autsch...Master(G) hat geschrieben:keis wunder, wenn mers spiel ver-moddet und nöd so spiel, wies denkt isch .... oder tüscht das?
au... auweia...
omg..
autsch...
Moderatoren: Master(G), zeromeier
autsch...Master(G) hat geschrieben:keis wunder, wenn mers spiel ver-moddet und nöd so spiel, wies denkt isch .... oder tüscht das?
spiel shadowman. und hör uf ständig alli lüüt beleidige.Master(G) hat geschrieben:hey ich stah im fall voll dezue, dass ich egoshooter liebe!
dass ich dur spiele dureränn ohni links und rächts zluege isch aber totale schwachsinn. die meischte spiel ich sogar 2 mal dure, demit ich nix verpasse!
und wenn du mini iträg i dem forum guet verfolgsch bzw. bis jetzt verfolgt hesch würsch wüsse, dass ich so praktisch jedes spiel spiele und die meischte devo mit liideschaft. was da debi jetzt verwerflich söll si muesch mer mal no erkläre. aber es anders mal bitte.
edit: warum ich dich arrogant finde? will du immer so gschwule dehär redsch und zgfühl hesch, du bisch was bessers. Pc gaming MASTER RACE. rolf! das isch jetzt au unverblüemti wahrheit gsi.
gsehsch. scho wieder!Gurgelhals hat geschrieben:Dass du e sehr en inflationärs Verständnis vo Liideschaft häsch, isch ja wiederum au nüt neus..
Astroboy hat geschrieben: Aber was schribi da eigentlech, mir sie hie im Gnet. Aues Arschlöcher.
Ums mit dä Wort vo üsem allsits gliebte Admin z'sägä: Du bisch en Hohlchopf! macht mi hässig soviel arroganz.Astroboy hat geschrieben:Aues Arschlöcher.
Chäller hat geschrieben: Aues Arschlöcher.
das stimmt!Astroboy hat geschrieben:Dass dr Masta begeisterigsfähig isch wiene 5jährige
O_O hat geschrieben:ich profitier gar nüt.
wer nöd? wemme mal drüber nah dänkt.Master(G) hat geschrieben:das stimmt!ich chami jede tag a öppisem freue. nöd zschlächtischte, wemme mal drüber nah dänkt.
de gurgelhals. er hett glaub nöd sones schöns läbe. er tuet mir irgendwie leid.zwirrlibatz hat geschrieben:wer nöd? wemme mal drüber nah dänkt.Master(G) hat geschrieben:das stimmt!ich chami jede tag a öppisem freue. nöd zschlächtischte, wemme mal drüber nah dänkt.
scho. hirn und fön ha, das gaht eifach nöd.Master(G) hat geschrieben:de gurgelhals. er hett glaub nöd sones schöns läbe. er tuet mir irgendwie leid.
spony au grad. ich glaub er chönts au besser ha...
ich meine weisch so, frau, chind, richtige fründe, schöni wohnig, auto, chole, soziali sicherheit, freiziit, es guets sexläbe... weisch so. es eigentlich erfüllts läbe. es normalo-läbe vielleicht, aber es guets. aso nach mine vorstellige erfüllt... ich weiss ja nöd wie du das gsehsch... ich glaub keine vo dene internethelde hett das, oder?zwirrlibatz hat geschrieben:scho. hirn und fön ha, das gaht eifach nöd.Master(G) hat geschrieben:de gurgelhals. er hett glaub nöd sones schöns läbe. er tuet mir irgendwie leid.
spony au grad. ich glaub er chönts au besser ha...
Master(G) hat geschrieben: ich meine weisch so, frau, chind, richtige fründe, schöni wohnig, auto, chole, soziali sicherheit, freiziit... weisch so. es eigentlich erfüllts läbe. es normalo-läbe vielleicht, aber es guets. aso nach mine vorstellige erfüllt... ich weiss ja nöd wie du das gsehsch... ich glaub keine vo dene internethelde hett das, oder?
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] und 3 Gäste