http://eu.battle.net/wow/en/blog/3258652" onclick="window.open(this.href);return false;ritschi hat geschrieben:was isch mit däm gmeint?There will not be an item squish in Mist of Pandaria
World of Warcraft
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: World of Warcraft
I don't believe in orange
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
ah das hani scho verdrängt gha. merci wow nerd!
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
und da no die aktuell lösig derzue:
Rather than compressing item levels and retuning seven years' worth of content, the developers appear to have opted to go with the concept of Mega Damage, replacing a bunch of spare 0s with a K or an M where appropriate. When killing mobs in Pandaria, my four-digit damage was not compressed. If I hit something for 3,000 damage, it displayed as 3,000 damage. However, five-digit numbers and higher were compressed. 30,000 became 30K. It's a very simple solution and should have very little impact on your gameplay overall.
http://www.spiegel.de/netzwelt/games/0, ... 79,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
guet zämmegfasst und uf e punkt brocht.evo hat geschrieben:http://www.spiegel.de/netzwelt/games/0, ... 79,00.html
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
sit jahre meckered ihr am wow ume. schad gitts kei alternative drzue.
I speeled my drink!
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Ich meckere nöd, ich bin mir dem bewusst und spiele solangs mer no spass macht!zwirrlibatz hat geschrieben:sit jahre meckered ihr am wow ume. schad gitts kei alternative drzue.
Sehr abracht btw:
:alone:
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
sötsch es langsam kenne. hie wird über alles und jede gmeckeret.zwirrlibatz hat geschrieben:sit jahre meckered ihr am wow ume. schad gitts kei alternative drzue.
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
MoP beta isch live 

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
holyshit wall of news 

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich find das so e dermasse gschissni rasse, ich chas fascht nöd in wort fasse.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
afangs hani dänkt i mach das addon au dure aber mitlerwile glaubi ich verzicht komplett. kum jez scho isn rotiere wenndi dra dänk dass diablo 3 in 2 moant kunt und ich no paralell LoL spile wot :typej:
ne isch fertig für mich, bin zwar en pandaliebhaber, aber ich mag nömm. LoL isch de shit.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Mach sicher mal de Levelcontent düre weni Ziit finde. Aber nid zwingend grad am Afang.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ja gits scho i de lore, pandaren brewmaster
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ich weiss nid wie mer wow hütt no cha spiele. und pandaria isch grad nomal 10 stuufe übler. huiiiiii
panda-pokémon expansion FTL
panda-pokémon expansion FTL
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
haha da inne tönts so wie uf de mmo-champion.com fore 

amigs muess me dr wohret eifach ins aug blicke. aber wenns der gfallt, voll easy.Asskicker hat geschrieben:haha da inne tönts so wie uf de mmo-champion.com fore

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
bla, es wird garantiert super, keis mmo chunnt nur annähernd a WoW ane, und ich bin sicher das wird bis mindeschtens titan au so blibe
aber ebe, mer hets halt gseh nach 5+ jahr intensivem spiele, und pandas reized mich iets au nöd bsunders, drum wirdi mop au nüm hole
aber ebe, mer hets halt gseh nach 5+ jahr intensivem spiele, und pandas reized mich iets au nöd bsunders, drum wirdi mop au nüm hole
hesch dr spiegel artiekl gläse? genau so isches. beschäftigungstherapie triffts sehr guet wemme nit unbegibt bi de oberste paar % drbi isch wo umd server 1st kills kämpft. cataclysm het die erschte 2-3 monet rächt spass gmacht aber denn isch gähnende alltag ighert. dragon soul isch denn s übelste womer jehmols unertko isch.Moff hat geschrieben:bla, es wird garantiert super,
bi rächt froh hani LoL, das isch wenigstens mol e game für SPG's und nit so weichspüeler AA
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich han cataclysm nedmal 3 mönet gspielt, gnau wie wotlk au nöd. dragon soul hani nie gseh und ich weiss es isch de bisher schlechtischt wow raid dungeon, trotzdem ischer immer na besser als alli andere raids vo allne andere MMOs, das chan ich beurteile ohni DS oder die andere MMOs gspielt zha.
de spiegel autor chunnt ja ebefalls zum schluss, dass die andere MMOs ned so guet sind wie WoW. und was ihn "nervt" würd ich halt ebe mit "mer hets nach 5+ jahr eifach gseh" beschriebe. en guete teil vo dem artikel isch aber au elitärs nostalgie verklärts gschwätz, was under wow spieler ja ned unüblich isch.
blizzard macht die beschte games und WoW isch ihres meisterwerch, das säg ich obwohl ich weiss, dass ichs nie wieder wird spiele.
de spiegel autor chunnt ja ebefalls zum schluss, dass die andere MMOs ned so guet sind wie WoW. und was ihn "nervt" würd ich halt ebe mit "mer hets nach 5+ jahr eifach gseh" beschriebe. en guete teil vo dem artikel isch aber au elitärs nostalgie verklärts gschwätz, was under wow spieler ja ned unüblich isch.
blizzard macht die beschte games und WoW isch ihres meisterwerch, das säg ich obwohl ich weiss, dass ichs nie wieder wird spiele.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
lol...git also no anderi, wo genau so gueti games mache, Bethesda zum bispil
aber logisch isch wow es meisterwerk gsi. es isch eifach langsam düre. es git mittlerwiile meh gueti games und alternative. ds festhalte vo vielne a wow het mit sehr vielem z'tüe, wo nid eifach nur mit dr qualität vom spiel z'tüe het.
für mich ischs schlicht ds alt inzwüsche und viel zu chindergarte. zudem möchti im 2012 es MMO spiele, wo o nach 2012 uusgseht.
i glaub GW2 wird alles erfülle, wo ich persönlich sueche.

für mich ischs schlicht ds alt inzwüsche und viel zu chindergarte. zudem möchti im 2012 es MMO spiele, wo o nach 2012 uusgseht.
i glaub GW2 wird alles erfülle, wo ich persönlich sueche.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Moff hat geschrieben:ich han cataclysm nedmal 3 mönet gspielt, gnau wie wotlk au nöd. dragon soul hani nie gseh und ich weiss es isch de bisher schlechtischt wow raid dungeon, trotzdem ischer immer na besser als alli andere raids vo allne andere MMOs, das chan ich beurteile ohni DS oder die andere MMOs gspielt zha.
scheiss egal was es suscht no so ufem mark git. isch mir doch schnuppe wenns susch keine ufd reie bekunt e guets mmo zmache. mir het die entwicklig wos game gmacht het eifach nit passt. das ganze wone mmo usmacht isch total verlore gange durch die ganze cross realem lfg tools, content für jede trottel, legendarys for free, achievments und dr ganz ander dreck.
paar sache sin au guet gsi, zb. s spiele an sich. t rotatione und die ganze skills und ihre ihsatztmöglichkeite sin rächt guet gsi geg schluss. aber ebbe wenni "ahspruchsvoll" ummeklicke wot spili lieber öpis wie LoL oder Starcraft
das es e meisterwärk isch, isch klar
bitte nit trolleBethesda zum bispil