däm gfallst aber bi mir, he,he,he...und bald ischer nüme allein...har, har, harShadow hat geschrieben:s'cab würdi au no näh
Verchauf en teil miner sammlig...usverchauf
Moderator: agestuffer
Re: Verchauf en teil miner sammlig...
Würde ich auch noch kaufen...Famicom:
2x Ultima + 2x Wizardry
Gameboy:
Final Fantasy Legend + Zelda
2x Wario + Turrican + Mario Land + Bomberman + Blaster Master Jr.
Salut,chaoz hat geschrieben:Würde ich auch noch kaufen...Famicom:
2x Ultima + 2x Wizardry
Gameboy:
Final Fantasy Legend + Zelda
2x Wario + Turrican + Mario Land + Bomberman + Blaster Master Jr.
Märsi, chansch han!
Das heist, ich duders uf zyte well dis pack isch scho use...mer luegend schpöter...es chond jo no meh

Salut,
Ich bin höt am morge scho frühe uf poscht, die am schalter häts grad agschisse woni mit em sackschläpper und en siech voll päckli am morge ine gschneit bin
Päckli gets för:
Hanf, 2X
Chaoz
Reinforced
Mitsubishi
Sidu
Shadow
Spaghetti
Machet dän grad kontrolle öb alles stemmt und maschine fonktionaglet!
Im verlauf vo höt chömed no PSX und Handhelde drzue...chond druf a wienie zyt han, ben weder allei mit der chline, zur zyt schlaftsi no
Ich bin höt am morge scho frühe uf poscht, die am schalter häts grad agschisse woni mit em sackschläpper und en siech voll päckli am morge ine gschneit bin

Päckli gets för:
Hanf, 2X
Chaoz
Reinforced
Mitsubishi
Sidu
Shadow
Spaghetti
Machet dän grad kontrolle öb alles stemmt und maschine fonktionaglet!
Im verlauf vo höt chömed no PSX und Handhelde drzue...chond druf a wienie zyt han, ben weder allei mit der chline, zur zyt schlaftsi no

- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
PSX und Handhelde 

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Also, ich nimm jetzt - Und du gischmer jetzt
NES Game Probotector
NES Game Salamander
alle anderä NES Games für 10 Stutz pro Stugg
SNES DKC2 CHF 25.00
GB Mega Man 2 x CHF 12.00/Stugg
GB Metroid 2 - 2 x CHF 12.00/Stugg
GB Final Fantasy Lenged CHF 12.00
GB Zelda CHF 12.00
GB Opetation Contra CHF 15.00
GB Prototecotor CHF 15.00
GB Protobtector 2 CHF 15.00
alle GB Games für 3 Stutz
Machmer en Bundle Priis
agestuffer
NES Game Probotector
NES Game Salamander
alle anderä NES Games für 10 Stutz pro Stugg
SNES DKC2 CHF 25.00
GB Mega Man 2 x CHF 12.00/Stugg
GB Metroid 2 - 2 x CHF 12.00/Stugg
GB Final Fantasy Lenged CHF 12.00
GB Zelda CHF 12.00
GB Opetation Contra CHF 15.00
GB Prototecotor CHF 15.00
GB Protobtector 2 CHF 15.00
alle GB Games für 3 Stutz
Machmer en Bundle Priis
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
Jetzt machi dän grad witer, han unterdessen no ä auktion gonne bi ricardo, Thunder Cross platine für 35.- frs ohni porto, d'Mystic Warriors hani leider verlore 

Salut,
Handhelde und PSX sind itroffe...
Handhelde und PSX sind itroffe...
würde folgendes nehmen:
Rage Racer
legacy of kain
Alundra 2
Warcraft 2
Rage Racer
legacy of kain
Alundra 2
Warcraft 2
Jo, isch guet!DeftOne hat geschrieben:würde folgendes nehmen:
Rage Racer
legacy of kain
Alundra 2
Warcraft 2
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
80
Ah sorry,das bin ich gsie, Mystic Warriors hani scho immer welle.Genfer hat geschrieben:Jetzt machi dän grad witer, han unterdessen no ä auktion gonne bi ricardo, Thunder Cross platine für 35.- frs ohni porto, d'Mystic Warriors hani leider verlore

He,he, gratulierder, isch en guete chauf...velicht chasches dän mol mer verchaufeAndy hat geschrieben:Ah sorry,das bin ich gsie, Mystic Warriors hani scho immer welle.Genfer hat geschrieben:Jetzt machi dän grad witer, han unterdessen no ä auktion gonne bi ricardo, Thunder Cross platine für 35.- frs ohni porto, d'Mystic Warriors hani leider verlore

Nein, nöm gross, N64 weissi noni öbs öpis schlaus derbi hät...sidusson hat geschrieben:chunt no was? schsüch zahli mau i
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
80
Sunset Raiders esch ou no geil.Genfer hat geschrieben:He,he, gratulierder, isch en guete chauf...velicht chasches dän mol mer verchaufeAndy hat geschrieben:Ah sorry,das bin ich gsie, Mystic Warriors hani scho immer welle.Genfer hat geschrieben:Jetzt machi dän grad witer, han unterdessen no ä auktion gonne bi ricardo, Thunder Cross platine für 35.- frs ohni porto, d'Mystic Warriors hani leider verloreHan sowiso no s'Sunset Raiders woni dän einisch mues durezocke!

Aliens,Vendetta,Asterix vo konami hani ou no.
- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Super Stuff verchaufsch genfer... wieso verchaufsch überhaupt? Reuts di nöd echli?
Hey mann bisch i de Cloud?
@Andy: Asterix...das hämmer au lang idr schpelhalle zockt...wörd ich au gern weder emol game!
@SinGinSmith: Jein, es häd scho sache womi wörklich reuet, und es schyst mich jetzt scho a das ichs verchauft han, aber ich weiss halt genau das ichs nöme spiele, ich sammle eigentlich immer weniger, wobi ein teil palti natürlich schön ide vitrine. Es isch ned so das ich alles verchaufe! Mis zyl isch eigentlich dass alles woni han i eis zimmer passt, ich wot nöm mini sammlig im äschtrich oder chäller zwöschelagere...han frau und chind, das brucht platz (vor allem zum pfrau versorge
). Es isch ä schöni zyt gsi aber am hobby blib ich treu und bald gots witer und uf das freu ich mech no meh...
@SinGinSmith: Jein, es häd scho sache womi wörklich reuet, und es schyst mich jetzt scho a das ichs verchauft han, aber ich weiss halt genau das ichs nöme spiele, ich sammle eigentlich immer weniger, wobi ein teil palti natürlich schön ide vitrine. Es isch ned so das ich alles verchaufe! Mis zyl isch eigentlich dass alles woni han i eis zimmer passt, ich wot nöm mini sammlig im äschtrich oder chäller zwöschelagere...han frau und chind, das brucht platz (vor allem zum pfrau versorge

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
GO HOME hani au mal gha, hahaha... 200.- koschtet damals, huere Habasche...
hani sitt denn nie meh gseh... bisch au chli dä LCD Nerd, merk ich

Cheers, SHADOW

Also zum sammle isch es öpis vom edlischte aber sind schwierig zum finde...uf ebay.com chaufi fascht nüme, nur scho s'porto isch schweine teuer.
Aber wörkli dä ärmel inegno häts mer woni s'Electronic Plastic vom Gestalten Verlag kauft han, es sones schöns buech, glaub e neuuflag häts bes jetzt nie ghe!
Oh ja...handhälde...
Aber wörkli dä ärmel inegno häts mer woni s'Electronic Plastic vom Gestalten Verlag kauft han, es sones schöns buech, glaub e neuuflag häts bes jetzt nie ghe!
Oh ja...handhälde...
- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
Genfer hat geschrieben:.... aber am hobby blib ich treu und bald gots witer und uf das freu ich mech no meh...

chinsch mol in e gamenight....
also ig han au zimli viel. ziel isch es aber alles wo ni ha und bhalt, nomol zocke.....obwohl i gar nid so viel "am stugg" zogg

Motto: "fly plaything, fly....."
"Go Home" chond mer no en sin: das hani s'mauritius imene chline elektro/hindu lade kauft und zwar hani dem chline lade no Mega Drive 2 Boxed und CD gseh, dä hät aber unsverekte no dä neupris (glaub 400.- stutz) wälle. Won ich ihn gfroget han öb er dän no anderi sache häd, häd er gopferdäckel inere verschtaubte schublade, zunderscht unde no dä huere Go Home vörekramed und häd glaub 50.- frs stutz wälle...isch dän aber isichtig gsi und isch nochli abe mit em pris, aber Mega Drive ischer hart blibeShadow hat geschrieben:GO HOME hani au mal gha, hahaha... 200.- koschtet damals, huere Habasche...

Isch dän au serscht und s'lätschmol gsi won ich es "Go Home" gseh han = sehr selten = sehr teuer

Ich wot eigentlich scho lang mol cho, aber es lid hold ned grad am wäg! Wän zu de eltere gang isches kei problem aber s'datum isch immer ächli heikel well ich oft am wochenänd chrampf und die frau am samschtig.nascarbryant hat geschrieben:Genfer hat geschrieben:.... aber am hobby blib ich treu und bald gots witer und uf das freu ich mech no meh...![]()
chinsch mol in e gamenight....
also ig han au zimli viel. ziel isch es aber alles wo ni ha und bhalt, nomol zocke.....obwohl i gar nid so viel "am stugg" zogg
Aber einisch klappets dän scho...
Einisch ben ich jo gsi

Salut,
Han no es paar sache, es paar sache häd dr DeftOne no reserviert wän ers ned nimmt dän chonts dän au no ufs forum...
Han no es paar sache, es paar sache häd dr DeftOne no reserviert wän ers ned nimmt dän chonts dän au no ufs forum...