League of Legends (PC)
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: League of Legends
ja abr ebe, teemo chasch chli als spass spiele, in rankeds eher nöd gern gseh uusert ebe solo top geg en bruiser.
spass + immer gwünne = win
was isch spilerisch/taktisch unterschid zwüsche top und bot?
was isch spilerisch/taktisch unterschid zwüsche top und bot?
top isch ebe meistens en bruiser geg en andere bruiser oder ap tank. also 1vs1
bot isch 1ad und 1sup, also 2vs2.
d.h solo top oder au mid chunt sehr vill farm über und isch sehr mächtig, döt muesch farmintensivi chars spiele wie nasus etc. die chars entfaltet ihres potential erst nachem midgame mit demenstprechende farm und equip.
ad bot farmt halt au wird aber nah vom suport understützt. support sött nie lasthitte.
bot isch 1ad und 1sup, also 2vs2.
d.h solo top oder au mid chunt sehr vill farm über und isch sehr mächtig, döt muesch farmintensivi chars spiele wie nasus etc. die chars entfaltet ihres potential erst nachem midgame mit demenstprechende farm und equip.
ad bot farmt halt au wird aber nah vom suport understützt. support sött nie lasthitte.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Feb 2012 10:17, insgesamt 1-mal geändert.
ja aber gits denn irgend en unterschid zwüsche top und bot? oder het sich das eifach als standard ihpändlet und me könnt rein theoretisch au umgekhert mache, sprich bruiser unte und carry+supporter obe?
klar chasch das, aber s momentane meta isch halt das won ich beschriebe han, isch vo de pros so ustüftlet und haet sich bewährt. chan aber sicherlich ändere, es bestaht jetzt zwar scho es wiili.
gits denn do uft anderi variante? so quasi dass mer sich die standard spilwiis zu nutze macht. ebbe so wied seisch dass mer en champ nimmt wo bsunders stark isch gegne bruiser. oder 2 obe gaht und unte eine wo sich au guet 2vs1 ka halte. so mind games halt.
oder het sichs zu stark bewährt mit em standard system und em standard champ setup? late game isches sicher sehr wichtig das mer e guet usbalancierti gruppe het vo de rolle
oder het sichs zu stark bewährt mit em standard system und em standard champ setup? late game isches sicher sehr wichtig das mer e guet usbalancierti gruppe het vo de rolle
git halt verschiedeni taktike. entweder machsch s game mit early heroes schnell fertig (agressiv spiele am afang) oder luegsch halt das d champs nimmsch wo erst im late super sind (sich meh ufs farme beschränke, den kills), defür den sehr. git au aoe teams, etc. teams mit starchem poke etc, teams mit vill cc.
aber bewährt haet sich scho 2 bruiser (junglr, solotop), 1 AP und 1sup und 1 AD.
aber bewährt haet sich scho 2 bruiser (junglr, solotop), 1 AP und 1sup und 1 AD.
s het mer aber scho rächt dr finger inegno. verreeckt guets spiel
es isch öpis vom beste. und riot git sich würkli mueh ufd community z lose. obwohl die wohl die schlimmst aller ziite isch.
s champ picking isch eh en wüsseschaft für sich im ranked. heheeheh.
werum spilt das nit jede do im forum? alli chli weich?
ah nei ich weis warum. isch halt nit so "zrugglehne und gnüüse" do mues mer sich no chli ineknühe und sich mitem game usenandsetze. isch wohl zviel
ja isch nix für de schnell spass. isch härti chnochearbet aber defür tüüfs gameplay heheheeh
was für site benutzisch du so zum an infos ko?
i bi bis jez meistens uf mobafire go luege
i bi bis jez meistens uf mobafire go luege
mobafire isch ok. oder halt solomid.net oder halt offizieli sache oder halt http://www.guardsmanbob.com" onclick="window.open(this.href);return false;
genau das gani gsuechtthaeye hat geschrieben: oder halt

ich mach hüt abig eis zwei.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
lulz ghöre z'erste mal vo dem spiel. sött mal dri luege.
de nautilus isch en volldepp. ich wott en neui supporter. mach mal riot.
de plank isch super, aber au scho recht gnerft worde. solo top super. oder support gangplank
de ziigs isch au mega und d ari au immer nah sehr starch. werdet wohl aber gnerft nächst wuche oder scho gester passiert.
de ziigs isch au mega und d ari au immer nah sehr starch. werdet wohl aber gnerft nächst wuche oder scho gester passiert.
soviel ich mitbeko ha sin geshcter nur sona und vlad gnerft worde. dafür häns dr shen komplett überarbeitet.
ahri isch heftig. ein vo unserem "team" spilt die. wenn none andere guete burster hesch, zb. leblanc kasc hfast alles innert sekunde pulverisiere
ahri isch heftig. ein vo unserem "team" spilt die. wenn none andere guete burster hesch, zb. leblanc kasc hfast alles innert sekunde pulverisiere

fugg wieso mini sona! guet hauptsach soraka blibt glich.
ja shen haet es rework muesse überchoh, häsch fast nirgends meh gseh.
mini LUX spielt au fast niemert, sie isch so geil mitem lazer, da han ich scho kills gholt, unglaublich. sie haet halt nur skillshots, eher en sehr schwierige charakter, aber ich find sie mega.
ja shen haet es rework muesse überchoh, häsch fast nirgends meh gseh.
mini LUX spielt au fast niemert, sie isch so geil mitem lazer, da han ich scho kills gholt, unglaublich. sie haet halt nur skillshots, eher en sehr schwierige charakter, aber ich find sie mega.
lux hani mer au mol agluegt, gfallt mer au sehr guet!
ha si aber scho einigi mol atroffe.
no gar nie gseh hani: Orianna, Singed, Skarner und Viktor. hängt sicher au drmit zämme wer grad in dr gratisuswahl isch. und mit lvl 15 hesch halt no viel spiler wo nit sone rise uswahl an champs hen.
ha si aber scho einigi mol atroffe.
no gar nie gseh hani: Orianna, Singed, Skarner und Viktor. hängt sicher au drmit zämme wer grad in dr gratisuswahl isch. und mit lvl 15 hesch halt no viel spiler wo nit sone rise uswahl an champs hen.