Fable III

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
60
Trading points minus
0
Re: Fable III

Beitrag von Scarface »

hüt becho :wixer: leider chumi nid zum spile hüt obe :(
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Titankyojin
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Titankyojin »

Bild

Der Pad ist der Hammer. Das hier sind die 2 besten Pads der Welt. Reut mich fast den abzunutzen, ich sollte ein zweiter kaufen... falls ich denn noch irgendwo kriege. Alcom ist bereits out of stock.
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
60
Trading points minus
0

Beitrag von Scarface »

Churz es stüngli chönne spile. Macht e solide u ungerhautsame iidruck. S intro isch super :lol:
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Beitrag von Asskicker »

Es isch es super game!

Nur wasi chli vermisst han isch d charakter entwicklig us em 2. Die händs chli entschärft. Du chasch ersch gäge schluss RICHTIGI guet/bösi entscheidige träffe wo au würklich was usmached.
Und was mi no gstört hät:

SPOILER!!

Nach dem mer König wird hät mer ja 365 Täg bis de Crawler Bowerstone agriift.Jedes mal wännt sone lischte mit Königliche Duties abgarbeitet häsch, springts i de täg um ca. 100-120 vorwärts.
I dere ziit muesch so verspräche ilööse wod dine verbündete gmacht häsch. Und du muesch als übergordnets ziil 6.5 millione gold sammle demit dis königriich chasch verteidige. Pro gold verreckt 1 iwohner. Ich han ALLI hüüser/gschäfter bi Tag 120 kauft gha und dänkt ich ha dä no chli ziit spatzig bevors los gaht am Tag 1 - sense. Wili no sones dumms verspräche iglöst gha han bini im minus gsi und mini ganzi bevölkerig isch verreckt :lol: und jedes mal wänns ladt savets au grad no also bini gad garscht gsi und ha nüme chönne zrugg. Chasch au kei eigeni saves alegge :\

Aber alles in allem häts mer sehr guet gfalle. Au rächt brutal isches worde findi! im Nahkampf machsch immer wieder mal so finishers wo zwar kei chöpf/gliedmasse flüged, aber du trotzdem rächt krass zuelangsch (ufe chopf gumpe und mit eme hüftschwung s gnick bräche usw) :lol:

8.5/10 gibi dem game!
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Titankyojin hat geschrieben:Bild

Der Pad ist der Hammer. Das hier sind die 2 besten Pads der Welt. Reut mich fast den abzunutzen, ich sollte ein zweiter kaufen... falls ich denn noch irgendwo kriege. Alcom ist bereits out of stock.
Ich han also no Fable 3 Controller - chaschen für 63.00 ha (Versand au scho debii)

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

LULZ
Düütschi Sprachuusgab = Chopfschuss
Sobald die Englisch dusse isch fangi neu ah :idea:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

mkay, ich bin dran, es jährli später - aber, wieso het keine erwähnt, dass das spiel voll isch mit so blurry scheiss? bi jedem zweite kameraschwenker verschwümmts für es paar frames, was isch los :?:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

It's this weird after-image kind of motion blurring that you're probably referring to, it was the same in Fable 2. Lionhead probably put it in to make the game look smoother, but it's almost headache-inducing. There is no option to turn it off, but you'll get used to it after a while.
aha :fear:
grässlich. motion blur on a whole new level lol.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

tümmscht wo gitts. bim nahlade im neue goldeneye au jedesmal. d'pischtole wird scharf und alles jensiits vomne halbe meter verblörrt drfür. s'macht mich schtigelisinnig aber klar, de bond muess au immer genau luege dass er d'chugle am richtige ort inetuet.
I speeled my drink!
Antworten