etz weis ich au werum de goose gBMXled hed und werum er goose heisst

de Jarmusch isch rächt guet aber nöd en 10/10. s'bescht wo er je hett gmacht isch de Year of the Horse und de Sampedro glaubs liest ihm det grad halbernscht und aber drfür umso wahrer d'levite.Acid hat geschrieben:mitem o brother where art thou müestmer au no glichzitig s "original" Down by Law erwähne... zumindescht gots mir so (und denn falled eim au grad no diä anderä Film vom Jarmusch i, wo absolut grandios sind).
Jetzt chunnt dänn irgeneine und seit dases min. en 12/10 Film isch oder en -4/10sam hat geschrieben:Cowboys & Aliens --> 6/10
han meh erwartet...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Tatsujin hat geschrieben:lol, was chasch z.b. b i dem nöd nahvollzieh?Acid hat geschrieben:Also bi denä chanis gar nid nohvollziä..zwirrlibatz hat geschrieben: alien
De Year of the Horse hani niä gseh.zwirrlibatz hat geschrieben:de Jarmusch isch rächt guet aber nöd en 10/10. s'bescht wo er je hett gmacht isch de Year of the Horse und de Sampedro glaubs liest ihm det grad halbernscht und aber drfür umso wahrer d'levite.Acid hat geschrieben:mitem o brother where art thou müestmer au no glichzitig s "original" Down by Law erwähne... zumindescht gots mir so (und denn falled eim au grad no diä anderä Film vom Jarmusch i, wo absolut grandios sind).
ich nöd. luschtige film. wenns en tarantäino wär, wär er kult.PlanetHarrieR hat geschrieben:Wieso? Sind doch alle enttäuscht davon...
klischee mit klischee bekämpfe bringt eim...?h4xX0r hat geschrieben:da chönnder eifach quote, spaart ziit:
Han geschter grad [[Mainstream Film wo "mer" guet findet" / Film us de 70er/80er/90er / Klassiker]] gseh und muess säge: meh als 5/10 chan ich dem nöd geh. [[D'Story / d'Effekt / s'Drehbuech]] isch eifach unter aller Sau, verstah nöd wieso mer de chan guet finde.
Wemmer de vergliicht mit [[eme highschool schwarz-wiiss Film vomene bekannte Regissör / e Studioproduktion wo niemerd kennt / en Film useme total andere Genre]] stinkt de eifach nur no ab, sorry. Lueged lieber mal de Film [[us Uzbekistan / vo mim Pimmel / dinere Mueter]] wenn er wänd gseh, wie mer en Film macht.
luschtige resp. amüsante film isch sehr zueträffend. han en au luschtig resp. amüsant gfunde. luschtig resp. amüsant = guet! ziel erfüllt.zwirrlibatz hat geschrieben:ich nöd. luschtige film. wenns en tarantäino wär, wär er kult.PlanetHarrieR hat geschrieben:Wieso? Sind doch alle enttäuscht davon...
Ich hoff für dich dass du mit dem nid uf mich abzielsch.h4xX0r hat geschrieben:da chönnder eifach quote, spaart ziit:
Han geschter grad [[Mainstream Film wo "mer" guet findet" / Film us de 70er/80er/90er / Klassiker]] gseh und muess säge: meh als 5/10 chan ich dem nöd geh. [[D'Story / d'Effekt / s'Drehbuech]] isch eifach unter aller Sau, verstah nöd wieso mer de chan guet finde.
Wemmer de vergliicht mit [[eme highschool schwarz-wiiss Film vomene bekannte Regissör / e Studioproduktion wo niemerd kennt / en Film useme total andere Genre]] stinkt de eifach nur no ab, sorry. Lueged lieber mal de Film [[us Uzbekistan / vo mim Pimmel / dinere Mueter]] wenn er wänd gseh, wie mer en Film macht.
Acid hat geschrieben: Ich hoff für dich dass du mit dem nid uf mich abzielsch.
muesch nöd briegge, isch nöd allei a dich grichtet. no paar anderi so spassvögel.Acid hat geschrieben:Ich weiss dummi bemerkig gsie wills ziemlich offesichtlich isch. Ich finds halt eifach relativ langwilig wener immer mues zeigä dasser Biiträg nid richtig lisst, zämähäng herstellt wo gar kei dänkt gsie sind, und nüt kapiert wasem aber glich isch, solanger s Gfühl hed er sig extrem gwitzt und chüel, und chöng somit bestätigä dasser Eier hed. Rächt e truurigi Aglägäheit, do würs sich jo no fascht meh Lohnä mitem emP über Glaubä z diskutiärä.
Ich wünschem ächt dasser echli weniger Fox News luegt, will das tuet keim Mänsch guet.
Du frögsch mich, ich gibder e Antwort. Nid dassi tatsächlich erwartet hetti dass du de Willä ufbringä würsch und mir erchlärä werum de Alien es klars 10/10 sötti si, und was a minä Usfüerigä diner Meinig no falsch isch, aber ebä... d Hoffnig stirbt z letscht.
h4xX0r hat geschrieben:da chönnder eifach quote, spaart ziit:
okay, das ist dann das erste positive review, die ich höre nach drei negativen. und der werbetext auf dem fantasy film fest klang auch recht öde.zwirrlibatz hat geschrieben:ich nöd. luschtige film. wenns en tarantäino wär, wär er kult.PlanetHarrieR hat geschrieben:Wieso? Sind doch alle enttäuscht davon...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste