de chasch au de ganz text läse.
soviel schriebe mir ja nöd.

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Es gaht nöd ums Game sondern drum, dass ich wott wüsse, was i dem text jetzt denn chunnt. wenn im header chabbis staht, denn chan ich devo uusgah, dass de rescht au chabbis und darum uninteressant isch.Master(G) hat geschrieben:du hexxer, du weisch doch, ob dich es game interessiert oder nöd.
h4xX0r hat geschrieben:Es gaht nöd ums Game sondern drum, dass ich wott wüsse, was i dem text jetzt denn chunnt. wenn im header chabbis staht, denn chan ich devo uusgah, dass de rescht au chabbis und darum uninteressant isch.Master(G) hat geschrieben:du hexxer, du weisch doch, ob dich es game interessiert oder nöd.
ebe...Eine Warnung vorneweg: Für den Autor dieser Zeilen war der Masseeffekt bisher ein Begriff aus langweiligen Physikstunden. Dieser Artikel richtet sich vor allem an diejenigen, die noch dasselbe glauben. Aber zumindest der Autor wurde eines Besseren belehrt.
na guet das es de begriff "Masseeffekt" ir physik gar nid gitt.h4xX0r hat geschrieben:ebe...Eine Warnung vorneweg: Für den Autor dieser Zeilen war der Masseeffekt bisher ein Begriff aus langweiligen Physikstunden.
http://www.vjp.ch/wordpress/" onclick="window.open(this.href);return false;h4xX0r hat geschrieben:Super fändi Reviews uf schwiizerdütsch wo genau so sind, wie wenn mir öpper bimene bier würd verzelle, warum jetzt es spiel huere geil oder gschisse isch. und zwar die persönlich meinig vo dem tester (siehe Sephi). Eifach mal chli was anders, als de ganz Einheitsbrei.
e fantastischi idee.evo hat geschrieben:mer chönt ja mol s forum komplett resette zum paar neui user azlocke
zwirrlibatz hat geschrieben:pfrag isch halt d'motivation. hett me schiiss, als "ui ui lueg en nerd" wahrgnoh zwerde und sich drum i höhöhöwitzigi reviews für de eiget lulz flüchte will, drmit me sich gägüber de möngikollege nöd muess schäme oder öb me lieber entspannt und easy kompetänti reviews schriebt, wo de läser was bringed au wenn's denn für de eint oder ander trollchopf mal bitzeli "langwiilig" sind.
a) gitts da en zämehang zu mim poscht?h4xX0r hat geschrieben:ja lieber das schriebe wo 100 anderi sites au und besser schriibed. womöglich no ABschriibe. denn muess mer gar nümme speziell sii. mer chönnt ja au linke.
du schlüssisch uus das höhöwitzig au chan kompetent sii. ich han lieber höhöwitzig, wo persönlich und kompetent isch, anstatt en langwiilige text, wo scho 10x gschriebe worde isch und sich öpper wo "uhuere guet druus chunnt" will es denkmal setze.zwirrlibatz hat geschrieben:pfrag isch halt d'motivation. hett me schiiss, als "ui ui lueg en nerd" wahrgnoh zwerde und sich drum i höhöhöwitzigi reviews für de eiget lulz flüchte will, drmit me sich gägüber de möngikollege nöd muess schäme oder öb me lieber entspannt und easy kompetänti reviews schriebt, wo de läser was bringed au wenn's denn für de eint oder ander trollchopf mal bitzeli "langwiilig" sind.
nei. muesch amigs jedes wort läse.h4xX0r hat geschrieben:du schlüssisch uus das höhöwitzig au chan kompetent sii.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], derinderinderinderin und 6 Gäste