Ausländerinitiative (jetzt mit POLL)
Moderator: Avenger
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Zuletzt geändert von h4xX0r am 19 Nov 2010 09:17, insgesamt 2-mal geändert.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Re: Aussländerinitiative
luschtig, wie d'gägner versueche, mit so härzzerrissende spots d'lüt zum umdänke z'bewege!
härzigi schüeler, wo chli schnäddere während dr schuel vergliche mit drogehändler, räuber und vergwaltiger! LULZ!
zu dire frag: i bevorzuge eigentlech dr gägevorschlag! 2 x nei hingäge isch für realitätsverweigerer und hardcore-guetmönsche!
härzigi schüeler, wo chli schnäddere während dr schuel vergliche mit drogehändler, räuber und vergwaltiger! LULZ!

zu dire frag: i bevorzuge eigentlech dr gägevorschlag! 2 x nei hingäge isch für realitätsverweigerer und hardcore-guetmönsche!

De Amstutz am Fritig ir Arena. Jessesjemine. 

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
verständnisfrag: wieso muess cousine usse?
Jones hat geschrieben:2 x nei hingäge isch für realitätsverweigerer und hardcore-guetmönsche!

I don't believe in orange
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wenni würd abstimme würdi 2 x nei mache logisch. t droge neger uf dr strass störe mi kei bizeli. gmietliche ghetto feeling. me like.
mi vater füllt für mi t stimmzettle us siti 18 bi. ich glaub er macht au 2 x nei
mi vater füllt für mi t stimmzettle us siti 18 bi. ich glaub er macht au 2 x nei
-
- Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
00
emP hat geschrieben:verständnisfrag: wieso muess cousine usse?
wiu's de macher vo däm spot nid um tatsache geit!

wobi mir dä automatismus mit de aghörige o gäge strich geit!
e CH vater muess ja o nid i knascht, wenn si sohnemann e roub begeit!
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Was isch eigentlich wenn e Schwizer straffällig wird? Gits do au e Ausschaff-Automatismus?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Avenger hat geschrieben:Was isch eigentlich wenn e Schwizer straffällig wird? Gits do au e Ausschaff-Automatismus?
ja sicher! er wird denn i d'schwiz usgschafft!

was wo wie? gib mal tegscht wo die "sippehaft" drin steit...Jones hat geschrieben:emP hat geschrieben:verständnisfrag: wieso muess cousine usse?
wiu's de macher vo däm spot nid um tatsache geit!![]()
wobi mir dä automatismus mit de aghörige o gäge strich geit!
e CH vater muess ja o nid i knascht, wenn si sohnemann e roub begeit!
Die wo zweimal Nei ielegged: Stimmed ihr bi de Stichfrag für de Gegevorschlag, oder lönd ihr s'Feld leer?
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Bin mer nonig sicher, öb ich us taktische Gründ nöd für de Gägevorschlag stimme. E zweiti Peinlichkeit à la Minarettinitiative nume grad es Jahr spöter brucht's also würklich nöd.
Viel wichtiger isch ohnehin s'Ja für d'Stürgrächtigkeitsinitiative. So wie d'Riichelobbys da momentan Krach mached und gfühlt 90% vo de Plakatwänd für ihri Nei-Plakat gmietet händ, chan das nume e gueti Sach si
Viel wichtiger isch ohnehin s'Ja für d'Stürgrächtigkeitsinitiative. So wie d'Riichelobbys da momentan Krach mached und gfühlt 90% vo de Plakatwänd für ihri Nei-Plakat gmietet händ, chan das nume e gueti Sach si

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Chäller hat geschrieben:Die wo zweimal Nei ielegged: Stimmed ihr bi de Stichfrag für de Gegevorschlag, oder lönd ihr s'Feld leer?
gägevorschlag, logisch
de emP sött meh eh usschaffe! z'beschte wärs! 

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
wie praktisch. so spart de bund uusschaffigsreisechöschte.Jones hat geschrieben:ja sicher! er wird denn i d'schwiz usgschafft!Avenger hat geschrieben:Was isch eigentlich wenn e Schwizer straffällig wird? Gits do au e Ausschaff-Automatismus?

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
emP hat geschrieben:Chäller hat geschrieben:Die wo zweimal Nei ielegged: Stimmed ihr bi de Stichfrag für de Gegevorschlag, oder lönd ihr s'Feld leer?
gägevorschlag, logisch
Aber wärs dänn nöd gschickter, direkt au für de Gegevorschlag z'stimme? Ich gang mal devo us, dass d'Ausschaffungsinitiative durechunnt.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Chäller hat geschrieben:emP hat geschrieben:Chäller hat geschrieben:Die wo zweimal Nei ielegged: Stimmed ihr bi de Stichfrag für de Gegevorschlag, oder lönd ihr s'Feld leer?
gägevorschlag, logisch
Aber wärs dänn nöd gschickter, direkt au für de Gegevorschlag z'stimme? Ich gang mal devo us, dass d'Ausschaffungsinitiative durechunnt.
gitts denn lüt wo d SVSP Inititative annähme, und gäge gägevorschlag stimme? Chum, oder?
Jones hat geschrieben:de emP sött meh eh usschaffe! z'beschte wärs!

ja logisch, den nah grad d 12:1 Initiative annehGurgelhals hat geschrieben:Bin mer nonig sicher, öb ich us taktische Gründ nöd für de Gägevorschlag stimme. E zweiti Peinlichkeit à la Minarettinitiative nume grad es Jahr spöter brucht's also würklich nöd.

uusländerinitiative chunt aa, d frag wo sich den halt widrmal stellt isch wieso bruchts immer so härti mittel, bis öpis passiert?
das d zuewanderig i de letschte jahr nöd nur guet sbracht haet isch halt au en tatsach, sich dem stelle und vorher probiere d weiche stelle, bevor den halt widrmal die radikalschti partei devo profitiere chan.
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Nov 2010 16:02, insgesamt 1-mal geändert.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
:verwirrt: taktisch besser als zersch 2x nei und gägevorschlag falls stich?Gurgelhals hat geschrieben:Bin mer nonig sicher, öb ich us taktische Gründ nöd für de Gägevorschlag stimme. E zweiti Peinlichkeit à la Minarettinitiative nume grad es Jahr spöter brucht's also würklich nöd.

I speeled my drink!