Hahnewasser filtere
Moderator: Avenger
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Macheter? So mit Britta und so?
Langetau het rächt herts Wasser drum spili mitem Gedanke mer e Filter z bsorge.
Oder alles nur Hippiekacke?
Langetau het rächt herts Wasser drum spili mitem Gedanke mer e Filter z bsorge.
Oder alles nur Hippiekacke?
Re: Hahnewasser filtere
ich laa gfilterets wasser i d'kafimaschine. so muesi vill weniger entkalke.
wenn die kacke dampft... ist es kalt
Dä einzig relvant Grund isch dä vor Futzprau. Ussert Du meinsch imne weichere Wasser würd sich de Tee allefalls chli besser löse oder so. Das sich effektiv so aber vernachlässigbar.
Grüenteetrinke isch im generelle Hippie/Hippsterkacke, da wär de Brittafilter (OLOLOLOL) numme no ds Tüpfli uffem I. Also go for it!
Vertrau mer, ich han 2 Semschter Chemie studiert. (OLOLOLOLOL)
da no de Wiki Proof:
Grüenteetrinke isch im generelle Hippie/Hippsterkacke, da wär de Brittafilter (OLOLOLOL) numme no ds Tüpfli uffem I. Also go for it!

Vertrau mer, ich han 2 Semschter Chemie studiert. (OLOLOLOLOL)
da no de Wiki Proof:
Wasserhärte
Allgemein wird weiches Wasser bevorzugt. Bei den geltenden hohen Wasserstandards kann heute in Toiiitschland fast überall Leitungswasser verwendet werden. Bei Beeinträchtigungen durch Kalk oder Chlor kommen mitunter Wasserfilter zum Einsatz. Auch handelsübliches abgepacktes Wasser wird verwendet. Mineralhaltiges Wasser führt zu einer rascheren Trübung und geschmacklichen Veränderung des Getränks. Der Verbrauch von Teeblättern steigt mit der Wasserhärte, wobei sich allerdings auch durch großzügigere Verwendung die geschmacklichen Einflüsse der gelösten Mineralien nicht kompensieren lassen. In Regionen mit sehr kalkreichem Wasser bildet sich auf dem Tee ein Film und der Geschmack wird mitunter als minderwertig empfunden. Dies gilt vor allem für weniger gerbsäurehaltige Teesorten wie Darjeeling, während zum Beispiel Assam oder Ceylon viel weniger empfindlich auf hartes Wasser reagieren.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
es schmöckt au saugruusig. das alleige isch scho en grund zum entkalke. dass dini pfanne, kafimschine, wasserkocher alli 4 wuche chasch müehsam entkalke und alles uusgeht wie wenns vom kongo chunnt isch eifach no s'tüpfli uf em i.
huere geil wär so en osmosefilter. en fren hät eine, s^wasser isch huere krass zum trinke. so siidig, chasch grad en liter abelere
huere geil wär so en osmosefilter. en fren hät eine, s^wasser isch huere krass zum trinke. so siidig, chasch grad en liter abelere
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Der emP isch am umetrolle und weiss nid dass Grüentee super isch. Was haltisch so vo de Vitamintablette, d.h. vo dene 20in1-Vitaminbrauseimwasseruflöseirgendwas?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
lol ungfilterets hahnewasser trinke.
schtirbsch imfall grad.

schtirbsch imfall grad.
I speeled my drink!
Wänns aargauer Hahnewasser bitz stahlahsch, fahts s Iise anschiinand ah flocke. (Hät e Kollegin verzellt)
sSchgeil, Aargau hät dämfall rächt isehaltigs Wasser, glaubs nöd ungsund, bsunders für Fraue nach dä Periode.
sSchgeil, Aargau hät dämfall rächt isehaltigs Wasser, glaubs nöd ungsund, bsunders für Fraue nach dä Periode.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
nützt im fall nüt wenn anere schruube suggelisch.Vyse hat geschrieben:Wänns aargauer Hahnewasser bitz stahlahsch, fahts s Iise anschiinand ah flocke. (Hät e Kollegin verzellt)
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
zwirrlibatz hat geschrieben:lol ungfilterets hahnewasser trinke.![]()
![]()
schtirbsch imfall grad.
hani au scho ghört. Also emmel ir Schwiz. Das isch mängem zum Verhängnis worde.
Vor allem z.B. bi üs wos direkt usem Berg chund.... git Lüt diä sufed das Züg literwiis, ohni Rücksicht uf Verluscht, diä chrankä Arschlöcher.
Ich filterä allerdings au nid sälber, trink nur no bottled water, entweder vo nestle, oder vo Japan importiert.
Ich filterä allerdings au nid sälber, trink nur no bottled water, entweder vo nestle, oder vo Japan importiert.
Acid hat geschrieben:Vor allem z.B. bi üs wos direkt usem Berg chund.... git Lüt diä sufed das Züg literwiis, ohni Rücksicht uf Verluscht, diä chrankä Arschlöcher.
Das vo Japan isch ds beschte. Einzig Neuseeland hett no verglichbars. Am beschte ir 3dl PET Fläsche.
i trinke amigs pfützewasser us zimbabwe, uhuere fein
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Aso du würsch säge du findsch immene blindtescht use, welles crystal, japse wasser und neuseeland wasser isch?emP hat geschrieben:Acid hat geschrieben:Vor allem z.B. bi üs wos direkt usem Berg chund.... git Lüt diä sufed das Züg literwiis, ohni Rücksicht uf Verluscht, diä chrankä Arschlöcher.
Das vo Japan isch ds beschte. Einzig Neuseeland hett no verglichbars. Am beschte ir 3dl PET Fläsche.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
evo hat geschrieben:i trinke amigs pfützewasser us zimbabwe, uhuere fein

LIVING ON THE EDGE!
ich schwör uf die:
http://fsu.ch/shop/wasserfilter.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zengarten, scho de name überzügt.
I speeled my drink!
h4xX0r hat geschrieben:Aso du würsch säge du findsch immene blindtescht use, welles crystal, japse wasser und neuseeland wasser isch?emP hat geschrieben:Acid hat geschrieben:Vor allem z.B. bi üs wos direkt usem Berg chund.... git Lüt diä sufed das Züg literwiis, ohni Rücksicht uf Verluscht, diä chrankä Arschlöcher.
Logisch. Wasser treit information ins sich! Hauptsach es isch belebt.
http://www.grander.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
wasser chasch au diheime belebe. aber isch guet, dass du de tescht chönntsch mache, nimmsch denn mal chli vo dene wasser mit an nächschte event. wo gasch nächscht mal ane?
h4xX0r hat geschrieben:wasser chasch au diheime belebe.
ja logisch mittem Granderstab. Chli rüehre und d Information überteit sich. Alles bekannt.
Dir würdi zuetraue dass du dra glaubsch.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
http://www.masaru-emoto.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
also voll im ernst hahnewasser filtere? ich bin glaubs scho tot.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
in züri musch denk nöd filterethaeye hat geschrieben:also voll im ernst hahnewasser filtere? ich bin glaubs scho tot.
ich bin ufem land! gahts da härter ab?
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
bi eus isch d'wasserhärti off the scale lol
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Fislisbach Wasserhärte
Wasserhärte: 26 - 35 ° fH
ROFL 35!
Wasserhärte: 26 - 35 ° fH
ROFL 35!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
holy shit
Chemische Qualität
Das Züriwasser ist aufgrund seiner Zusammensetzung (grosser Anteil Seewasser) eher weich. Die Wasserhärte beträgt zwischen 14 bis 19 französische Härtegrade. Der Nitratgehalt ist beim Zürcher Wasser im unbedenklichen Bereich. Es werden Werte von 2,6 bis 6,3 Miligramm pro Liter gemessen. In der Schweiz gilt ein Toleranzwert von 40 mg Nitrat pro Liter Trinkwasser.
40! HAHAHA
6.3 isch scho e frächheit. en guete!
Chemische Qualität
Das Züriwasser ist aufgrund seiner Zusammensetzung (grosser Anteil Seewasser) eher weich. Die Wasserhärte beträgt zwischen 14 bis 19 französische Härtegrade. Der Nitratgehalt ist beim Zürcher Wasser im unbedenklichen Bereich. Es werden Werte von 2,6 bis 6,3 Miligramm pro Liter gemessen. In der Schweiz gilt ein Toleranzwert von 40 mg Nitrat pro Liter Trinkwasser.
40! HAHAHA
6.3 isch scho e frächheit. en guete!
abr was passiert wemme härts wasser trinkt? de schisser? denn weiss ich was abgaht.