He Bulle Schwein
Moderator: Avenger
He Bulle Schwein
Natürlich han ich nix gäge Polizei und bin en grosse Fründ vo ihne, aber ich bruch beachtig vo eusem Dorfpolizischt em Jones!
Han ä Wett am laufe drum frögi:
Wänn mehr eine usenimmt binere Kontrolle und er hät 0,7 Promill, muss er als nöd vorbelastete Fahrer dä Lappe abgeh? Oder zahlsch eifach Buess?
Danke für d'Antwort.
P.s. polizei rulez!
Han ä Wett am laufe drum frögi:
Wänn mehr eine usenimmt binere Kontrolle und er hät 0,7 Promill, muss er als nöd vorbelastete Fahrer dä Lappe abgeh? Oder zahlsch eifach Buess?
Danke für d'Antwort.
P.s. polizei rulez!
Re: He Bulle Schwein
0.5 bis 0.79 Promille:
Strafe: Haft (1 Tag bis 3 Monate) oder Busse
Ausweisentzug: Beim ersten Mal in der Regel eine Verwarnung (vorausgesetzt, es liegt keine weitere Widerhandlung gegen Strassenverkehrsvorschriften vor und der fahrerische Leumund ist ungetrübt). Bei Vorliegen einer zusätzlichen leichten Widerhandlung wird der Führerausweis für mindestens 1 Monat entzogen.
Quelle
Quelle
Quelle

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
immer wieder guet so seichemP hat geschrieben:Strafe: Haft (1 Tag bis 3 Monate) oder Busse

ich wür glaubs 3 monet haft wähle. buess zahle, scho sicher nöd.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
uf mene freshstuff sampler isch en track vomne kolleg druf, de song heisst bullesau vo h.d.p.
ich han au kei problem mit bulle, aber dini frag chani leider nöd beantworte aber ich würd säge 0.5+ = uswis weg
drink dont drive

ich han au kei problem mit bulle, aber dini frag chani leider nöd beantworte aber ich würd säge 0.5+ = uswis weg
drink dont drive

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
bulle schwein, wie gemein.

für öpis gits ja z'internet... (oder PN
)
ohni vorbelaschtig / ohni zuesätzlechi widerhandlig gisch nid ab. über 0.8 = 3 mönet.
wenn itz dumm gseit no einisch abboge bisch ohni z'blinke oder nid agurtet bisch gsi etc und dr cop schriebt das i rapport, gisch mind, e monet ab! (= 1 zuesätzlechi liechti widerhandlig)
isch denn aber sach vom AMA (StVA). d.h. du gisch nid sofort ab wie ab 0.8 promille...

ohni vorbelaschtig / ohni zuesätzlechi widerhandlig gisch nid ab. über 0.8 = 3 mönet.
wenn itz dumm gseit no einisch abboge bisch ohni z'blinke oder nid agurtet bisch gsi etc und dr cop schriebt das i rapport, gisch mind, e monet ab! (= 1 zuesätzlechi liechti widerhandlig)
isch denn aber sach vom AMA (StVA). d.h. du gisch nid sofort ab wie ab 0.8 promille...

0.5 bis 0.79 Promille:
Ausweisentzug: Beim ersten Mal in der Regel eine Verwarnung (vorausgesetzt, es liegt keine weitere Widerhandlung gegen Strassenverkehrsvorschriften vor und der fahrerische Leumund ist ungetrübt). Bei Vorliegen einer zusätzlichen leichten Widerhandlung wird der Führerausweis für mindestens 1 Monat entzogen.
Merci Emp! Demfall hät mehr glich chli Marge!
:lolz:
Merci Emp! Demfall hät mehr glich chli Marge!
:lolz:
0.5 bis 0.79... haft... selten so gelacht... 
theorie und praxis...

theorie und praxis...
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Aber ebe abgeh tuesch au nöd. Fair!Jones hat geschrieben:0.5 bis 0.79... haft... selten so gelacht...
theorie und praxis...
Was zahlsch für 0.6?
ke ahnig! muesch dr richter frage...
grob geschtzt 500-1000. ganz grob!
grob geschtzt 500-1000. ganz grob!

Lolz, ich han nix gmacht oder so.. Han mit mim Daddy diskutiert und er gmeint insomene Fall nimmt mehr eim ab 0,51 dä Lappe weg! Dänn hämer gwettet!
me söttTrunks hat geschrieben:Lolz, ich han nix gmacht oder so.. Han mit mim Daddy diskutiert und er gmeint insomene Fall nimmt mehr eim ab 0,51 dä Lappe weg! Dänn hämer gwettet!
I don't believe in orange
Plus kastriere!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
:aggdun bolisei:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- tigerprinz
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Don’t just fuck the police.
Take the police out on a couple dates. Take the police to the movies or a nice stroll in the park. Feed the police some delicious food. Make the police fall in love with you. Then, fuck the police. And then, out of nowhere, stop taking calls from the police. make the police miss you. Make the police cry.
Take the police out on a couple dates. Take the police to the movies or a nice stroll in the park. Feed the police some delicious food. Make the police fall in love with you. Then, fuck the police. And then, out of nowhere, stop taking calls from the police. make the police miss you. Make the police cry.
- elnino
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
950
Ich will eifach Bulle go schlah!

He could be my friend, if he weren't my enemy...
PCE Shmupscountown: 109/110 (1to go)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:109/110枚 (1枚余る)
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
eins zwei, bolizei,
drei vier, ich haue dier,
fünf sechs, voll in fress,
sieben acht, totegmacht,
neun zehn, auf niemersehn.
drei vier, ich haue dier,
fünf sechs, voll in fress,
sieben acht, totegmacht,
neun zehn, auf niemersehn.

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
bimene "fläschli" wii bi ihm dihei und du bisch gfahre?Trunks hat geschrieben:Lolz, ich han nix gmacht oder so.. Han mit mim Daddy diskutiert und er gmeint insomene Fall nimmt mehr eim ab 0,51 dä Lappe weg! Dänn hämer gwettet!
Trunks hat geschrieben:Aber ebe abgeh tuesch au nöd. Fair!Jones hat geschrieben:0.5 bis 0.79... haft... selten so gelacht...
theorie und praxis...
Wär au nid grad bsunders Sinnvoll wensder zuäsätzlich zu de 3 Mönät Chischtä no en Monät s Bilet wegnämäd. Ussert natürlich chunsch i e Knascht womer chönt mitem Charä dur d Gäng sausä wemer de Brief hed.
Aber diä Haft stohd halt villicht sicherheitshalber det, falls jetzt au no grad einä übercharsch oder so. suscht währed jo ehnder chli amerikanischi Verhältniss... einä macht en Schissel im Vercher, chunt i dKischtä und denn irgendwenn als Mörder wider usä.
Sehr guet! 

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
horny horse 

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
http://www.myvideo.ch/watch/7380588/Ein ... Polizisten" onclick="window.open(this.href);return false; 

I speeled my drink!
Quelle
(zwar nid sis beschtä lied, und no dümmers Bildmaterial dezuä, aber halt s einzig wo grad so passt nach all dennä Fuck the Police do innä... schüzet d Bolizei).