Kundekartei mit Kundekarte uff iPad/Galaxy Pad?
Moderator: Avenger
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Kundekartei mit Kundekarte uff iPad/Galaxy Pad?
Für mis Gschäft möcht ich vo dene Papier Kundekärtli ewäg kho....
Isch e Koschte und e Umwältfrog.
Gründ wo drfür spräche:
-Keini Kärtli me drucke loh (laufendi köschte spare)
-Kunde, wo ihres Kärtli vergässe hend, muess i keis neus gäh (leider kunnt das SEHR oft vor)
-s kha nid bschisse wärde
-dr Kund hett weniger im Portemonnaie zum mitschleppe
jetz...gitts für iPad und co es Programm, wo me e Kartei mit Kundekarteoption kha "Programmiere".
d.h dr Kund kauft ii...ich öffne sini Kartei und kha mittels touchscreen "dStämpelfäldli" eso ussfülle.
nei, ich wott kei strichcode etc...
eifach unseri Kundekarte uff em Screen ha und mittels Touchscreen dr Stämpel "simuliere"
evt. kennt jo öppert vo do inne e sones Programm oder d möglichkeit so öppis zmache?
Isch e Koschte und e Umwältfrog.
Gründ wo drfür spräche:
-Keini Kärtli me drucke loh (laufendi köschte spare)
-Kunde, wo ihres Kärtli vergässe hend, muess i keis neus gäh (leider kunnt das SEHR oft vor)
-s kha nid bschisse wärde
-dr Kund hett weniger im Portemonnaie zum mitschleppe
jetz...gitts für iPad und co es Programm, wo me e Kartei mit Kundekarteoption kha "Programmiere".
d.h dr Kund kauft ii...ich öffne sini Kartei und kha mittels touchscreen "dStämpelfäldli" eso ussfülle.
nei, ich wott kei strichcode etc...
eifach unseri Kundekarte uff em Screen ha und mittels Touchscreen dr Stämpel "simuliere"
evt. kennt jo öppert vo do inne e sones Programm oder d möglichkeit so öppis zmache?
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Re: Kundekartei mit Kundekarte uff iPad/Galaxy Pad?
tönt nach mega komplizert

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
chume nid drus!
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
bring chli bessers bispiel..
quittige? mit Kunde-DB Abindig oder was?
quittige? mit Kunde-DB Abindig oder was?
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
So wienis verstange ha gohts um Treuecharte, d.h. wo du denn e gwüssi Azahl stämpel druf bechunnsch und bi 10 Stämpel bechunnsch es Kafi gratis oder so ähnlech. Und statt d Papier-Variante möcht de raw en digitali Kartei ha woner d Chundin oder de Chund ufrüeft und per touchscreen stämplet.
@ raw: Technisch ke Ahnig wases da für Apps/Möglechkeite git, aber goht so denn nid der Wärbeeffekt vo dene Chärtli verlore? Wenn der Chund es physikalisches chärtli im Portmonee het denn fingter das evtl. zwüschedüre und dänkt sich "ou, ha ja scho 2 Stämpel, sött widermol dört öppis go trinke" - also jetz ganz vereifacht und idealisiert gseit.
Dini Idee wär denn dass d Chunde gar nüt hend wos chönd überprüefe wivil Stämpel si scho gsammlet hei? Oder dass si das äbefalls mittels App chönd nohvollzieh? Und bi Neuchunde? Frogsch nach Vor- und Nachname für d Datebank?
@ raw: Technisch ke Ahnig wases da für Apps/Möglechkeite git, aber goht so denn nid der Wärbeeffekt vo dene Chärtli verlore? Wenn der Chund es physikalisches chärtli im Portmonee het denn fingter das evtl. zwüschedüre und dänkt sich "ou, ha ja scho 2 Stämpel, sött widermol dört öppis go trinke" - also jetz ganz vereifacht und idealisiert gseit.

verstahn sini idee, aber isch für ihn eifacher, aber d schwiizer sammlet gern chärtli (git studie wo zeiget, das d schwiizer am meiste i so "chundebindigsprogramm" mitmachet, also so chärtlistämple kack), de kiosk haet eine, d bäckerei verteilt stämpfli jede. vorallem die kaffitantene haend nah gern was im portemonnaie, ich würs offline handle lol.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Hmmm...interessanti Pünggt tüend ihr da füühre bringe. Uff dere sitte hann ich das no gar nid aaglueget.
Ich hör bi 8/10 Neukunde, dass sie keini Kärtli me im Portemonnaie me möchte ha...aber trotzdem wend pünggt sammle. Denn kunnt immer d frog uff. ob mir nid e Kartei hättet, wo mr d Kartene könnt uffbewahre.
Dorum au die Idee mit dem iPad züggs
.
Aber stimmt scho...de Werbeeffekt goht verlore und au dspontanität wieder mol vrbii zkho, da jo nur no ein Stämpel fähle tuet.
Demfall sii loh wies isch und köschte uff mi näh.
(grmpf)
Ich hör bi 8/10 Neukunde, dass sie keini Kärtli me im Portemonnaie me möchte ha...aber trotzdem wend pünggt sammle. Denn kunnt immer d frog uff. ob mir nid e Kartei hättet, wo mr d Kartene könnt uffbewahre.
Dorum au die Idee mit dem iPad züggs
.
Aber stimmt scho...de Werbeeffekt goht verlore und au dspontanität wieder mol vrbii zkho, da jo nur no ein Stämpel fähle tuet.
Demfall sii loh wies isch und köschte uff mi näh.
(grmpf)
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
lol, du känsch denfall d japanler nanig.thaeye hat geschrieben: aber d schwiizer sammlet gern chärtli (git studie wo zeiget, das d schwiizer am meiste i so "chundebindigsprogramm" mitmachet, also so chärtlistämple kack),

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
D Amis und d Japaner si garantiert führend i so scheisse. Jedes farking Gschäft hett chundecharte Zügs.
Aber Raw: Dini Überlegig isch chli falsch. D Chunde müesse sich bi Dir eifach identifiziere. Mit Strichcode halt. Süsch weisch ja gar nid wer wer isch. Si müesse z.B. mittels 3D-Barcode zeige wer si si (uf ihrem Device) und denn Scansch se Du. De Rescht macht denn im Idealfall dini Kasse.
sones Programm schribt dr jede 4 Lehrjahrstift. (das hani tatsächlich au scho mal während em Studium so gmacht. Isch sone Prototyp für Best Western Schwiz gsi. Output isch jewils e Ettikette gsi wo gseit wieviel Bonuspünkt guet gschribe si worde)
Aber Raw: Dini Überlegig isch chli falsch. D Chunde müesse sich bi Dir eifach identifiziere. Mit Strichcode halt. Süsch weisch ja gar nid wer wer isch. Si müesse z.B. mittels 3D-Barcode zeige wer si si (uf ihrem Device) und denn Scansch se Du. De Rescht macht denn im Idealfall dini Kasse.
sones Programm schribt dr jede 4 Lehrjahrstift. (das hani tatsächlich au scho mal während em Studium so gmacht. Isch sone Prototyp für Best Western Schwiz gsi. Output isch jewils e Ettikette gsi wo gseit wieviel Bonuspünkt guet gschribe si worde)
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
isch da gnau glich, am kiosk, bim beck, überall wird gsammlet.
und din vorschlag tönt super, aber viel spass bim umsetze. d chunde imene kafilade sind ja nöd unbedingt die mitem neuste device. guet evtl. ischer ja en trendy kafi lade. gloibis nöd das sich de ufwand lohnt.
und din vorschlag tönt super, aber viel spass bim umsetze. d chunde imene kafilade sind ja nöd unbedingt die mitem neuste device. guet evtl. ischer ja en trendy kafi lade. gloibis nöd das sich de ufwand lohnt.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
eventuell geits ihm au drum dass weniger cha bschisse werde. me weiss es nid genau.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
http://www.appreport.com/2010/08/mobile ... speichern/" onclick="window.open(this.href);return false;
für Öschtrich
für Öschtrich
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...