Total Recall (2012)
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
es wird langsam aber sicher ziit, dass mer die alte bonds mal rimäikt 

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Re: Total Recall (2012)
das da war das dümmste was ich von dir gelesen habePlanetHarrieR hat geschrieben:Wodurch bin ich denn in Ungnade gefallen?emP hat geschrieben:der Post hat Dich rehbailitiert

PlanetHarrieR hat geschrieben:Lies dir doch mal die Kommentare junger Youtube-Nutzer unter nem Mitschnitt von Games World, Vivasion, Super! & Co. durch. Die fragen da ständig, ob der Kameramann besoffen war.Damals war die Kamera in vielen Sendungen ständig in Bewegung.
Oder die ganzen Animations-Videoschnipsel auf MTV mit ihrem blitzschnellen, vielen Schnitten pro Sekunde. Oder die aufgedrehten Videospiel-Werbungen, an dessen Ende der Spieler explodiert. Heute will der Mainstream so nen trägen Teaser wie das todlangweilige Schlachtfeld-Ding zu Halo Reach. Und im Spielen bitte auch 500 möglichst langatmige Cutscenes.Und am liebsten alles in graubraun oder zumindest ausgeblichener Look, damit es alt aussieht.
Oder die Filme Peter Jackson: Früher dynamische, schnelle Horror-Action, ab Herr der Ringe langatmig-staubiger Mainstream-Eposkram.
Oder oder oder...es gibt noch tausend andere Beispiele.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Tatsujin hat geschrieben:es wird langsam aber sicher ziit, dass mer die alte bonds mal rimäikt
Bond isch doch au "neu gstartet" worde sit em Craig. DAS SI REMAKES!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
die hani au nöd gluegt.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
kartoffel, du seisch mir idiot.h4xX0r hat geschrieben:ebe du, viellicht chunnt no es remake vo The Good, the Bad And the Ugly. So chli mit updatete effekt und schnitt. denn chönnder getrost wieder mal is Kino und e neui Gschicht gseh.
himmel. wiäviel mal hani dir scho gseit, dass ich au lieber neui film als remakes ha? welle teil vo däm satz verstaht dis spatzehirni nöd?
und was seisch du trottel zu all dene prequels und sequels?
Zuletzt geändert von Skeletor am 05 Apr 2012 09:28, insgesamt 1-mal geändert.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wenn sich dä häxxr mal i was feschtbisse hett, gitts kän pardong meh. würd mal go tollwuetimpfe.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
mich nervt, dass er eim eifach irgendwelchi ussage is muul leit.zwirrlibatz hat geschrieben:wenn sich dä häxxr mal i was feschtbisse hett, gitts kän pardong meh. würd mal go tollwuetimpfe.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
er muess das will er nöd mit eigne wort imne "normale" ton säge chan was er meint. falls er weiss was er meint.Skeletor hat geschrieben:mich nervt, dass er eim eifach irgendwelchi ussage is muul leit.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ja guät, normale ton. da chani nix sägä. da bini selber uf dünnem iis 
ich sött eifach mal mini klappe hebe und mal zerscht dä trailer luege. ich han en immer no nöd gseh :typej:

ich sött eifach mal mini klappe hebe und mal zerscht dä trailer luege. ich han en immer no nöd gseh :typej:
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich säg nöd dir idiot, sondern dini uussag isch idiotisch. mag jetzt nöd nomal uufbrösmele, was am remake vom thing us de 80er jahr andersch isch als es remake vom total recall.Skeletor hat geschrieben:kartoffel, du seisch mir idiot.h4xX0r hat geschrieben:ebe du, viellicht chunnt no es remake vo The Good, the Bad And the Ugly. So chli mit updatete effekt und schnitt. denn chönnder getrost wieder mal is Kino und e neui Gschicht gseh.
himmel. wiäviel mal hani dir scho gseit, dass ich au lieber neui film als remakes ha? welle teil vo däm satz verstaht dis spatzehirni nöd?
und was seisch du trottel zu all dene prequels und sequels?
prequels und sequels händ ganz anderi problem als remakes. solangs sequel e neui gschicht verzellt oder wiiterverzellt (herr der ringe, harry potter) isch es mir wurscht. was mich nervt bi sequels isch s'intensiviere vom Erfolgsfaktor vom Original. Das nervt no meh als Remakes. Aber um das gaht's ja nöd.
Wenn du au de meinig bisch (wie du annschiinend scho tuusig mal gschriebe häsch), dass lieber neui film als remakes häsch, denn chasch ja schriibe: Total Recall, total überflüssig und mongo, wott lieber en neue SciFi Film.
Offesichtlich han ich dini bisherige Uussage:
Skeletor hat geschrieben:ja aber weisch, dä alt isch sowieso immer besser und wiä cha mä nur und mühühü und sowieso und dä alt und dä charme und weisch ohni arnie und mühühü.
Skeletor hat geschrieben:soso, verschwindet dä alt dämfall?h4xX0r hat geschrieben:isch ja nöd mal doof dass es es remake gitt, sondern dass es jetzt ein neue cyberpunk-mässige SciFi Film weniger gitt.
falsch verstande, sorry gäll.Skeletor hat geschrieben:gibs uf, lass diä wiiter brüelle. alles vertüüfle wo dä glich name treit wiä än bereits veröffentlichte film.
im 82gi händ sicher au all so gjammeret wo dä neu thing usecho isch.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
de collin isch scho chef.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
jede isch. aber nöd jede unterstellt eim ständig dumms züg und wird gliichziitig verruckt wemme ihm sini eigne wort zruggpräsentiert. vo dem her isch de häxxr grosses chino.Skeletor hat geschrieben:ja guät, normale ton. da chani nix sägä. da bini selber uf dünnem iis![]()

I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
mhm
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
zwirrlibatz hat geschrieben:kän pardong

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
h4xX0r hat geschrieben:mhm

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Impfo: Nachem Trailer schau ich ihn jetzt auch. Ist offenbar noch genügend Hack-the-planet-Cyberspace drin.
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 05 Apr 2012 10:12, insgesamt 2-mal geändert.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
h4xX0r hat geschrieben:ich säg nöd dir idiot, sondern dini uussag isch idiotisch. mag jetzt nöd nomal uufbrösmele, was am remake vom thing us de 80er jahr andersch isch als es remake vom total recall.
prequels und sequels händ ganz anderi problem als remakes. solangs sequel e neui gschicht verzellt oder wiiterverzellt (herr der ringe, harry potter) isch es mir wurscht. was mich nervt bi sequels isch s'intensiviere vom Erfolgsfaktor vom Original. Das nervt no meh als Remakes. Aber um das gaht's ja nöd.
Wenn du au de meinig bisch (wie du annschiinend scho tuusig mal gschriebe häsch), dass lieber neui film als remakes häsch, denn chasch ja schriibe: Total Recall, total überflüssig und mongo, wott lieber en neue SciFi Film.
Offesichtlich han ich dini bisherige Uussage:Skeletor hat geschrieben:ja aber weisch, dä alt isch sowieso immer besser und wiä cha mä nur und mühühü und sowieso und dä alt und dä charme und weisch ohni arnie und mühühü.Skeletor hat geschrieben:soso, verschwindet dä alt dämfall?h4xX0r hat geschrieben:isch ja nöd mal doof dass es es remake gitt, sondern dass es jetzt ein neue cyberpunk-mässige SciFi Film weniger gitt.falsch verstande, sorry gäll.Skeletor hat geschrieben:gibs uf, lass diä wiiter brüelle. alles vertüüfle wo dä glich name treit wiä än bereits veröffentlichte film.
im 82gi händ sicher au all so gjammeret wo dä neu thing usecho isch.
es isch ä neui verfilmig vom buech. immer na. du häsch dä film nonig gseh zum en chönne beurteile, immer na.
ich han gseit, ich hasse s'gejammer vo wägä dä alti film isch besser bevor mä dä überhaupt cha gseh.
din scheiss satz betreffend cyberpunk-mässige film hani eifach nöd kapiert ka. kein mensch hät dä ufs 1. mal chönne kapiere.
ich han au lieber neui film. wenn aber es buech namal neu verfilmt wird, chan das durchus spannend si. will mä so es buech ja uf verschiedni arte cha verfilme. wenns eifach würklich nur es remake vom film wär, 1:1. ja mein gott, dänn find ich das au scheisse. aber woher söll ich das wüsse? oder du?`keine hät dä film bis jetzt gseh. es wird gjammeret bevor mä dä film gseh hät.
süscht no was unklar?
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
und eifach quotes us em zämähang useriesse und dänn ufstelle... sorry mit dem quatsch muäsch bi mir nöd cho.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich han wenigschtens de trailer gluegt.
es gitt übrigens keis Buech, es isch e Churzgschicht. De Rescht isch dezuedichtet worde. Somit isch es es Neuerzählig vom Arnie-Film, sogar d'Recall Maschine isch die gliich.
Dich stört also, dass mer seit: De isch überflüssig, de alt isch super gnueg? Wieso? Ich han de neu nöd gseh, rein anhand vom Trailer bin ich mir zu 99% sicher, dass de alt meh Herz und Seel hät.
edit: rolf, hät no kei premiere gha. darum hani au no kei reviews gseh. es gitt sottig wo anschiinend e rohfassig gseh händ
es gitt übrigens keis Buech, es isch e Churzgschicht. De Rescht isch dezuedichtet worde. Somit isch es es Neuerzählig vom Arnie-Film, sogar d'Recall Maschine isch die gliich.
Dich stört also, dass mer seit: De isch überflüssig, de alt isch super gnueg? Wieso? Ich han de neu nöd gseh, rein anhand vom Trailer bin ich mir zu 99% sicher, dass de alt meh Herz und Seel hät.
edit: rolf, hät no kei premiere gha. darum hani au no kei reviews gseh. es gitt sottig wo anschiinend e rohfassig gseh händ
Zuletzt geändert von h4xX0r am 05 Apr 2012 10:42, insgesamt 1-mal geändert.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
keine da inne hät en gseh, hani LOGISCHERWIES gmeint.
und ja, ich weiss es isch ä churzgschicht. aber schön, häsch es uf wikipedia au no usegfunde.
aber häsch gwunne, ich gib uf. ich han jetzt denn nämli fiirabig.
und ja, ich weiss es isch ä churzgschicht. aber schön, häsch es uf wikipedia au no usegfunde.
aber häsch gwunne, ich gib uf. ich han jetzt denn nämli fiirabig.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Ich finde de chinafarkel chli dernaebet

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
jo
Your message contains 2 characters. The minimum number of characters you need to enter is 3.
Your message contains 2 characters. The minimum number of characters you need to enter is 3.
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
en neue trailer http://movies.yahoo.com/movie/total-rec ... /trailers/" onclick="window.open(this.href);return false;
bausen
bausen