nei ich ha scho immer sehr wenig fleisch gässe, vilicht 1mal i dr wuche. dr letzti schritt isch denn sehr eifach gsi und für das gits sehr vieli meh und weniger privati gründ. es buech bruchi nid zum mir werthaltige vorghä.

aber es het mich nomale bestätigt.
wie gseit werdet verschiedni haltige belüchtet und es chöme o kontroversi meinige zu wort. wohlgemerkt bezieht er sich bi einigem o uuschliesslich uf d'USA, wo im vergliich zur CH unter aller sau isch was tierhaltig aageit. für mich vorallem interessant sind o die kapitel, wo fleischkonsum us dr sicht vo sozialer oder kultureller sicht aalueget.
ich halt das für keis missionarischs buech, wie er selber seit "I do not want to influence decision but inform it". und wer sich mit offne auge (was ebe sehr oft nid dr fall isch) für fleisch esse entscheidet, de söll das mache. es git halt eifach e realität i dem ganze, o wenn mer zB. mitem töte vo tier per se keis problem het, wo ich selber als konsument nümm mag ignoriere. und es isch ebe o sehr schwierig i dem bereich weize vo spreu ds trenne.
und ebe, o vom literarische standpunkt ischs eifach es fantastischs buech, das chunnt no derzue. Ich ha no 2 wiiteri büecher vom Safran und er isch e bitz a mad genius.