d'Free Radical händs i de Timesplitters (dh ich red vom 2 will ich nume de kenn) und im imo fantastische Second Sight no sehr guet bracht. Und Hitman hett au no das Flair. Aber susch wahr, me isch eigetli meischtens nur no en Tank drmits rundume au geil chan chlöpfe. In 5.1.Moff hat geschrieben:klar, hützutags het jede fps es paar "stealth passagene", aber so konsequent wohlfühlend hani das iets tatsächlich sit goldeneye bis iets zum goldeneye remake nie meh gseh, werum eigentlich?
Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Re: [WII]Goldeneye! --> IGN: 9.0 !!!!!!! (kurzreview 1.sitt
I speeled my drink!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
wenns de moff geil find, find ichs au geil. de moff und ich händ nämli de gliich gamegschmack 
jetzt freu mi wieder druuf!

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
das han ich eigetli au grad tänkt aber jetz....Master(G) hat geschrieben:wenns de moff geil find, find ichs au geil. de moff und ich händ nämli de gliich gamegschmack

I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
das stimmt so aber shco ned ganz 
de neu call of duty chamer zB total gstohle blibe, ich wirds irgendwenn sicher durespiele (ich bring eifach total gern mensche um), aber es löst iets kei erwartigsvolli erregig i mir us
und ja, de timesplitters isch vom spielgfüehl her enorm ähnlich gsi. aber susch het mich i dene spiel derfür gar nüt agsproche. stealthmässig isch ja glaub au ned viel gange, oder?
aber uf kein fall falsch verstah, goldeneye wii isch ned annähernd die sensation wo goldeneye64 damals gsi isch.
ned dass das irgendwer erwartet hätti.

de neu call of duty chamer zB total gstohle blibe, ich wirds irgendwenn sicher durespiele (ich bring eifach total gern mensche um), aber es löst iets kei erwartigsvolli erregig i mir us
und ja, de timesplitters isch vom spielgfüehl her enorm ähnlich gsi. aber susch het mich i dene spiel derfür gar nüt agsproche. stealthmässig isch ja glaub au ned viel gange, oder?
aber uf kein fall falsch verstah, goldeneye wii isch ned annähernd die sensation wo goldeneye64 damals gsi isch.
ned dass das irgendwer erwartet hätti.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
hmja vom spielgfühl ja und vom stealth weniger. det hetts glaubs nur ein explizit stealthige level. Aber de Second Sight isch viel stealthy ohni's als Splinter Cell coolness z'zelebriere. han eifach wele uf free radical als fortsetzer vom vo dir vermisstem spielgfühl nach goldeneye hiiwiese.Moff hat geschrieben:und ja, de timesplitters isch vom spielgfüehl her enorm ähnlich gsi. aber susch het mich i dene spiel derfür gar nüt agsproche. stealthmässig isch ja glaub au ned viel gange, oder?
und de neu spielt mal wieder jede nur ich bin am warte.
I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
second sight isch zwar guet, aber doch total andersch gsi als goldeneye? da hani timesplitters iets viel nöcher dra gfunde. und de goldeneye wii iets ebe namal viel meh.
was mir so guet dra gfallt isch wie langsam sich das ganze spielt, dur das hebts sich us de fps masse ab und d'wiimote stürige macht so au total sinn.
es isch eifach spannend wenn ich mit de gsilencde walter p99 muess 2 oder 3 guards wo binenand stöhnd muess glichzitig usschalte. mitere musstürig wär das ja total langwilig, aber mit wiimote isches true und total spannend, und wenns ned klappt hesch es dutzend soldate am arsch. das isch ebe goldeneye gameplay. ich liebe die situation und es het sehr vieli söttigi im neue goldeneye. mer merkt eifach det hend lüt dra gschaffed wo verstande hend was am goldenye so guet gmacht het und s'möglichscht guet modernisiert. dass es renerativs health het und mer nur 3 waffe träge chan sind schlussendlich total unwichtige nebesächlichkeite.
wobis ohni regeneration sicher namal chli spannender und besser isch.
mer chan übrigens au stealth moves mache, aber ich schlich mich immer hinde ane, stahne uf und exekutier si mit chopfschüss. macht total spass mit de wiimote.
was mir so guet dra gfallt isch wie langsam sich das ganze spielt, dur das hebts sich us de fps masse ab und d'wiimote stürige macht so au total sinn.
es isch eifach spannend wenn ich mit de gsilencde walter p99 muess 2 oder 3 guards wo binenand stöhnd muess glichzitig usschalte. mitere musstürig wär das ja total langwilig, aber mit wiimote isches true und total spannend, und wenns ned klappt hesch es dutzend soldate am arsch. das isch ebe goldeneye gameplay. ich liebe die situation und es het sehr vieli söttigi im neue goldeneye. mer merkt eifach det hend lüt dra gschaffed wo verstande hend was am goldenye so guet gmacht het und s'möglichscht guet modernisiert. dass es renerativs health het und mer nur 3 waffe träge chan sind schlussendlich total unwichtige nebesächlichkeite.
wobis ohni regeneration sicher namal chli spannender und besser isch.
mer chan übrigens au stealth moves mache, aber ich schlich mich immer hinde ane, stahne uf und exekutier si mit chopfschüss. macht total spass mit de wiimote.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
tönt super, tammi siech ich will das jetz!
I speeled my drink!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
denn wirsch CoD Black Ops liebe!!Moff hat geschrieben: (ich bring eifach total gern mensche um)

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ah no churz wägem second sight, de hani gmeint wägem stealth bzw spieltämpo. natürlich isch dä timesplitters nöcher will au en FPS.
I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
jä es gaht ebe, es git chum en fps reihe wo so unbefriedigends treffer feedback het wie d'call of duties, füehlt sich eher a wie schüssbudefigure.Master(G) hat geschrieben:denn wirsch CoD Black Ops liebe!!Moff hat geschrieben: (ich bring eifach total gern mensche um)
mir hend cods eh nie sooo pässled ehrlich gseit, au us vielne andere gründ, das ganze respawn züg und schluchlevels, aber s'schlechte trefferfeedback machtsmer am meischte kabutt.
MW und WAW hender ma am beschte gfalle, da bombastisch inszeniert. aber das hetmer einisch gseh und denn ischs dure. multiplayer isch was anders, interessiert mich aber nüme. nach 10 jahr quakes, cs und tf hani eh alles gseh.
aber ebe, ich wird black ops sicher mal durespiele, fps sind mis lieblingsgenre sit wolf3d, ich spiel eifach us gwohnheit alli.
- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich weis nöd was ihr händ. Insgesamt en würdige Nachfolger. Klar gits bessers, es git immer bessers. Aber für Nintendo Shooterverhältnis isches super.
Was i nöd chan verstah isch werum sie de Fail-Craig und nöd de Brosnan isetzet.
Was i nöd chan verstah isch werum sie de Fail-Craig und nöd de Brosnan isetzet.
Hey mann bisch i de Cloud?
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
craig > brosnan
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
So wie Sennentuntschi für Schwizer Filmverhältnis super isch?SinGinSmith hat geschrieben: Aber für Nintendo Shooterverhältnis isches super.
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
craig < brosnanMaster(G) hat geschrieben:craig > brosnan

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das würsch nöd säge, wenn dromän gläse hettsch.
de craig entspricht em buech-bond-original am meischte.
de brosnan isch en gschläckte siech ohni bumms.
aber fair. ich hanen au gern gseh, bis de craig cho isch.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
in Goldeneye (Pfelm) hett dr Brosnan no e gueti Figur gmacht...nachher hett er dr Marke 007 nur no gschadet!!
Craig super!
nur schad, dass MGM pleite isch!!!!!!!!
Craig super!
nur schad, dass MGM pleite isch!!!!!!!!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
sehr sogar ja, ich hätt lieber en neue film gha als es game (bzw. zwei). 

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Lueget meh is Film News Topic - 2012 neue Film.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
so nach intensivem zockä.. muesi doch zueghä, es isch sehr guet usecho.. me darf eifach nids aute erwarte.. de isches für wii shoota verhäutnis super duper
shubidu
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das Buch ist doch relativ wumpe. Bond ist durch die Filme beliebt geworden. Brosnan fand ich als Bond aber auch nicht so gut. Passt besser zu Rollen wie im Rasenmähermann.Master(G) hat geschrieben:das würsch nöd säge, wenn dromän gläse hettsch.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
si sölled das doch bitte no für xbox und ps3 bringe, mit gueter grafick. danke.
sidusson hat geschrieben: de isches für wii shoota verhäutnis super duper
loooool. dümmst Usssag ever.
"Für en schwiizer film ischer no guet"
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja. Du chasch vomene Schwizer Film nöd s gliche erwarte wie vomene US Film, da d schwizer Filmemacher nöd so guet sind wie usländischi. Drum chasch vomene Shooter uf Wii grafisch au nöd s gliche erwarte wil anderi Konsole hardwaremässig besser sind und de Wii nöd als "Shooterkonsole" bekannt isch.Sephi hat geschrieben:So wie Sennentuntschi für Schwizer Filmverhältnis super isch?SinGinSmith hat geschrieben: Aber für Nintendo Shooterverhältnis isches super.
Hey mann bisch i de Cloud?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
bin dure und hans als recht guet empfunde.
mer merkt aber halt scho, dass es ned so perfekt gschliffe und durchdacht isch als s'64er, aber egal, ich han au ned erwartet, dass ich wie im original wird teil levels dutzendi mal durespiele.
trotzdem ischs es spiel wo ich mich scho bim erschte durchgang uf de zweiti gfreut han, und es lohnt sich.
im 007 classic modus gits na meh missionsziel zum mache wodurchs ghaltvoller würkt und es demonstriert überzügend wieso regenerativs health was vom dümmschte isch wo em fps genre het chönne passiere
mer merkt aber halt scho, dass es ned so perfekt gschliffe und durchdacht isch als s'64er, aber egal, ich han au ned erwartet, dass ich wie im original wird teil levels dutzendi mal durespiele.
trotzdem ischs es spiel wo ich mich scho bim erschte durchgang uf de zweiti gfreut han, und es lohnt sich.
im 007 classic modus gits na meh missionsziel zum mache wodurchs ghaltvoller würkt und es demonstriert überzügend wieso regenerativs health was vom dümmschte isch wo em fps genre het chönne passiere
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Die Ussag isch aso uf es parne Äbene rächt falsch. Abgseh devo dasses super schwizer Filmemacher git, verglichsch Qualität vo de Härsteller mit der Technologie wo de Wärch zugrunde ligt. Und vor Grafik hani jo ou nid gredt, die ischmer rächt egal.SinGinSmith hat geschrieben:Ja. Du chasch vomene Schwizer Film nöd s gliche erwarte wie vomene US Film, da d schwizer Filmemacher nöd so guet sind wie usländischi. Drum chasch vomene Shooter uf Wii grafisch au nöd s gliche erwarte wil anderi Konsole hardwaremässig besser sind und de Wii nöd als "Shooterkonsole" bekannt isch.Sephi hat geschrieben:So wie Sennentuntschi für Schwizer Filmverhältnis super isch?SinGinSmith hat geschrieben: Aber für Nintendo Shooterverhältnis isches super.