dossier agluegt????
ah ja und die dütsche sind halt au sauguet underwegs i dene gebiet. tönt härt aber isch halt so. billiger, jünger und willelos. sind halt die coole wo 60000 fründe uf facebook haend und uf de ganze welt dihei sind.
ich gsehs ja au momentan, am letschte vorstelligsgpröch bimene arschloch dütsche in zug (er tuet de dütsche chli helfe stüüre z" optimiere")haet er mich tatsächlich welle mit 5000 frank abspiese und ich haet ihm die ganz online vermarktig muesse mache und er haet dezue nah kei ahnig gha. am afang vom gspräch haet er mir sis iphone zeigt und es app und mich gfrögt ob ich ihm es app chan programmiere loooooool. bin ich programmierer oder was???? häsch mis dossier agluegt????
ah ja und die dütsche sind halt au sauguet underwegs i dene gebiet. tönt härt aber isch halt so. billiger, jünger und willelos. sind halt die coole wo 60000 fründe uf facebook haend und uf de ganze welt dihei sind.
Darum schicksch es gad a mehreri Büros und nid nur a eis... In Arsch chrüche? Well du dich seriös um en Job bewirbsch? Gasch du dich nid go vorstelle um en guete Idruck z hinderlah? Gasch mit versiffte Chleider und Mundgruch anes Vorstelligsgspröch? Tusig Lüt bewärbed sich dete, also verschaff dir en Vorteil und gang persönlich verbi und versuech d Lüt z überzüge. Was zum Tüfel hed das mit Arschchrücherei z tue? Du wottsch ja öppis aso chasch au was defür tue. Aber guet viel Lüt wos genau so gsehnd wie du. Wel ich bechume denn de Tschob anstell vo denethaeye hat geschrieben:loool seriös bimene temporär stellevermittligsbüro. chasch ja grad allne in arsch chrüche. mir redet da nöd vo arbetslosigkeit vo 3monet oder so sondern 2 jahr. er wird ja wohl während de normale frist sis dossier a "normali" stellevermittler/Headhunter gschickt ha. bi de normale laufts halt so, das wenn sie nach 1-2 versuech dich nöd schaffet z platziere, bisch en karteiliche und chunsch den uf de geburtag amigs es chärtli vo ihne über. sobald du dene lölis s dossier gschickt häsch, lüütets dir eh a, wieso in arsch chrüche?
haxx: häsch hoffmann und partner scho probiert? sind die beste im PR/Marketing Bereich. Sind in Zürich. D Frau Wieser isch en mega schuss.

3 Mönet en Illusion:
Tud mir sehr leid wenn du diesbezüglich nur negativi Erfahrige verbuecht hesch oder irgendwelchi Statistike öppis anders behaupted.. Han des öfteren en Job gfunde und es isch IMMER rassig gange. Haupsächlich usem Grund, dass ich mich persönlich guet verkaufe chan und öppis defür mache.
Han scho öfter ghört, dass gwüssi Lüt entweder versifft anes Vorstelligsgpröch gönnd oder scho am erste Arbetstag wäge Chopfweh wieder Hei gönnd. Das so Lüt des öfteren Arbetslos sind und d Statistik chli ufedrücke isch wohl logitsch.
3000 Weniger? Ich weiss halt nid uf welem Lohnniveau du dich bewegsch, aber ich persönlich han ame neue Ort NIE weniger becho. Au nid viel meh. Ich beweg mich jedoch ime durschnittliche Lohnsegmänt. Aber au das isch Verhandlichssach.
Viellicht schüss i mit mine Ratschläg chli übers Ziel. Ich känne am Häxxer sini persönlich Situation nid genau und darum versuech ich allgemeingültigi Ratschläg z erteile.
Tued mir leid wenn ich mich nid de Gepflogeheit apasse und jede Thread zuespame sondern versuche chli witerzhälfe und chli us minere Erfahrig z verzehle.

Nimm au de shit nid so ärnscht. I das Profil passed gad mal 10 Lüt und die hend scho en Job. Wenn en Teil devo chasch erfülle schicksch en Bewärbig ane. Bruchsch chli Muet und muesch mängisch au eifach fräch si!h4xX0r hat geschrieben:das isch so en klassische lol:
Voraussetzung für diesen anforderungsreichen und interessanten Job ist ein Fach-oder Hochschulabschluss in Kommunikation/Marketing oder eine vergleichbare Ausbildung. Gute Französischkenntnisse sind von Vorteil, weitere Sprachkenntnisse ein Plus. Sie verfügen über mehrjährige Berufserfahrung auf Agentur- oder Kundenseite im Bereich Marketing oder Kommunikation und haben bereits selbstständig Kommunikationsprojekte betreut. Wir suchen eine jüngere Persönlichkeit zwischen 25 und 30 Jahren.

Oder chasch uf de pessimistisch thaeye lose und de Chopf gad in Sand stecke

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Schick eifach allne vermittler per mail dis dossier. dasch eh seinzig wo zellt und lueg was passiert. meh mache würdmi aschisse
h4xX0r hat geschrieben:das isch so en klassische lol:
ja, und? Chli Muet. Wenn Du Dir mal gnau überleisch was die fordere, denn widersprichts sichs ja scho offesichtlich. Wie wosch e Hochschuelabschlus plus mehrjährigi Erfahrig mit 25 erreiche?
Das da "Wir suchen eine jüngere Persönlichkeit zwischen 25 und 30 Jahren." heisst sowieso numme: Mir zahle im Verglich zu andere recht mies.
geit scho, KV+BMS denn gad FH bisch mit 22i fertig denn chasch 2-3 jahr schafe. aber lol da gits pro jahrgang öppe eine.
I don't believe in orange
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja das weiss ich, ich has meh chli für de lulz postet. Bim Bund chasch es Praktikum mache... wenn en Master in Kommunikation häsch. ROLF.
Geld isch mir bis zumene gwüsse Grad wurscht. Hauptsach de Job isch geil und es schiisst mich nöd aa zum am Morge uufstah und go schaffe. Isch mer meh wert als 2000 CHF im Monat.
Geld isch mir bis zumene gwüsse Grad wurscht. Hauptsach de Job isch geil und es schiisst mich nöd aa zum am Morge uufstah und go schaffe. Isch mer meh wert als 2000 CHF im Monat.
h4xX0r hat geschrieben:ja das weiss ich, ich has meh chli für de lulz postet. Bim Bund chasch es Praktikum mache... wenn en Master in Kommunikation häsch. ROLF.
nei isch fair. has meh gmeint, es schreck dich ab dass de zwüsche 25 und 30gi söllsch si.
O_O hat geschrieben:geit scho, KV+BMS denn gad FH bisch mit 22i fertig denn chasch 2-3 jahr schafe. aber lol da gits pro jahrgang öppe eine.
mmm ja. oke. ha da meh e richt... ehm lömer das.

du bisch super aber chli weltfremd, lueg de hax isch jetzt 2 jahr arbetslos, er brucht dringend en job. logisch gasch bi "normale" stelle aständig und vorbereitet, das isch normal, aber füren temp. job isch das nöd nötig, lueg mal wies mit dir umgönd.Buccaneer hat geschrieben:Darum schicksch es gad a mehreri Büros und nid nur a eis... In Arsch chrüche? Well du dich seriös um en Job bewirbsch? Gasch du dich nid go vorstelle um en guete Idruck z hinderlah? Gasch mit versiffte Chleider und Mundgruch anes Vorstelligsgspröch? Tusig Lüt bewärbed sich dete, also verschaff dir en Vorteil und gang persönlich verbi und versuech d Lüt z überzüge. Was zum Tüfel hed das mit Arschchrücherei z tue? Du wottsch ja öppis aso chasch au was defür tue. Aber guet viel Lüt wos genau so gsehnd wie du. Wel ich bechume denn de Tschob anstell vo denethaeye hat geschrieben:loool seriös bimene temporär stellevermittligsbüro. chasch ja grad allne in arsch chrüche. mir redet da nöd vo arbetslosigkeit vo 3monet oder so sondern 2 jahr. er wird ja wohl während de normale frist sis dossier a "normali" stellevermittler/Headhunter gschickt ha. bi de normale laufts halt so, das wenn sie nach 1-2 versuech dich nöd schaffet z platziere, bisch en karteiliche und chunsch den uf de geburtag amigs es chärtli vo ihne über. sobald du dene lölis s dossier gschickt häsch, lüütets dir eh a, wieso in arsch chrüche?
haxx: häsch hoffmann und partner scho probiert? sind die beste im PR/Marketing Bereich. Sind in Zürich. D Frau Wieser isch en mega schuss.![]()
3 Mönet en Illusion:
Tud mir sehr leid wenn du diesbezüglich nur negativi Erfahrige verbuecht hesch oder irgendwelchi Statistike öppis anders behaupted.. Han des öfteren en Job gfunde und es isch IMMER rassig gange. Haupsächlich usem Grund, dass ich mich persönlich guet verkaufe chan und öppis defür mache.
Han scho öfter ghört, dass gwüssi Lüt entweder versifft anes Vorstelligsgpröch gönnd oder scho am erste Arbetstag wäge Chopfweh wieder Hei gönnd. Das so Lüt des öfteren Arbetslos sind und d Statistik chli ufedrücke isch wohl logitsch.
3000 Weniger? Ich weiss halt nid uf welem Lohnniveau du dich bewegsch, aber ich persönlich han ame neue Ort NIE weniger becho. Au nid viel meh. Ich beweg mich jedoch ime durschnittliche Lohnsegmänt. Aber au das isch Verhandlichssach.
Viellicht schüss i mit mine Ratschläg chli übers Ziel. Ich känne am Häxxer sini persönlich Situation nid genau und darum versuech ich allgemeingültigi Ratschläg z erteile.
Tued mir leid wenn ich mich nid de Gepflogeheit apasse und jede Thread zuespame sondern versuche chli witerzhälfe und chli us minere Erfahrig z verzehle.
glaub mir nach 30 vorstelligsgspröch weiss ich wie das lauft. wenn du nah nie nachere arbetslosigkeit weniger verdient häsch, bisch en rechte hero vorallem momentan wos dich überall drucket und das au chönd.
thaeye hat geschrieben:nach 30 vorstelligsgspröch weiss ich wie das lauft.
30 Stück. Bisch sicher, dass de weisch wies lauft?

ja glaub mir, ja es haet nah nöd klappt, gwüssi nimm ich uf mini chappe, villli sind aber au sust sehr schlecht glofe (termin vergesse vo de unternehmig, nöd vorbereitet, lohn paar tuusig franke tüüfer , eierlegendi wollmilichsau gsuecht (programmierer und marketing im gliche) etc etc.
ich schrieb den mal mini ganze erfahrige uuf, wird köstlich.
ich schrieb den mal mini ganze erfahrige uuf, wird köstlich.
Bim temporäre chamer drüber disskutiere... vorallem wenn weisch: ich wott das niehme mache. Denn gids kei grossi disskussion. Aber wenns en Bude isch wo dir gfallt, wür mer in Arsch chnüble und eifach guet si. Viellicht ergid sich öppis und du wirsch igstellt. Ich gsehen oft, wie sich für Kollege völlig unverhoft "öppis ergid": Festastellig, Abteiligswächsel mit bessere Chance, s Gschäft beteiliged sich andere Witerbildig etc...
Ich känn de Häxxer nid, aber uf Grund vo de Posts chani säge: bim Häxxer gsehds jetzt nid so us, als chönnt er wählerisch si, darum würdi mir au bi temporäre Sache Müeh gäh.
Naja, drücke versuecheds ja wohl überall. I dem Gschäft woni d Lehr gmacht han, hends das au gmacht wos "wirtschaftlich" guet gange isch. Trotzdem hend sie sich sogar versuecht vome Türigsusglich z drückt. Gahts schlächt wärde Lüt entlah, gahts besser werded keini Neue igstellt. Muesch di halt au chli chönne behaupte. Darum stiegsch bide Verhandlig fräch höcher i. Ich han immer und überall en z höche Lohn gfordered und denn hends mi meh oder weniger uf das "abedrückt" woni eigentlich vor gha han und hend sich is Füstli glached. Mängmal biz drüber, mängmal e biz drunder. Jetzt au, hani en Lohnerhöhig gfordered, da stig ich viel z höch i und lahn mi denn uf das abedrücke woni wott. Mal luege öbs dasmal klapped.
und sust luegsch inere Branche wo vom Import läbt. Dene chas nid sooo schlächt gah.
Weltfrämd würdi jetzt nid säge. Aber ich han wahrschindlich eifach anderi Erfahrige bide Stellesuechi gmacht. Han au frustrierendi Moment gha und wies mir denn im Gschäft gloffe isch, hani hie ja nid erwähnt, au da heds s eint oder andere negative Erläbnis drunder.
Ich känn de Häxxer nid, aber uf Grund vo de Posts chani säge: bim Häxxer gsehds jetzt nid so us, als chönnt er wählerisch si, darum würdi mir au bi temporäre Sache Müeh gäh.
Naja, drücke versuecheds ja wohl überall. I dem Gschäft woni d Lehr gmacht han, hends das au gmacht wos "wirtschaftlich" guet gange isch. Trotzdem hend sie sich sogar versuecht vome Türigsusglich z drückt. Gahts schlächt wärde Lüt entlah, gahts besser werded keini Neue igstellt. Muesch di halt au chli chönne behaupte. Darum stiegsch bide Verhandlig fräch höcher i. Ich han immer und überall en z höche Lohn gfordered und denn hends mi meh oder weniger uf das "abedrückt" woni eigentlich vor gha han und hend sich is Füstli glached. Mängmal biz drüber, mängmal e biz drunder. Jetzt au, hani en Lohnerhöhig gfordered, da stig ich viel z höch i und lahn mi denn uf das abedrücke woni wott. Mal luege öbs dasmal klapped.
und sust luegsch inere Branche wo vom Import läbt. Dene chas nid sooo schlächt gah.
Weltfrämd würdi jetzt nid säge. Aber ich han wahrschindlich eifach anderi Erfahrige bide Stellesuechi gmacht. Han au frustrierendi Moment gha und wies mir denn im Gschäft gloffe isch, hani hie ja nid erwähnt, au da heds s eint oder andere negative Erläbnis drunder.