Zmorge
Moderator: Avenger
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
In Sache Saft bini grosse Fan vo de leider ungloublech tüüre Andros-Säft. Vor allem dä us 3 Frücht (glaub Orange, Klementine, Bluetorange) isch super!
Re: Zmorge
Wenn de die verantwortliche Gschmacksmolekül tuesch extrahiere, hesch öppis wo ähnlich widerlich isch wie Buttersüüri. Also öppis vom widerlichschte wos überhaupt gitt.
Leider findi uf die schnelli keh Quelle.
Leider findi uf die schnelli keh Quelle.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Nid ganz zum Zmorge, aber ds erschte woni hüt isse:
Grad enthüteti Grapefruit-Schnätz gha. SHIT I HA GAR NÜM GWÜSST WIE FEIN DASS DIE SI.
Mind = blown. Kreisi. E Fruchtexplosion, mämpfimämpf! Bi gad chly begeisteret. Grapefruit, muessi meh choufe.
Grad enthüteti Grapefruit-Schnätz gha. SHIT I HA GAR NÜM GWÜSST WIE FEIN DASS DIE SI.
Mind = blown. Kreisi. E Fruchtexplosion, mämpfimämpf! Bi gad chly begeisteret. Grapefruit, muessi meh choufe.
wemme uf grapefruit stoht könnt das au was für ein sih: o finds super:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pomelo" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.wikipedia.org/wiki/Pomelo" onclick="window.open(this.href);return false;
Früehner Zigi & Kaffe
mitlerwili tueds mir aber guet öppis z ässe. meistens es Müessli, Cerealie zäme mit Milch sowas... mängisch au nur schnell en Proteinshake weni nid mag ässe.
Gids eigentlich no Säft wo nid us Konzentrat sidn? Mitlerwile chani im Lade zwüsche 16491691648795614456489 Säft usläse, aber keine isch würklich en Saft. Immer nur Konzentrat... und wer hed scho am Morge Zyt und Lust lang irgendwelchi Frücht uszdrücke...
mitlerwili tueds mir aber guet öppis z ässe. meistens es Müessli, Cerealie zäme mit Milch sowas... mängisch au nur schnell en Proteinshake weni nid mag ässe.
Gids eigentlich no Säft wo nid us Konzentrat sidn? Mitlerwile chani im Lade zwüsche 16491691648795614456489 Säft usläse, aber keine isch würklich en Saft. Immer nur Konzentrat... und wer hed scho am Morge Zyt und Lust lang irgendwelchi Frücht uszdrücke...

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
lol, en ziggie zum zmorge und ich hätt glaubs amigs müesse chotze 

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Tatsujin hat geschrieben:lol, en ziggie zum zmorge und ich hätt glaubs amigs müesse chotze
Scho so. Gaht mir mitlerwile glich. Zerstmal öppis ässe, dusche, wach wärde und denn ok. Aber früehner Zigi Kaffe dusche und los gahts! Min Unkel isch sone herte Siech. Staht amigs zwüsche 4 und 5i uf. Raucht drüvier Zigis, drinkt zwe drü Espresso und losgahts

Es wür mi töde.
Han lang kei z Morge gässe. Aber isch halt scho die wichtigscht Mahlzyt am Tag und ich würd nümme welle durff verzichte.
Honig isch abolut Orgasmus im Muul. So chli cremige Blüetestaubhonig... shit!

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich isse ebe au sit dem jahr sit sehr langem wieder zmorge. wie du, chli müesli, cerealie, flakes mit milch. super ischs. bringt de kabottnig stoffwächsel wieder uf trab und hesch eifach meh energie dur de morge dure.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
min standardzmorge sit einige jahr. 1 banane, müäsli (mit vollkorn-flakes, weizekeim, haferflocke usw) zäme mit eme fruchtjogurt. mängisch tuäni no anderi frücht ine, melone oder beeris zB.
dihei tuänis zuäbereite und isses dänn i de znünipause.
dihei tuänis zuäbereite und isses dänn i de znünipause.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
mi reihefolg früehner:Buccaneer hat geschrieben:Früehner Zigi & Kaffe
zigi, ufstah, kafi.
hüt:
ufstah, kafi, kafi, kafi, kafi, kafi....
I speeled my drink!
Schad bim Kaffi isch halt, das sich de Körper viel zu schnell dra gwöhnt. Han mal jahrelang kene gsoffe und woni de witer agfagne han, hed er gnau die gwünscht Wirkig gha. Hed mi fast dur d Decki gjagt. Aber mitlerwile chani das Züg wider literwis suffe und de Effekt isch eher Bescheide. Aber isch halt huren fein!
Wie trinksch din Kaffi? Ich am liebschte mit Schuss oder sust ganz schwarz. Zwüsche dure, vorallem wenns nid sone guete isch, au gärn mit Milch/Rahm und Zucker. Aber ganz sälte.
Wie trinksch din Kaffi? Ich am liebschte mit Schuss oder sust ganz schwarz. Zwüsche dure, vorallem wenns nid sone guete isch, au gärn mit Milch/Rahm und Zucker. Aber ganz sälte.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
müuch & zucker. je spöter dr tag, umso meh müuch.
espresso trink ich nie. kafignuss für 1 sekunde? lol.
espresso trink ich nie. kafignuss für 1 sekunde? lol.
I speeled my drink!
I verbindle lustigerwiis mitmne Espresso (guet, meistens ischs eh Dopio) meh Gnuss als mitere normale Tasse Kafi, werum weiss ig nid. Vilech, wöu ds Guet künstlech rarer gmacht wird und drum ergo unbewusst wärtvoller. Ke Ahnig. Aber bevorzuge praktisch immer es Espresso, weni nid ufs Koffein aagwiese bi.
Astroboy hat geschrieben:I verbindle lustigerwiis mitmne Espresso (guet, meistens ischs eh Dopio) meh Gnuss als mitere normale Tasse Kafi, werum weiss ig nid. Vilech, wöu ds Guet künstlech rarer gmacht wird und drum ergo unbewusst wärtvoller. Ke Ahnig. Aber bevorzuge praktisch immer es Espresso, weni nid ufs Koffein aagwiese bi.
Doppio heisst glaubs, Herr Korinthenkacker

chunsch itz am Donnschtig, Diskjockey Schatte?
Subject: Zmorge
Nei, ke Gäud. Haha, das fägt ize, hm? Merci bien für d'Korrektur, shit happens.emP hat geschrieben:Astroboy hat geschrieben:I verbindle lustigerwiis mitmne Espresso (guet, meistens ischs eh Dopio) meh Gnuss als mitere normale Tasse Kafi, werum weiss ig nid. Vilech, wöu ds Guet künstlech rarer gmacht wird und drum ergo unbewusst wärtvoller. Ke Ahnig. Aber bevorzuge praktisch immer es Espresso, weni nid ufs Koffein aagwiese bi.
Doppio heisst glaubs, Herr Korinthenkacker![]()
chunsch itz am Donnschtig, Diskjockey Schatte?
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
FIGHT DE SÜSCHTEM!Astroboy hat geschrieben:Vilech, wöu ds Guet künstlech rarer gmacht wird und drum ergo unbewusst wärtvoller.
I speeled my drink!
In en Espresso passt nöd gnueg Milch, dass er chönnt fein si.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
ah was, inen espresso ghöre gnau 4,7 tröpfli, denn isch perfekt.
Naja, das sich wohl Gschmackssach und wer ine Espresso Milch intetued isch eh en Gwagli. Lüt wo Kaffi nid gärn hend, sölled eifach keine trinke und nid eifach heure viel Zucker und Milch ine jage. Gid viel wo das so mached. Warum trinkeds de nid eifach was anders?Vyse hat geschrieben:In en Espresso passt nöd gnueg Milch, dass er chönnt fein si.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
lol milch in Espresso und Chinder im Chäller
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
milch ims espressen? i do not understand.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Drum ebbe kein Espresso, sondern e rächti Tasse mit 3/4 Kaffee und 1/4 Milch + Müesli inkl. eme Öpfel oder äre Bire ergitt miin Zmorge.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
wilis gern ha?Buccaneer hat geschrieben: Warum trinkeds de nid eifach was anders?
Café cortado!Avenger hat geschrieben:milch ims espressen? i do not understand.

tönt scheisse, isch aber super.Café cortado ist eine spanische Kaffeespezialität und besteht aus Espresso, der mit ganz wenig heißer, aufgeschäumter, manchmal auch gesüßter Milch „verschnitten“ (span. cortado) wird. Eine Variante des Cortado ist der café bombón. Ihm wird gesüßte Kondensmilch zugegeben. Der Café cortado leche y leche wird auf den Kanarischen Inseln, insbes. auf La Palma, getrunken. Leche y leche heißt „Milch und Milch“, denn es wird sowohl erhitzte normale Milch als auch gesüßte Kondensmilch hineingegeben.
milch in espresso hahahaahhaahhaahhahahahahhahahahhhahahh