was hesch geschter gmacht?
Moderator: Avenger
Re: was hesch geschter gmacht?
Milchriis 

Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
und schwierigst...zwirrlibatz hat geschrieben:bescht!Vyse hat geschrieben:Milchriis

Smiliekorrektur 
Schwirig? Wieso?
Milch evtl. bitzeli Wasser, Milichriis und dänn chöcherle lah.
Natürli dänn no Zucker und Zimmt. Als Biilag hani eifach fiini gschnittni, früschi Öpfelschnitzel verwändet, anstatt Frücht uus dä Konserve. Mier häts passt.

Schwirig? Wieso?
Milch evtl. bitzeli Wasser, Milichriis und dänn chöcherle lah.
Natürli dänn no Zucker und Zimmt. Als Biilag hani eifach fiini gschnittni, früschi Öpfelschnitzel verwändet, anstatt Frücht uus dä Konserve. Mier häts passt.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Geschtert e XXL Pizza gmacht.
Dr Teig hanni vo unserem Italiener biko...sprich uss em Restaurant Roma z Basel.
grosses Backbläch:
linki Sitte:
Tomatesauce, Mozarella---> nach em backe früsche Pata Nera druff
rechti sitte:
Tomatesauce, Mozarella, Zwiebele, früschi Champignons, Pouletwürfeli,wenig früsche presste Knoblauch und Parmesan.
Fürd Pfründin e Pizza Hawaii gmacht^^
nid gässe hämmer...gfrässe
Dr Teig hanni vo unserem Italiener biko...sprich uss em Restaurant Roma z Basel.
grosses Backbläch:
linki Sitte:
Tomatesauce, Mozarella---> nach em backe früsche Pata Nera druff
rechti sitte:
Tomatesauce, Mozarella, Zwiebele, früschi Champignons, Pouletwürfeli,wenig früsche presste Knoblauch und Parmesan.
Fürd Pfründin e Pizza Hawaii gmacht^^
nid gässe hämmer...gfrässe

aha, ha grad gläse "nachem bache". Denn geits ja no. Aber "früsch" isch schinke nie, und Negra heisst er. 
I Sache Schinke isch d Schwiz eigetlich scho es rechts Entwickligsland. Krass, was für Abfall da so ds Migi verchauft. D Theke ide Spzialgschäft isch meischtens au sehr dürftig, en Schissdeck scho numme vergliche zumne hundskommune Supermarkt in Italie/Spanie.

I Sache Schinke isch d Schwiz eigetlich scho es rechts Entwickligsland. Krass, was für Abfall da so ds Migi verchauft. D Theke ide Spzialgschäft isch meischtens au sehr dürftig, en Schissdeck scho numme vergliche zumne hundskommune Supermarkt in Italie/Spanie.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Ha geschter s erschtmou überhoupt Prix Garantie Rohschinke gha
Ke Gschmack heter gha - zum Glück nur imene Wrap zum Isatz cho.
Übrigens es super schnälls und total feins Rezäpt für es Fajita, oder wieme däm ou wott säge:
So Old El Paso Tortillas/Fajitas ir Bratpfanne erwärme (30 sekunde pro Site länged füeglech)
mit 1 ghüüftem TL früenem Pesto bestriiche
2 Schibe Rohschinke druf
bitz Rucola, nach Gschmack
Mozzarella Würfel drüber
Denn iirolle und bitz Balsamico vo obe dri träufle! Gschmacklech sehr sehr gütt und total schnäll gmacht.

Übrigens es super schnälls und total feins Rezäpt für es Fajita, oder wieme däm ou wott säge:
So Old El Paso Tortillas/Fajitas ir Bratpfanne erwärme (30 sekunde pro Site länged füeglech)
mit 1 ghüüftem TL früenem Pesto bestriiche
2 Schibe Rohschinke druf
bitz Rucola, nach Gschmack
Mozzarella Würfel drüber
Denn iirolle und bitz Balsamico vo obe dri träufle! Gschmacklech sehr sehr gütt und total schnäll gmacht.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Gester Abig Teigware gmacht, Linguine mittere Späck+Pilz Rahmsauce, nochli Frischchäs drih und bitz Vodka, dänn ganz churz ufchoche und fertig.

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
omälettä mit banane und honig hemmer geschter abig gmacht, isch es huere gaudi gsi i de chuchi, de omälette salto het nöd immer klappt 

uihh. und wer hät d chuchi denn putzt? so en verpatzte omelette salto cha scho es disaster arichte...turntablism hat geschrieben:omälettä mit banane und honig hemmer geschter abig gmacht, isch es huere gaudi gsi i de chuchi, de omälette salto het nöd immer klappt

- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
risotto milanese
eifach fein.
eifach fein.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
schpagetti mit grövette
aber zweni.
han ich nachher grad no schpagetti mit pilz & zucchini müesse mache.
aber zweni.
han ich nachher grad no schpagetti mit pilz & zucchini müesse mache.
I speeled my drink!
hani letscht wuche gmacht.zwirrlibatz hat geschrieben:schpagetti mit grövette
Sauce mit chli Früschchäs & Rahm, bitzeli Soja halbi finghacketi Chlili alles zu de mit chli Knoblauch abratete Crövette . sehr fein, allerdings hani au scho besseri Grövette gah. Die woni gah si vor Fischtheke usem Coop gsi, nid schlecht aber halt nid grad wie die vom Schiff ar Nordsee.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
S kaputtischte Sandwich woni je gmacht ha! Nach folgendem Rezäpt:
http://smittenkitchen.com/2012/02/fried ... #more-8195" onclick="window.open(this.href);return false;
Allgemein e fantastischi Website übrigens!
http://smittenkitchen.com/2012/02/fried ... #more-8195" onclick="window.open(this.href);return false;
Allgemein e fantastischi Website übrigens!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
zanderfilet mit früehligszwiebele, peperoncini, dill und vietnamesischem pfäffer und chili lemon salz.
im wasser kochti härdöpfu mit frischkäse.
im wasser kochti härdöpfu mit frischkäse.
I speeled my drink!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Japanisches Omurice
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Sehr gütt, übrigens isch sRezäpt für dä Griechisch Salat uus dem DS-Kochkurs sehr guet. (nöd, dass me würkli eis brüücht...)
Heute:
Ärdöpfeluuflauf mit Öpfeli, Zwibele und mit Muskatnuss! gwürzt. nomnom
Heute:
Ärdöpfeluuflauf mit Öpfeli, Zwibele und mit Muskatnuss! gwürzt. nomnom
Spaghetti Bolognese mit Zuchetti, frischen Pilzen und meine in Öl eingelegten superscharfen Habanero dürfen natürlich auch nie fehlen in meiner Spezisauce. Ich esse sicher 150 mal superscharf im Jahr.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
wenn mini frau en somtam salat macht, rüert si ca. 8 - 12 chilli driiGrindweh hat geschrieben:Spaghetti Bolognese mit Zuchetti, frischen Pilzen und meine in Öl eingelegten superscharfen Habanero dürfen natürlich auch nie fehlen in meiner Spezisauce. Ich esse sicher 150 mal superscharf im Jahr.

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
:ohmg:Grindweh hat geschrieben:Ich esse sicher 150 mal superscharf im Jahr.
Das isch alles e Gwöhnigsach. Sogar an Habaneros chame sich dra gwöhne. S Einzige woni no regelmässig ha bim esse isch s`laufe vo der Nase. Aber süscht chani numme positivs an minere Essgwohnheit ufzehle. Es tuet d Stimmig ufehebe. Mä fühlt sich allgemein gsund, wil Chilli isch e Pfllanze die het sehr viel Vitamine. Aber bsunders Habanero hän au e guete Gschmack in der Sauce. Thai Chilli sin für mi zB. eifach mittelscharf aber hän kei guete Gschmack. Am Afang isch es zwar au hüfig en Krieg gsi uf em Klo.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Muesch mal en lueg mache :

Letscht Jahr im Summer hani das gfötteled, isch en Currywurst Stand im industriegebiet in Volketswil ZH. Heisst "Brutzelhütte"
Isch Summer gsi und min Arbeitskolleg kännt dä Besitzer, also simmer det ane und ich han gfunde ich probier mal was scharf's dete.
Vicious Viper hani gnoh ...ha nacher locker en Monat nütmeh scharfs gässe. Ich ha's no 3 Täg i dä Schnurre gspüürt und ufem WC sindmer fast Träne cho.
1 einzigs Wurstrugeli hani gässe und nacher 3 Schiibe Brot, ha gmeint mir löst's d'Huut vom Gaume und würklich öppis gschmöckt hani erst am Abig wider.
Wott dä gseh wo di schärfscht Sauce det am Stand frisst...

Letscht Jahr im Summer hani das gfötteled, isch en Currywurst Stand im industriegebiet in Volketswil ZH. Heisst "Brutzelhütte"
Isch Summer gsi und min Arbeitskolleg kännt dä Besitzer, also simmer det ane und ich han gfunde ich probier mal was scharf's dete.
Vicious Viper hani gnoh ...ha nacher locker en Monat nütmeh scharfs gässe. Ich ha's no 3 Täg i dä Schnurre gspüürt und ufem WC sindmer fast Träne cho.
1 einzigs Wurstrugeli hani gässe und nacher 3 Schiibe Brot, ha gmeint mir löst's d'Huut vom Gaume und würklich öppis gschmöckt hani erst am Abig wider.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
ich bestätige dass sit ich scharf esse tuen, nümm chrank worde bin, alli i mim arbetsumfeld hend letscht winter e gripp oder verkältig gha und umegsüchet - ich bin verschont worde
in örlikä hinterem bahnhof gits en "scharfe sauce" lade, dört gits kickass sauce und mega death usw... was ich nöd chan frässe isch chilli schoggi, diä us em lade (frey oder so?) gaht ja no aber ebbe die us däm lade in oerlikon isch saugruusig, lieber erdbeeri mit pfäffer

in örlikä hinterem bahnhof gits en "scharfe sauce" lade, dört gits kickass sauce und mega death usw... was ich nöd chan frässe isch chilli schoggi, diä us em lade (frey oder so?) gaht ja no aber ebbe die us däm lade in oerlikon isch saugruusig, lieber erdbeeri mit pfäffer

übertribsch jetzt masslos, oder wie?Marco_in_motion hat geschrieben:Muesch mal en lueg mache :
ich ha jetzt au scho e scharfi sauce gässe (1'000'000 scoville, im körry in de langstroos). es isch also wirklich SEHR scharf gsi, mit e chli milch isch's denn aber gange (dr nöchschti stuehlgang isch au nid sehr agnähm gsi), aber sunnscht isch alles ok.
Gamertag / PSN: alphawezen