Uuusgstüürt

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Re: Uuusgstüürt

Beitrag von emP »

Buccaneer hat geschrieben:D Branche womer sich nid sött aständig, motiviert und engagiert vorstelle müesstisch mir jetzt zeige :-D .

nei nei hesch scho recht. Aber ig vermuete mal, dass sich öpper wo sich im Marketing bewirbt, nid so Problem mittem Selbschtmarketing sött ha. Und wenn scho, denn isch *vermuetlich* ide falsche Branche unterwegs.
Ich meine meh z.B: : Wenn de Datebankspezialischt sueschsch, oder süsch e Hardcore Coder etc. muesch viellecht als Arbeitgeber e chli Abstriche ads Ussehe und d Hygiene vo dim Bewerber in Chauf näh. Darum isch z.B: de Tipp: "Gang im Azug zur Bewerbig" z.B. nid allgemeingültig.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

thaeye hat geschrieben:jetzt haeter en dütsche igstellt lol.

dsch itz nid zuefall, dass das Wort "dütsche" ca. 3 Mal scho i negativem Kontext isch vorcho, oder? :)

Aber wenni so Stories ghöre isch ebe scho so, dasses extrem uf d Branche achunt. Mini Erfolgsquote isch da grad chli höcher gsi als 30 Bewerbige /1 Job.
Guet, ig bi au verfickt guet idem woni mache :lol:
Zuletzt geändert von emP am 07 Feb 2012 15:49, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

bin grad chli prägt, i jedem 3 gspröch hockt mir so eine vor de nase! heheheheh
es chönt nah vill negativer sii heheheeh
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

guet onlinemarketing isch natürli au es hypegebiet und die dütsche sind halt einiges wiiter als mir. isch natürli au en grund für die problem. im 2001 won ich mit chli pop ups schaltige agfange han bi de sunrise, isches nah keis thema gsi. voll de chef gsi.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

emP hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:D Branche womer sich nid sött aständig, motiviert und engagiert vorstelle müesstisch mir jetzt zeige :-D .

nei nei hesch scho recht. Aber ig vermuete mal, dass sich öpper wo sich im Marketing bewirbt, nid so Problem mittem Selbschtmarketing sött ha. Und wenn scho, denn isch *vermuetlich* ide falsche Branche unterwegs.
Ich meine meh z.B: : Wenn de Datebankspezialischt sueschsch, oder süsch e Hardcore Coder etc. muesch viellecht als Arbeitgeber e chli Abstriche ads Ussehe und d Hygiene vo dim Bewerber in Chauf näh. Darum isch z.B: de Tipp: "Gang im Azug zur Bewerbig" z.B. nid allgemeingültig.
Ha ja voll, vome Programmierer-Nerd ertwartet mer keini Üsserlichkeite. Aber suberi Jeans und es Hämli wirked Wunder! En Azug chan au voll nach hine usse. Wott eine en Tschob als Spängler und chunnt im Azug. Super.

Muess ehrlich säge: Gid gueti Dütschi, aber han au vorwiegend negativi Erfahrige gmacht mit dene :?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

läck mir, bin ich froh, han ich bis jetzt immer glück gha bim mine bewerbige und vorstelligsgschpräch.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

ich glaub t quote vo de mögi dütsche isch genau gliichhoch wie bi de möngi schwizer.
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Ich schaffe sit 11 Jahr am gliche Ort, im gliche Büro, mit de gliche Mitarbeiter. Jedä.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

NERV hat geschrieben:Ich schaffe sit 11 Jahr am gliche Ort, im gliche Büro, mit de gliche Mitarbeiter. Jedä.
ich fängs 6. bewärbig hani kei gschribe, dr chef het mer aglüte und gfrogt obimi wot cho vorstelle.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja den hoffemer das es für oi so blibt.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:ich glaub t quote vo de mögi dütsche isch genau gliichhoch wie bi de möngi schwizer.
uuiiiii lueg au da, natürlich isch sie das. trotzdem muehsam wenn a jedem 3 gspröch en dütsche vor dir hocke häsch. nöd sehr agnehm. han d schnorre voll vo dene, ich wür sogar en usschaffigsinitiative underzeichne. euse dorfbuschauffeur isch neu au en dütsche, au d kubanerin vom kiosk wo immer so herzlich gsi isch und mich amigs mit mi amor begruesst haet, haends entlah und en dütschi igstellt. GUTEN TAG! was füren ablöscher am morge frueh.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Feb 2012 17:46, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:
NERV hat geschrieben:Ich schaffe sit 11 Jahr am gliche Ort, im gliche Büro, mit de gliche Mitarbeiter. Jedä.
ich fängs 6. bewärbig hani kei gschribe, dr chef het mer aglüte und gfrogt obimi wot cho vorstelle.
sind halt nöd alli jöbs so chli under de hand erhältlich, ab enere gwüsse position häsch zerst mal es psychogramm wott muesch afertige lah, den erst de 1. interviewtermin mit HR, den de 2. Termin mit de Linie und den evtl. nah en 3 termin mit eim vo de GL, evtl schiebets dir sogar na en assesmenttag ine. erst den wird entschiede. aber das verstönd da ine wohl die wenigste.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:
evo hat geschrieben:
sind halt nöd alli jöbs so chli under de hand erhältlich, ab enere gwüsse position häsch zerst mal es psychogramm wott muesch afertige lah, den erst de 1. interviewtermin mit HR, den de 2. Termin mit de Linie und den evtl. nah en 3 termin mit eim vo de GL, evtl schiebets dir sogar na en assesmenttag ine. erst den wird entschiede. aber das verstönd da ine wohl die wenigste.
ich verstands absolut nid. wot au nit sage dass ich irgendwie super bi wil ichs so eifach gha ha. eher e erlichterti feststellig. aber i bi halt au nit so aspruchsvoll
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

thaeye hat geschrieben:aber das verstönd da ine wohl die wenigste.
Ololol

Assesments. Das hani scho gmacht wo du nid mal gwüsst hesch was das isch. Und zwar nid bir direktmarketing kmu.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

find ich guet. verzell nah chli meh...
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Feb 2012 20:04, insgesamt 3-mal geändert.
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Assessments. 2 mau 2 s. Wichtig.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

die wenigste sind nöd die meiste
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

http://www.youtube.com/watch?v=Gzs-4kY4REc" onclick="window.open(this.href);return false;
I don't believe in orange
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

thaeye hat geschrieben:find ich guet. verzell nah chli meh...

Taj was sölli säge. They made me the man I am today.... höhöhö.

Assessments hani ig itz nid eso arschlochmässig gfunde wie oft drüber gredt wird. Guet, mini si au numme ei Tag lang gange. Mini Schwoscht (wo bimne grosse schwizer Rückversicherer schaffet) hett es 3 tägigs gah irgendwo i de Bärge. Das chönti mer no chli astrengend vorstelle. Bi mim erschte bi Accenture hetts relativ vil HSGler gah wo so Sache glaubs regelmässig üebe. Das hett meh chli gmerkt, aber wenn de das wo gforderet isch halt au chasch und de di chli guet chasch verchaufe isch keh Problem. Muesch eifach d Tatsach verdränge, dass eigetlich nid d Sach im Vordergrund steit sondern viel meh Du selber. Wenn de Di uf d Sach konzentriersch geits viel eifacher.
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Astroboy hat geschrieben:Assessments. 2 mau 2 s. Wichtig.
Ich verstahn nöd mal s'Wort an sich. :lol:
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Antworten