Simer mal ehrlech: Nicknames, das isch cool gsi wo Counterstrike no in isch gsi und sech d Lüt no uf neui Waffe
in Videospieli gfröit hei.
Nicknames i Games chöme nit us der Counterstrike-Ziit (bisch äuwä no chli z`jung um das zwüsse...)
Bi de alte Arcades hesch ja meistens nume 3 (Drei) Buchstabe chöne ha ...also entweder d`Initiale oder ä very short Nickname
Chasch bim "Jingle sucht Single - Forum " die richtige Name agäh ,
aber sicher nit bim (Arcade-)Gamer-Forum ...... :typej:
Vomene 12jährige Meitli wie dir lohnimer das sicher lo erkläre!
Damitmes nümm mues fürehole: Das Topic isch en Tescht gsi - es 10i uf der Dummheitsskala si die wo ärnschthaft
druf stellig gnoh hei! Erstunlech eigentlech, dass der Xinobrax erscht nur uf Platz 2 gsi isch!
Ja tschuldigung das ich dich für so tumm ghalte han. Lit ev. dra dases mengisch tatsächlich bisch.
Es isch übrigens na schwer Sarkasmus z erkenne wemer d Lüt nid persönlich kennt. Ich han das au scho oft müese feststelle...
Um ehrlich z si...selbscht jetzt wonis weiss lisst sich de Text so als hetsches ernst gmeint...es isch echt verwirrend...
Schwein Vogel; Der wissenschaftliche Name dieses Piepmatzes ist porcus rockefelleri. Mr. Rockefeller hat das Schwein nicht entdeckt, doch hält man es aus Gründen der Ähnlichkeit für sein rechtmäßiges Eigentum.
Sephi hat geschrieben:Nicknames, das isch cool gsi [...] Lüt no uf neui Waffe
in Videospieli gfröit hei [...] S Forum isch mitem Relaunch ja es ganzes Stück erwachsener worde [...]
[...] I däm Sinn: Fröit mi [...]
Nöchschtmol machich ganz grossi Zwinker-Smileys ane
Besser wärs, de isch eidütig.
Ich het dir sonen Text zuetraut....würklich...
Schwein Vogel; Der wissenschaftliche Name dieses Piepmatzes ist porcus rockefelleri. Mr. Rockefeller hat das Schwein nicht entdeckt, doch hält man es aus Gründen der Ähnlichkeit für sein rechtmäßiges Eigentum.
MrHinkelschwein hat geschrieben:Ja tschuldigung das ich dich für so tumm ghalte han. Lit ev. dra dases mengisch tatsächlich bisch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel