isch halt religion, total gagaemP hat geschrieben:es isch im Fall uuuuuuuu wichtig dass meh zu de erschte ghört.
The new iPad
Moderator: Avenger
Re: The new iPad
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
ich hab die Vita am ersten Tag vorbestellt. Zum Glück kauft die keine Sau. ^^emP hat geschrieben:es isch im Fall uuuuuuuu wichtig dass meh zu de erschte ghört.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Aber eBook-Reader funktionieren nicht als Schminkspiegel.O_O hat geschrieben:defür chame uf dene läse und uf ipads nid.Uriel hat geschrieben: Die ganz Sach mitem Text markiere und PDFs sinnvoll chönne ds bearbeite, macht mich btw. zu eine vo dene Mänsche, wo es Tablet für 312031 mal sinnvoller haltet als die jetzig Generation vo eBookreader.

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
isch das so?evo hat geschrieben:isch halt religion, total gaga
bimene game machets diä meiste doch au so? und bi vielne sachä au.
wenn ich was wott, dänn wott ichs au immer sofort. nur astah würdi niä für sowas.
aber ich han ja scho es ipad und wott (glaub

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
wörd, aber dä cj möngel wird überhaupt nöd uf dini kompetenti Antwort igah, was schaad isch, aber so isch er nunmal, eifach irgendwelche scheiss ins forum ineposte und sich denn uf em Holzsofa eis rubble bis dr e-ink reader vum sofa gheit lolololtigerprinz hat geschrieben:Halt ich für e BS-Ussag, unüberleit und zu Kategorisch.O_O hat geschrieben:defür chame uf dene läse und uf ipads nid.
Beidi Grät händ extremi Vorteil, aber au immer Nachteil, isch ja logisch.
Han mit em normale iPad 983745983 Büecher gläse.
S Einzig was halt schad gsi isch: kein Retina-Screen, was ja jetzt glöst isch.
Zudem isches eifach z gross/schwer zum locker mal mitneh.
Klar, mit em Kindle Touch lies ich lieber und es gaht au besser.
Ganz beschisse bim Kindle: s fehlende Internet!
Z.B.: Game of Thrones -> hani s "Wiki of Ice and Fire" uhuere viel brucht,
zudem hani alli Charte und so uf em Pad gha. SEHR hilfriich.
Bim jetztige Buech hätts rächt viel reali Locations/Adrässe woni amigs
im StreetView gahn go güxle. FULL IMMERSION
Gseht amigs scho chli bescheuert us, wänn mit Kindle und iPad i de Hand
uf em Sofa hängsch
D Liecht-Situation im Bett wänn näbedra öpper am pfuused isch bim iPad
viel geiler.
:looool:
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
dä landolt isch dä müehsamschti apple-fanboy.
bimne game isches au genau so gaga.Skeletor hat geschrieben:isch das so?evo hat geschrieben:isch halt religion, total gaga
wenn ich was wott, dänn wott ichs au immer sofort. nur astah würdi niä für sowas.
aber ich han ja scho es ipad und wott (glaub) keis neus.
s passiert ebbe rein gar nüüt wemmes nit immer sofort het.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich glaub, dass weiss au jede. aber dä mensch isch halt nöd rationalevo hat geschrieben: bimne game isches au genau so gaga.

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Bitte 1x iPad mit E-Ink. Merci.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
wemä sich uf öppis freut, het mäs halt lieber scho hüt als morn.evo hat geschrieben:bimne game isches au genau so gaga.Skeletor hat geschrieben:isch das so?evo hat geschrieben:isch halt religion, total gaga
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ja eh, will in 6 mönet chunt wieder es neus.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Super, merci für d Impfo. Ha bis jetz no kes Video gfunge wo genau dä vo dir erwähnt Email-Export vo Textstelle demonstriert. Weisch öppe gad wie die funktion heisst? Gohtmer drum dassi mou gseh wie d Handhabig funktioniert.Uriel hat geschrieben:iBooks chan das mit ePubs. Du chasch dr alli Notes (+ Siitezahl vom eBook, + datum) per mail exportiere.Sephi hat geschrieben:Ei Frog zu Tablets bzw. iPad: Chani es PDF drinne uftue, bestimmti Textstelle mit mim Finger markiere und die denn outomatisch mit der entsprächende Sitezahl ines Textdokument lo exportiere? So dass i dem Dokument alli markierte Stelle gsammlet würde? Also:
Sitezahl: Text woni markiert ha
Sitezahl: Witeri Textstell woni markiert ha.
Wenns so öppis git bruchi nämlech s entsprächende Grät wos das druffe git :typej:
Aber das ganzi het en Haake: nur d Notes wärded exportiert, nüd dr Text wod markiert häsch (es söll weg copyright gründ nüd möglich sii, wil dr sust dr ganz Text chönntisch vom ne gschützte ePub ines drm freis Format verwandle)
2. bi PDFs klappeds nüd.
Defüür chan das dr Goodreader fürs iPad:Link with crazy pics
Ebefalls über Email, aber mit dr Siiteaagab vom PDF und em Text, wo markiert häsch.
Das Ganzi funktioniert natürlich nur mit PDFs, wo nüd us Bilder bestönd.
Die ganz Sach mitem Text markiere und PDFs sinnvoll chönne ds bearbeite, macht mich btw. zu eine vo dene Mänsche, wo es Tablet für 312031 mal sinnvoller haltet als die jetzig Generation vo eBookreader.
Und wie wird das vorussichtlech mitem 1080p-playback usgseh bim nöie iPäd? Müesse d Files zersch ines kompatibels Format konvertiert wärde oder chani diräkt en früsch gröibereti Folg vonere Serie per iKlaud oder so ufs iPad Synche und denn ufem Beamer abloh? Würd denn ja glichzitig no en WDTV live oder ähnlechi Grät überflüssig mache i mim Fall. Wäre scho 2 gueti Gründ sich das z überlegge.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
sött glaubs jetzt scho funktioniere. ich han de AV Player. de isch super.chasch alles luege, mkv grad inedrage und abspiele.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
wahrSkeletor hat geschrieben:isch das so?evo hat geschrieben:isch halt religion, total gaga
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich frage mich, wie sie das nächste nennen. Ipad 4? Aber was war dann mit 3? Oder iPad S? Und heißt das neue iPad dann immer noch das neue iPad, obwohls das alte iPad ist?
Oder sie nennen es "das ganz neue ipad", dann wäre "das neue iPad" für das alte iPad weiterhin korrekt.
obei: Dank der grassierenden DLC-Zerstückelung ist das Problem nicht mehr so akut.
Oder sie nennen es "das ganz neue ipad", dann wäre "das neue iPad" für das alte iPad weiterhin korrekt.
Doch, es spielt keiner mehr online. Oder nur noch die Cracks.evo hat geschrieben:bimne game isches au genau so gaga.Skeletor hat geschrieben:isch das so?evo hat geschrieben:isch halt religion, total gaga
obei: Dank der grassierenden DLC-Zerstückelung ist das Problem nicht mehr so akut.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Ich han dr Goodreader sälber, chönnt dr mal es Homevideo schicke…höhöSephi hat geschrieben: Super, merci für d Impfo. Ha bis jetz no kes Video gfunge wo genau dä vo dir erwähnt Email-Export vo Textstelle demonstriert. Weisch öppe gad wie die funktion heisst? Gohtmer drum dassi mou gseh wie d Handhabig funktioniert.
Und wie wird das vorussichtlech mitem 1080p-playback usgseh bim nöie iPäd? Müesse d Files zersch ines kompatibels Format konvertiert wärde oder chani diräkt en früsch gröibereti Folg vonere Serie per iKlaud oder so ufs iPad Synche und denn ufem Beamer abloh? Würd denn ja glichzitig no en WDTV live oder ähnlechi Grät überflüssig mache i mim Fall. Wäre scho 2 gueti Gründ sich das z überlegge.
zu de 1080p Filmli: gemäss dem essenzielle Dokument, werded neui Releases neu im MP4 Container usgee, sind also 100% ohni Konvertiere iPad Kompatiblel.
Für dr Rescht gits Videoplayer, oder ebe d Möglichkeit, ds File vo mkv is mp4 Format ds konvertiere. Das gaht meischt zimli schnäll, wil nüt muesch transcodiere: es isch äquivalent zum Wächsle vonere DVD ine CD Hülle.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
wenn mal uf de website luegsch heissts o immer das neue macbook air, das neue macbook pro usw. und nid macbook 5, macbook air 2 usw.PlanetHarrieR hat geschrieben:Ich frage mich, wie sie das nächste nennen. Ipad 4? Aber was war dann mit 3? Oder iPad S? Und heißt das neue iPad dann immer noch das neue iPad, obwohls das alte iPad ist?
vo jetzt a wirds eifach immer ipad heisse und denn wird z'letscht jährige eifach günstiger si und schwächer si, aber trotzdem glich heisse.
de ipod touch heisst eifach ipod touch.
nimi mal a.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Fantastisch - jetz muesi tatsächlech sone Ziegel haUriel hat geschrieben:
Ich han dr Goodreader sälber, chönnt dr mal es Homevideo schicke…höhö
zu de 1080p Filmli: gemäss dem essenzielle Dokument, werded neui Releases neu im MP4 Container usgee, sind also 100% ohni Konvertiere iPad Kompatiblel.
Für dr Rescht gits Videoplayer, oder ebe d Möglichkeit, ds File vo mkv is mp4 Format ds konvertiere. Das gaht meischt zimli schnäll, wil nüt muesch transcodiere: es isch äquivalent zum Wächsle vonere DVD ine CD Hülle.

- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
@uriel: das sind SD und nid HD rules, und für TV rels.
Für 720p mkv bruch i momentan avplayerhd uff em ipad 2, het bishär super funktioniert.
Für 720p mkv bruch i momentan avplayerhd uff em ipad 2, het bishär super funktioniert.

- tigerprinz
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
ähhm... Wie meinsch das? Apple hät no nie de Rythmus gwächslet.geosnow hat geschrieben:ja eh, will in 6 mönet chunt wieder es neus.
Jedes Jahr s gliiche. Im März es neus iPad und im Herbscht es neus
iPhone. Regelmässiger gahts gar nöd.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
meineder es git würklich lüt, wo weg em ipad agfange händ büecher läse, wills viel cooler isch.
richtig gute onlinespiele werden auch 3-5 jahre nach dem releas noch rege online gespielt mit abertausenden wenn nicht millionen von spielern.PlanetHarrieR hat geschrieben:
Doch, es spielt keiner mehr online. Oder nur noch die Cracks.
doch iphone isch mau summer gsi. ersch mitem 4s heissis ufe herbscht usegschobe.tigerprinz hat geschrieben:ähhm... Wie meinsch das? Apple hät no nie de Rythmus gwächslet.geosnow hat geschrieben:ja eh, will in 6 mönet chunt wieder es neus.
Jedes Jahr s gliiche. Im März es neus iPad und im Herbscht es neus
iPhone. Regelmässiger gahts gar nöd.
I don't believe in orange
- tigerprinz
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Was au immer, gsehsch de roti Fade?
- iPad: Avg = 352 days
iPhone: Avg = 298 days
iPod Touch: Avg = 334 days
iPod Nano: Avg = 370 days
MacBook Pro: Avg = 267 days
MacBook Air: Avg = 321 days
MadMini: Avg = 356 days
iMac: Avg = 273 days
Mac Pro: Avg = 348 days
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
es git es microchip gxetzt. das seit scho alles.