internetbetrug
Moderator: Avenger
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
krass, jetzt bini s erscht mal im inet über mini gstohlene kreditcharte date betroge worde.
am 21.03.12 bi http://www.harryanddavid.com/" onclick="window.open(this.href);return false; usd 63.--
am 21.03.12 bi http://www.kabloom.com/" onclick="window.open(this.href);return false; usd 94.--
sehr komisch. es sind ja kei sex pages sondern so dummi gschänkligsellschafte.
isch eu das au scho passiert?
am 21.03.12 bi http://www.harryanddavid.com/" onclick="window.open(this.href);return false; usd 63.--
am 21.03.12 bi http://www.kabloom.com/" onclick="window.open(this.href);return false; usd 94.--
sehr komisch. es sind ja kei sex pages sondern so dummi gschänkligsellschafte.
isch eu das au scho passiert?
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
Nei bisher nöd, aber ich bin momentan permanent am reisele in südostasie und hoffe, das ich kei bösi überraschige im nachhinein ha wirde, da ich doch sehr oft mini kk da benutze.
hesch irgenden ahnig wies ah dini datene chöntet cho si?
hesch irgenden ahnig wies ah dini datene chöntet cho si?
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
hends dr de betrag eifach so apzapft?

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- tigerprinz
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Isch zwar nöd Internet, aber s letscht Jahr simmer z
New York gsi. Nach drü/vier Täg wieder in ZH händs
mir d Charte gsperrt, will "ich" fascht ziitgliich im
Seefäld und i de Bronx Ware kauft ha
De Bro im erschte Turnschueh-Lade hat sie kopiert.
Fickle Motherfucker!
New York gsi. Nach drü/vier Täg wieder in ZH händs
mir d Charte gsperrt, will "ich" fascht ziitgliich im
Seefäld und i de Bronx Ware kauft ha

De Bro im erschte Turnschueh-Lade hat sie kopiert.
Fickle Motherfucker!
Re: internetbetrug
han zum glück na nie problem gha und bruche si sehr vil. vor allem im internet aber au zwüschedure so richtig echt. han mal gha das mini kreditchartegsellschaft en zahlig im internet nöd zuegla het will si unsicher sägi (isch en philippinischi fluggsellschaft gsi)
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
ischmer au einisch passiert..usland..kk gsellschaft het mer aglüte, i has erklärt und sie hends ab de rechnig gnoh! super kulant!

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
em brüeder isch au mal passiert, kreditkartebuude het em das sogar gmoldet gha, er het das nöd müese zahle 

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Kreisi stuff.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
sin glaub no fit so kraditkarte heinis.
ha mol fuessball wette gmacht online, wasi susch nie mache. 2(!) minute spöter het mi natel glütte und e frau vo dr ubs sic hdra gsi wo gfrogt het ob ich das wirklich buecht ha etz.
ha mol fuessball wette gmacht online, wasi susch nie mache. 2(!) minute spöter het mi natel glütte und e frau vo dr ubs sic hdra gsi wo gfrogt het ob ich das wirklich buecht ha etz.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
no nie passiert.
d'buude hät mir mal zuesätzlich zum lohn 50'000.- uszahlt und nöd gmerkt LOL
denn hanis gmeldet und han fascht en verwarnig übercho, will ichs ersch ein tag später gmeldet han lol
denn hanis gmeldet und han fascht en verwarnig übercho, will ichs ersch ein tag später gmeldet han lol
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Shadow hat geschrieben:no nie passiert.
ächt itz? 50k meh?

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ja da muess mer natürli scho mal en nacht drüber schlafe und guet überlege vo wäge mälde oder so 

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Absolut wahr, isch bi mir scho zwei Mal vor cho. Eimal in NY bim shoppe (ich han mini Visa vorher praktisch nie bruucht) und eimal woni ä Bwin wett gmacht han. Ich finds zimli guet das sie so strikt vorgönd!evo hat geschrieben:sin glaub no fit so kraditkarte heinis.
Btw. han ich vorere Wuche es Schriebe becho das ich jetzt vermehrt min Pin wird bruuche mit de Visa wasi au völlig richtig finde. Wennds scho jede Mal dur es Pin Grät dureziehsch benutzi lieber d'Gheimzahl als mini dumm Unterschrift wo inzwüsche eh kein Mensch meh wükli kontrolliert.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
han jetzt denne bude aglütet. de kabloom hät usegfunde, dass es en betrug isch und überwiised mir s geld zrugg. de harry und david mueses no abkläre. wenn de nöd zrugg zahlt, muesi bide Swisscard AECS AG es 3 siitigs formular usfülle. voll dumm.
passiert jede tag zig fach! da d'amis immer no so hingerem mond si und dr chip uf de charte nid bruche längt es kopiere vom magnetstreife us! grad in NY passiert's sehr oft... 

Im Internetz ischs eh no zimlich krass gsie bis vor churzem... D Nummerä hesch brucht, Namä und Ablaufdatum, wo alles vornä uf de KK stohd... und achtung, will dass vil z unsicher wär, hedmer nomol en 3 stelligi Numerä brucht, und diä stohd uf de anderä Sitä :typej:
Aber ja, erschtens ischs im Internetz jo jetzt eigentlich immer no Code gschützt über en spezielle Server (obwohl natürlich das wohl au fischbar isch vo de häckerz), und zweitens sind diä KK Heinis würklich Fit... Han au mol irgendwiä am 1 i de Nacht en Trasaktion usglöst, wo evtl. hetti chönä verdächtig si, hedmer öpä en minutä spöter grad ein aglüttä, zum frögä öb ich das gsie sig.
Schiinbar dünd sich jo gwüssi Bankä (also jetzt nid unbedingt KK Institut, aber betr. E-Banking und so) scho überlegä öbs nid besser wäri sich wieder usem Internetz zrugzziä, will das mit de Sicherheit eifach nid in Griff überchömed. Aber praktisch isch E-Banking und so halt scho zimlich.
Aber ja, erschtens ischs im Internetz jo jetzt eigentlich immer no Code gschützt über en spezielle Server (obwohl natürlich das wohl au fischbar isch vo de häckerz), und zweitens sind diä KK Heinis würklich Fit... Han au mol irgendwiä am 1 i de Nacht en Trasaktion usglöst, wo evtl. hetti chönä verdächtig si, hedmer öpä en minutä spöter grad ein aglüttä, zum frögä öb ich das gsie sig.
Schiinbar dünd sich jo gwüssi Bankä (also jetzt nid unbedingt KK Institut, aber betr. E-Banking und so) scho überlegä öbs nid besser wäri sich wieder usem Internetz zrugzziä, will das mit de Sicherheit eifach nid in Griff überchömed. Aber praktisch isch E-Banking und so halt scho zimlich.
mit PIN / TAN wär die gschicht schomau einiges besser...
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Dringendst mälde, sobald mer's merkt! "ungerechtfertigte Bereicherung" wird wiä Diebstahl ahglueget,Master(G) hat geschrieben:ja da muess mer natürli scho mal en nacht drüber schlafe und guet überlege vo wäge mälde oder so
das hani glernt woni i dä Stifti (Damals im erste Lehrjahr 600.- verdient) plötzlich 20k uszahlt übercho han, will eine i dä buude hät genau gliich gheisse.
Ha huere tumm glueget am Bankomat... :spit:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Dringendst mälde, sobald mer's merkt! "ungerechtfertigte Bereicherung" wird wiä Diebstahl ahglueget,Master(G) hat geschrieben:ja da muess mer natürli scho mal en nacht drüber schlafe und guet überlege vo wäge mälde oder so
das hani glernt woni i dä Stifti (Damals im erste Lehrjahr 600.- verdient) plötzlich 20k uszahlt übercho han, will eine i dä buude hät genau gliich gheisse.
Ha huere tumm glueget am Bankomat... :spit:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Isch jetzt iegführt impfall!Jones hat geschrieben:mit PIN / TAN wär die gschicht schomau einiges besser...
Ich chan nuno mit Pin zahle mit de Visa! Grad vor öppe drüü Wuche s'schriebe becho.