1 Monat USA - wie wohne?
Moderator: Avenger
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
vorallem etz, wo de doller im tüfschte chäller uni isch. ich glaube de mousch het eifach gar kei gnaui ahnig was es würkli wird choschte. aber lieber chli meh iiplane als zwenig.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Re: 1 Monat USA - wie wohne?
Tatsujin hat geschrieben:chäller
scho lang nüm da gsi merki grad.

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Gang uf Huntington Beach.
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Genau so isches. I han es Budget und das isch guet so. Ds vil Geld chame logischerwiis nie ha, abr i lebe eigetlech sehr guet und trozdem "bescheide", und daher liebes ab und zue für es paar Wuche mini Gwohnheite mau ds ändere, und i denke ide USA wär ds ebe richtig geil.Tatsujin hat geschrieben:vorallem etz, wo de doller im tüfschte chäller uni isch. ich glaube de mousch het eifach gar kei gnaui ahnig was es würkli wird choschte. aber lieber chli meh iiplane als zwenig.
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Jetzt aber ernschthaft. warum nöd Huntington Beach. Dete isch heili welt und genau so, wiä mer sich Californiä vorstellt.
2 wuche SD und 1 wuche chil reise. 2 täg HB, 2 täg VB, 3 täg la joya.
2 wuche SD und 1 wuche chil reise. 2 täg HB, 2 täg VB, 3 täg la joya.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
isch frisch.mousch hat geschrieben:Genau so isches. I han es Budget und das isch guet so. Ds vil Geld chame logischerwiis nie ha, abr i lebe eigetlech sehr guet und trozdem "bescheide", und daher liebes ab und zue für es paar Wuche mini Gwohnheite mau ds ändere, und i denke ide USA wär ds ebe richtig geil.Tatsujin hat geschrieben:vorallem etz, wo de doller im tüfschte chäller uni isch. ich glaube de mousch het eifach gar kei gnaui ahnig was es würkli wird choschte. aber lieber chli meh iiplane als zwenig.
chasch mir na gschnell din beschti exercise für dini traps duregeh? messi

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
tatsu, zeig mal es pix vo dir. jetzt bisch ja au scho sicher es jahr am trainiere. 

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
isch na z früehegeosnow hat geschrieben:tatsu, zeig mal es pix vo dir. jetzt bisch ja au scho sicher es jahr am trainiere.

han ds erschte jahr au nur einisch ir wuche trainiert und leider au nöd grad wie en mentzer. erscht ab dem jahr teuni etz 2x ir wuche, wenns d ziit zuehlt (je 1.5 bis 2h).
han au einiges neus dezueglernt i dere ziit aber na lang nöd uusglernt. z.b. fahni erscht etz ah mit eme ernärigsplan zum de stoffwächsel wieder chli aadskruble, schebe scho schier ds A & O am ganze gspässli..lol.
zudem bini halt au scho chli alt. dumm. aber das isch ja grad mini motivation überhaupt was z mache.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ja geil, denn bisch aber uf em guete weg.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich schätze, 6k göhnd für s'ässe druf?mousch hat geschrieben:Blibde ca. 8k übrig für ässe, Auto miete und läbe wie en Gott.

san diego hett die gliich vorher zitiert fründin, wo über venice beach glacht hett, au als viel besseri alternative vorgschlage. falls wayne. ich sälber weiss nöd, bin nume churz z'los angeles und z'san francisco gsi.
falls no öppis wirrs gseh willsch wo's susch nöd grad viel gitt uf dä wält: de salton sea.
http://de.wikipedia.org/wiki/Saltonsee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.ch/search?q=salton+se ... 83&bih=894" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
lueges mol a...geosnow hat geschrieben:Gang uf Huntington Beach.

@Tatsel: Ig trainiere mini Traps nid isoliert, hani no nie und wirdi wohl au nie, die Wachse nämmlech vo allei, jedefalls die obere...-.-

Lueg mol d Stiffed Leg Deadlifts i mim Chanel a, die gö mir fasch am meischte ufd Traps!!
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ds undere bild isch hert, lol 
ich luegs mal ah

ich luegs mal ah

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
au grad wieder usgfüllt de QuarkemP hat geschrieben:mousch hat geschrieben:Was iz no mini Frog wär, wie gsets allgemein us mit so typische Sache wome gern mol vergisst bi 1. mau? Details? Visum und so gspäss bruchi ja wohl chum für 1 Monat, oder?
ehem
https://esta.cbp.dhs.gov/esta/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 1 Monat USA - wie wohne?
tönt chli so wie wenn ich übere mmorpg rede tuemousch hat geschrieben:
Lueg mol d Stiffed Leg Deadlifts i mim Chanel a, die gö mir fasch am meischte ufd Traps!!

- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
:bitchpls:evo hat geschrieben:tönt chli so wie wenn ich übere mmorpg rede tuemousch hat geschrieben:
Hmm, irgendwie findi uf FeWo nid so ds passende in San Diego. Was spricht degäge eifach abedsflüge, und spontan probiere was ds finde? Gid doch sicher gueti Agenture dört wo so Wohnige abiete? Oder denked dr es chönnt schwer wärde was ds finde im Summer?
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
http://www.vacationrentals.com/vacation ... ornia.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
So, nächste Woche in SF.
War da nicht auch irgendwo die große Spielhalle "Penny Arcade" mit Prä-Videogames, Flippertischen etc.?

War da nicht auch irgendwo die große Spielhalle "Penny Arcade" mit Prä-Videogames, Flippertischen etc.?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
bide fishermans warf söttis no e arcade ha mit retrochäschte. und sus no is asian center go luege. dete häts mal es paar game läde gah.
http://www.southtownarcade.com/lineup" onclick="window.open(this.href);return false;
geil diä isch neu.
Super Street Fighter IV: Arcade Edition Ver.2012 (Head-to-Head) (Console/PS3) (.25 cents gives you three minutes; read our blog post about our Marvel setup for more info; the game is setup the same way!)
BlazBlue: Continuum Shift EXTEND (Head-to-Head; Arcade Version) (.50 cents)
The King of Fighters XIII (Console/PS3) (.25 cents gives you three minutes; read our blog post about our Marvel setup for more info; the game is setup the same way!)
Street Fighter III: Third Strike
Ultimate Marvel vs Capcom 3 (Console/PS3) (.25 gives you two minutes; read our blog post on the original Marvel setup for more information)
Rage of the Dragons
Metal Slug
Magical Drop 3
Windjammers
Tetris The Grand Master 3: Terror Instinct
Capcom vs SNK 2: Millionaire Fighting 2001
Super Street Fighter II X: Grand Master Challenge (aka Super Street Fighter II Turbo)
Border Down
Puyo Puyo 2
Marvel vs Capcom 2: New Age of Heroes (Head-to-Head) (.50 cents)
http://www.southtownarcade.com/lineup" onclick="window.open(this.href);return false;
geil diä isch neu.
Super Street Fighter IV: Arcade Edition Ver.2012 (Head-to-Head) (Console/PS3) (.25 cents gives you three minutes; read our blog post about our Marvel setup for more info; the game is setup the same way!)
BlazBlue: Continuum Shift EXTEND (Head-to-Head; Arcade Version) (.50 cents)
The King of Fighters XIII (Console/PS3) (.25 cents gives you three minutes; read our blog post about our Marvel setup for more info; the game is setup the same way!)
Street Fighter III: Third Strike
Ultimate Marvel vs Capcom 3 (Console/PS3) (.25 gives you two minutes; read our blog post on the original Marvel setup for more information)
Rage of the Dragons
Metal Slug
Magical Drop 3
Windjammers
Tetris The Grand Master 3: Terror Instinct
Capcom vs SNK 2: Millionaire Fighting 2001
Super Street Fighter II X: Grand Master Challenge (aka Super Street Fighter II Turbo)
Border Down
Puyo Puyo 2
Marvel vs Capcom 2: New Age of Heroes (Head-to-Head) (.50 cents)
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
sorry.
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
No e Frog zude Flüg. I han chli gluegt, alles so um die 1100-1300.- . Es paar woni gfrogt han meined es sig huere vil. American Airlines z.B. isch chli türer, aber irgendwie findi iz d Siite dört allgemein am beschte ufbaut. Was meined ihr? Kennet ihr no e gueti Gsellschafft? Oder hendr Erfahrige gmacht mit Billigfluglinie? United z.B. isch 200.- günschtiger als AA aber d Site isch en riise chotz...
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
zahl liebr chli meh, defür hesch en guete flug. bi 13000 budget, fallt das ja nöd grad gross ids gwicht.

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
bi 13000 wohl scho 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
nimm doch eifach en swiss flug. Ide summer ferie choschtet en flug uf californiä immer viel, ussert du wotsch anstatt 12stund, 25 stund unterwegs sii. guet isch, denn machsch grad no e miles and more credit charte.mousch hat geschrieben:No e Frog zude Flüg. I han chli gluegt, alles so um die 1100-1300.- . Es paar woni gfrogt han meined es sig huere vil. American Airlines z.B. isch chli türer, aber irgendwie findi iz d Siite dört allgemein am beschte ufbaut. Was meined ihr? Kennet ihr no e gueti Gsellschafft? Oder hendr Erfahrige gmacht mit Billigfluglinie? United z.B. isch 200.- günschtiger als AA aber d Site isch en riise chotz...
https://www.miles-and-more-cards.ch/d/k ... Y91197IH4X" onclick="window.open(this.href);return false;
isch 60chf jahresgebühr und 15000meile dezue. für de swiss flug uf LA oder au San Diego gits grad nomal sicher 10000 meile. Und scho häsch en gratis europa flug. guet, dete muesch no taxen dezue zahle.