Forumsterbe ufgrund vo Facebook & Co.?
Moderator: Avenger
Re: Forumsterbe ufgrund vo Facebook & Co.?
:hm: Twitter
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
derinderinderinderin hat geschrieben:Derfür chasch so schwertrigi Wortkreatione erfinde wie Peyer in the Ass.ritschi hat geschrieben:chasch denn aber nid so eifach öppis wie failenger drus ableiteemP hat geschrieben: list sich realtiv glich

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
holy moly.
ich glaub eifach d'lüt werded immer tümmer... egal wo.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

NERV hat geschrieben:Twitter und süsch nüd! Schnellst und bescht weg für News etc.
twitter und news lol, twitter wird vo de meiste völlig falsch igsetzt. die würdet sich besser uf soziale netzwerk ustobe.
Erklärs üs, wie wird Twitter am beschte igsetzt?
Das wär mal e intressante Post.
gib 5 frank, grossi thema mehrwert, dialogmarketing und diskussione, kei befindlichkeite. abr vorallem fraue findet twitter huere cool wens grad chönd prisgeh wenns ihri täg haend und den nah chli mit instagram phöteli usschmücke.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
breakling news!Shadow hat geschrieben:holy moly.
shubidu
- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Weisch denn du das nöd? Postisch de aktuelle Status. "bi grad am schisse", "bin im Stau" etc.emP hat geschrieben:Erklärs üs, wie wird Twitter am beschte igsetzt?
Hey mann bisch i de Cloud?
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Status isch eher facebook.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
twitter interessiert doch kei sau
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Twitter... 3 Mönet bini derbii und checks langsam. Huere geili Sach isches. wenn mr 99%vom Schwachsinn det gar nüd erscht abonniert...wobii das eigentlich au fürs gsammte net gilt
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ich benutze garnix - http://www.youtube.com/watch?v=DkK1EMl7D5k" onclick="window.open(this.href);return false; 

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Facebook: han ich nöd, d'frau macht amigs und dän lueg ich ächli föteli a, nach 1er minute isches mir verleidet und die blöde kommentär gönd mer eh uf dä sack.
Twitter: vo däm han ich scho ghört, han's aber no nie gseh, no weiss ich was seht sie.
Forum: Ich les viel und bin scho mängisch froh gsi um tipps (vor allem au im thegforum). Drum hoff ich scho dass d'forene nie werdet us schtärbe.
Ich schrieb halt ned so viel, däför les ich um so meh
Ich finds au super dases ide dütsch-schwyz sones grossers forum git. Ich suech/wot uf bei schtelle, öpis i dem styl (also ir wälsch-schwyz) aber bis jetzt ohni erfolg...
Twitter: vo däm han ich scho ghört, han's aber no nie gseh, no weiss ich was seht sie.
Forum: Ich les viel und bin scho mängisch froh gsi um tipps (vor allem au im thegforum). Drum hoff ich scho dass d'forene nie werdet us schtärbe.
Ich schrieb halt ned so viel, däför les ich um so meh

Ich finds au super dases ide dütsch-schwyz sones grossers forum git. Ich suech/wot uf bei schtelle, öpis i dem styl (also ir wälsch-schwyz) aber bis jetzt ohni erfolg...
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ლ(ಠ益ಠლ)

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
SinGinSmith hat geschrieben:Weisch denn du das nöd? Postisch de aktuelle Status. "bi grad am schisse", "bin im Stau" etc.emP hat geschrieben:Erklärs üs, wie wird Twitter am beschte igsetzt?
oh ah ja so? denn isch ja alles klar. ROLF.
so langsam hani s'gfühl, dass ich z'alt werde für die wält.
facebook, twitter, smartphone, whatsapp, dismami, etc... vo däne dinger lisi nur ide news. kei ahnig für was son overkill a kommunikation guet sii sött.
im gschäft isch dä office communicator nur dänn igschalte, wänn ich en conf call han oder wänni öpper fröge wott, ob er mit mir in kaffi wott.
facebook, twitter, smartphone, whatsapp, dismami, etc... vo däne dinger lisi nur ide news. kei ahnig für was son overkill a kommunikation guet sii sött.
im gschäft isch dä office communicator nur dänn igschalte, wänn ich en conf call han oder wänni öpper fröge wott, ob er mit mir in kaffi wott.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich gib dir en tipp: schalt whats app ii, Konsequänz: schriibsch kei sms/mms meh und sparsch viel Gäld.feeshlee hat geschrieben:so langsam hani s'gfühl, dass ich z'alt werde für die wält.
ich han gar keis grät, wonich das druff installiere chönt 

dis mami uf allne viere.
Vo Twitter rede glaubs die meischte numme. Isch halt so buzzword no glatt tönt. Facebooker-Twitter-Youtube isch zur feschte hippness Floskel worde.
#emp_is_clever
#emp_is_clever
scho so. vorallem wenn denksch, dass bi eus 1 mms 1Sfr chostetzeromeier hat geschrieben:ich gib dir en tipp: schalt whats app ii, Konsequänz: schriibsch kei sms/mms meh und sparsch viel Gäld.

via whatsapp chasch soviel sende wie wetsch...
- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Office Communicator du meinsh Lync? Isch super, isch sit 1 Monat bi eus im Gschäft installiert. Mit Kolleginne chattefeeshlee hat geschrieben: im gschäft isch dä office communicator nur dänn igschalte, wänn ich en conf call han oder wänni öpper fröge wott, ob er mit mir in kaffi wott.

Hey mann bisch i de Cloud?
Mit Email umgah: http://www.spiegel.de/netzwelt/web/0,15 ... 79,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;
rolf:
rolf:
Alles sehr lesenswert und l0lig!Weil ich selbst unter chronischem Mail-Versagen leide, eine vermutlich erblich bedingte Störung (schon meine Großmutter kam mit E-Mails kaum zurecht), entwickelte ich aus Notwehr das "Hermetische Schreiben"
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
was isch de gwinn wemä det debi isch?Uriel hat geschrieben:Twitter... 3 Mönet bini derbii und checks langsam. Huere geili Sach isches. wenn mr 99%vom Schwachsinn det gar nüd erscht abonniert...wobii das eigentlich au fürs gsammte net gilt
kenns glaubs o zwenig

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Für alles, was mit Twitter chasch mache, gits e Alternative, aber für mich isches praktisch, wenni alles e chli a eim Ort han:
1. Twitter isch für mich we en Alarmtimer im Internet, wo jedes mal losgaht, wenn öppis interessants uf siitene passiert, wo ich nüd sehr oft bsueche. (chönnt mr allerdings au mit RSS mache)
2. Für die komische Musigprojekt, woni will ufem laufende bliibe, wenns neui Musig usehaued oder uf Tournee sind (chönnt mr au mit de vo mir verhasste «newsletter» mache. dr einzig, woni jee gläse han, isch der vom Agestuffer gsi)
3. für irgendwelchi Projekt, wo nur sporadisch Infos usegänd (rasberrypi, indie game entwickler etc.) oder bi Sicherheitsblogs chunsch tweets über, wenns e neui Schwachstell für dini Software gfunde hend. (Ich ränn denn natürlich grad hei und zie SOFORT ds Ethernetkabel us mine Computer)
Dr Vorteil isch oft, das oft zimli schnell e antwort überchunnsch, wenn e Frag hesch. Dr zweiti Vorteil sind d «retweets,» also wenn öpper, wo du abonniert hesch, e Nachricht vonere drittperson dir wiiterleitet. So chunnt mr z.T. a rächt interessanti news hane.
We gseid. du chönntisch vieles, was twitter chan, au mit google alerts, rss, newsletter etc. mache. Ich find twitter allerdings einiges praktischer.
Und bi mim nächschte Projekt bi mim Linux Server, will ich, dass der Siech statusänderige («Backup fertig», «Ordner kopiert» etc.) per twitter versändet. Cablecom blockt leider mini emails, woni für das jewiils versändet han.
Ah ja: zwei Highlights vo hüt: Pflanze und Insekte
1. Twitter isch für mich we en Alarmtimer im Internet, wo jedes mal losgaht, wenn öppis interessants uf siitene passiert, wo ich nüd sehr oft bsueche. (chönnt mr allerdings au mit RSS mache)
2. Für die komische Musigprojekt, woni will ufem laufende bliibe, wenns neui Musig usehaued oder uf Tournee sind (chönnt mr au mit de vo mir verhasste «newsletter» mache. dr einzig, woni jee gläse han, isch der vom Agestuffer gsi)
3. für irgendwelchi Projekt, wo nur sporadisch Infos usegänd (rasberrypi, indie game entwickler etc.) oder bi Sicherheitsblogs chunsch tweets über, wenns e neui Schwachstell für dini Software gfunde hend. (Ich ränn denn natürlich grad hei und zie SOFORT ds Ethernetkabel us mine Computer)
Dr Vorteil isch oft, das oft zimli schnell e antwort überchunnsch, wenn e Frag hesch. Dr zweiti Vorteil sind d «retweets,» also wenn öpper, wo du abonniert hesch, e Nachricht vonere drittperson dir wiiterleitet. So chunnt mr z.T. a rächt interessanti news hane.
We gseid. du chönntisch vieles, was twitter chan, au mit google alerts, rss, newsletter etc. mache. Ich find twitter allerdings einiges praktischer.
Und bi mim nächschte Projekt bi mim Linux Server, will ich, dass der Siech statusänderige («Backup fertig», «Ordner kopiert» etc.) per twitter versändet. Cablecom blockt leider mini emails, woni für das jewiils versändet han.
Ah ja: zwei Highlights vo hüt: Pflanze und Insekte
In my dream, I am the president.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Weli Software/Apps bruchsch für e Twitter? Isch immer interessant ds wüsse wie anderi der Überblick bhalte i dem Wust vo Mentions, @, #, RT, Trends und 140 Zeiche. 

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.