Oscen 2012
Re: Oscen 2012
ne find ihn super.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
De Iron Lady macht mich rächt hässig.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
gseh? d'meryl hett gseit sie heb chuum ahnig gha vo ihre vorher und im füum händs wele so chli die mänschlich komponänte mitbetone. tönt scho nöd grad esoooo vielversprächend. 

I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Nö, gange dä sicher nöd go luege. Das hani gläse: http://thequietus.com/articles/07721-ma ... -lady-film" onclick="window.open(this.href);return false;zwirrlibatz hat geschrieben:gseh?
Und chürzlich au no das: http://www.tagesanzeiger.ch/kultur/kino ... y/11755800" onclick="window.open(this.href);return false;
Das isch das, was mich hässig macht. Statt dass me sich ufrichtig mit de Thematik usenandsetzt wird d'Thatcher i eme vermeintlich "unpolitische" Film mit so sentimental-kitschiger Hippiekacke reingwäsche, d'Streep gwünnt defür dänn au no de Oscar und bim David Cameron äne riibed sie sich wahrschinlich scho d'Händ.d'meryl hett gseit sie heb chuum ahnig gha vo ihre vorher und im füum händs wele so chli die mänschlich komponänte mitbetone. tönt scho nöd grad esoooo vielversprächend.
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 01 Mär 2012 11:15, insgesamt 1-mal geändert.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
autsch 

und isch de Warhorse tatsächli das bekloppt unsägliche machwerk wie's im trailer usgseht oder sölls en versuech vonere parabel sii? drbii hämer mal so en pfiil i herz und hirn wie Cold Mountain gha.Er ist eine Art Polit-Musical. Den Filmemachern fallen keine Geschichten ein.
Woran liegt das?
Ich glaube, das ist das Ergebnis von acht Jahren George W. Bush. Von einer sedierten Presse, eine Hyperbetonung auf Sentimentalität, Gefühle und individuelle Betroffenheit. Auf linker wie rechter Seite. Die Filme entstammen einer Kultur, in der man bestimmte Dinge nicht mehr sagen darf aus Gründen der Political Correctness. So kommt die Sprache abhanden.
I speeled my drink!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Warhorse isch no vil schlimmer als mes us irgendwelche Trailers hätt chönne vermuete.zwirrlibatz hat geschrieben: und isch de Warhorse tatsächli das bekloppt unsägliche machwerk wie's im trailer usgseht oder sölls en versuech vonere parabel sii? drbii hämer mal so en pfiil i herz und hirn wie Cold Mountain gha.
@ Animationskategorie: Dass Cars 2 nid nominiert isch völlig ok - der besser Film als die hie nominierte wärs aber trotzdäm gsi.
Und nei, dass der iranisch Film gwunne het isch alles andere als en Überraschig gsi.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ocens sind langwiilig. Breakling news!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
quatsch. ich luegs gern. wahrschiinli will mir egal isch wer gwünnt. ich tuen mit de künschtlerInne empathisiere. bi döune dankesrede chöme mir amigs schier au träne.Supersonic hat geschrieben:Ocens sind langwiilig.
I speeled my drink!
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Oscens sind langwiilig.zwirrlibatz hat geschrieben:quatsch. ich luegs gern. wahrschiinli will mir egal isch wer gwünnt. ich tuen mit de künschtlerInne empathisiere. bi döune dankesrede chöme mir amigs schier au träne.Supersonic hat geschrieben:Ocens sind langwiilig.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
langwiligzwirrlibatz hat geschrieben:für roboter.