Fallout: New Vegas
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
bi mir isch es sit em patch glaubs niä meh oder höchstens 1 mal abgstürzt. und au selbst wenn: ich weiss nöd wiä mä dadurch cha 2-3 stund verlüre, es speicheret ja wenn schlafsch, in es gebäude, in ä stadt oder süscht wo innelaufsch.
und wills mir am afang abstürzt isch, han ich dementsprechend au druff g'achtet, regelmässig z'speichere.
und wills mir am afang abstürzt isch, han ich dementsprechend au druff g'achtet, regelmässig z'speichere.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
hä? git doch bi jedem mal womer en tür uf und zue macht oder fast travled en auto save?sidusson hat geschrieben:das spiu macht mi hässig.. es stürzt andurend ab, scho jensti mau 2-3h verlorä
ich han ca. 10 crashes gha und nie meh als en minute verlore
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
i bi momentan no viu am umeloufä, fängs irgendwie lv 3-4 u da spicherets nid dr hufä 
jänu..

jänu..
shubidu
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
so bin dure
zershc legion denn na schnell independent
ich bin ziemlich sicher, dass s'independent endi sbefriedigendschte isch. nid nur weg dere ziemlich coole situation wennmer das berücksichtigt, was unterem caesar sim fort umeliet, sondern will eis vode hauptproblem vo dem spiel isch, dassmer sich mit keine fraktion irgendwie verbunde füehlt. irgendwie sind sowieso alles tuble und arschlöcher (usser em caesar, er isch übrigns d'stimme vom rawls us the wire, sehr geil) und mer füehlt sich irgendwie nieneds willkomme oder ibunde. bi de ncr na am eheschte wills für die me als dopplet so viel quests git wie für house und legion zäme.
aber easy, trotzdem es guets rpg, wo die beide schlimmschte fehler vo fallout 3 usmerzt (kei copy&paste leveldesign und vieli gueti sidequests) und ufemn guete grundgrüscht ufbaut und en glaubwürdigi welt anezauberet. ich wünscht new vegas wär zersch cho, denn wärs sicher na bedütend besser igfahre.
zershc legion denn na schnell independent
ich bin ziemlich sicher, dass s'independent endi sbefriedigendschte isch. nid nur weg dere ziemlich coole situation wennmer das berücksichtigt, was unterem caesar sim fort umeliet, sondern will eis vode hauptproblem vo dem spiel isch, dassmer sich mit keine fraktion irgendwie verbunde füehlt. irgendwie sind sowieso alles tuble und arschlöcher (usser em caesar, er isch übrigns d'stimme vom rawls us the wire, sehr geil) und mer füehlt sich irgendwie nieneds willkomme oder ibunde. bi de ncr na am eheschte wills für die me als dopplet so viel quests git wie für house und legion zäme.
aber easy, trotzdem es guets rpg, wo die beide schlimmschte fehler vo fallout 3 usmerzt (kei copy&paste leveldesign und vieli gueti sidequests) und ufemn guete grundgrüscht ufbaut und en glaubwürdigi welt anezauberet. ich wünscht new vegas wär zersch cho, denn wärs sicher na bedütend besser igfahre.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
tammi, en Bug.
vault 22, s'date hole für so e pflanzedingstechnologie funzt je nach vorarbet nöd/nüme. stundelang vor däm compi gstande bini.
vault 22, s'date hole für so e pflanzedingstechnologie funzt je nach vorarbet nöd/nüme. stundelang vor däm compi gstande bini.
I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja muesch halt eini vo dei beide andere möglichkeite neh
bishc ja bim brotherhood of steel quests nimi a, oder? heshc ja 3 möglichkeite zum das löse
bishc ja bim brotherhood of steel quests nimi a, oder? heshc ja 3 möglichkeite zum das löse
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich weiss. han euch wele "warne". aber jetz han ich glaubs en neue bug. d'Keely will dass ich im vault 22 gas entzünde, han ich gmacht. de hauptiigang laht sich aber nüme öffne vo wäge quarantäne und sie redt nüm mit mir. wahrschiinli immerno en überbliebsel vom obige bug.
I speeled my drink!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich bin jetzt level 4, ha aber scho ca. 5 stund gspielt. das huere erkunde vode hüser und de umgebige zieht eim wieder voll ine. muess jetzt grad go truppe uftriebe für primm.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Vault 11

So Sache mached mich psychisch kabutt. Gröschti Hirnfigg sitt de Shalebridge Cradle

So Sache mached mich psychisch kabutt. Gröschti Hirnfigg sitt de Shalebridge Cradle

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
de antler
super quest.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
hät eigentlich mal öppe das caravan spil gspielt? ich chume nöd mal druus.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Re: Fallout: New Vegas
Bonusinfo: Dr ziemlech fantastisch Countrysänger Kris Kristofferson hett es Feature als "Chief Hanlon, a grizzled soldier at the end of his career."
- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
wa mueni mahe demit mich d'ncr wieder gern het?
ich bin eigendlich immer gäg sii gsi möcht aber glich de eint oder anderi quest wo mit ihne verbunde isch mache.
ich bin eigendlich immer gäg sii gsi möcht aber glich de eint oder anderi quest wo mit ihne verbunde isch mache.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
chasch dich verchleide i irner uniform
und wennd in new vegas achunnsch bechunnsch en one time chance zum din ruef bi de ncr und de legion wieder uf neutral z'setze, egal wie tüf er gsi isch
und wennd in new vegas achunnsch bechunnsch en one time chance zum din ruef bi de ncr und de legion wieder uf neutral z'setze, egal wie tüf er gsi isch
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
han ich irgendwie was verpasst?Gurgelhals hat geschrieben:Vault 11![]()
![]()
So Sache mached mich psychisch kabutt. Gröschti Hirnfigg sitt de Shalebridge Cradle![]()

...exekutionschammer en film gluegt.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 09 Nov 2010 08:55, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
verchleide hani ebe au scho probiert aber irgendwie schüssets glich immer uf mich.. muess es irgend en rang uniform sii oder so?Moff hat geschrieben:chasch dich verchleide i irner uniform
süschter warti halt bis new vegas

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Wänn me eifach Master(G)-mässig dur alles dumpfbatzig durerännt, dänn natürlich scho. Han nöd dänkt, dass usgrächnet du neuerdings au zu dene ghörschzwirrlibatz hat geschrieben:han ich irgendwie was verpasst?

S'Audiolog am Afang? Und dänn die chli "komische" bzw. unlogische Wahlplakat und Logs i de Computer? Und dänn die Logs, wo langsam ufkläred, was da ine abgange isch... usw. Alles verpasst?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
schad bisch du sone idiot.Gurgelhals hat geschrieben:Wänn me eifach Master(G)-mässig dur alles dumpfbatzig durerännt, dänn natürlich scho.

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
oh lueg, da beleidigt wieder dä gnet diä andere.
HARMONIE!
HARMONIE!

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
isch doch wahr. sone hohlchopf... macht mi hässig soviel arroganz.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
chashc mal normal rede? du machsch diä ganz harmonie kaputt! keis wunder chömmet kei neui user meh, wenn dä admin sich do dänäbät benimmt.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
hesch dschnurre du dödel 

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
gring abe u düre, ich muess na jenschti atschiifments uf dä box hole.Gurgelhals hat geschrieben:Wänn me eifach Master(G)-mässig dur alles dumpfbatzig durerännt, dänn natürlich scho. Han nöd dänkt, dass usgrächnet du neuerdings au zu dene ghörschzwirrlibatz hat geschrieben:han ich irgendwie was verpasst?

han ich alllllles gseh und gläse. aber evtl han ich z'viel erwarted bzw bini z'vorbereitet gsi wäg dire akündigung. drzue han ich es team vo 5 inkl ich wo grad alles vorewäg umnietet wo in wäg chunnt. also beklommebedrohlich han ich's nöd gfunde. Shalebridge Cradle it ain't... oder bin ich scho so abgstumpft?S'Audiolog am Afang? Und dänn die chli "komische" bzw. unlogische Wahlplakat und Logs i de Computer? Und dänn die Logs, wo langsam ufkläred, was da ine abgange isch... usw. Alles verpasst?

I speeled my drink!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
keis wunder, wenn mers spiel ver-moddet und nöd so spiel, wies denkt isch .... oder tüscht das? 

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Skeletor hat geschrieben:oh lueg, da beleidigt wieder dä gnet diä andere.
HARMONIE!

I speeled my drink!